Sıra bizim Tayfa da
Dilara-Berk-Kaan-Tuğçe 52'inci bölümü okuduysanız İpek ve tayfası da onlarla birlikte bakalım bunlar ne yapacaklar? Okumaya devam et↗...
'Onlar bizimle'
'bizimle onlar'
Yankılanıyordu bu sözcük beynimde. Nasıl olurda Berk bu kadar aptal olabilirdi anlamış değilim. Kaan ve Tuğçe de benim gibi düşündüğünden emindim. Fakat bu Berk aptalı yüzünden İpek ve tayfası da bizimle gelecekti ve Mira'yı bulmamız daha mı kolay oldu?Tabiki de hayır zaten İpek yeterince sevmiyor zaten arkadaşları desen o ne derse onu yapıyorlar. Başka engel yok ayrıca yolda çok kavga edicekmişiz gibi geliyor ve bu sayede de Mira'yı bulamayacağımızdan gayet emindim. Ah Berk ah yaktın bizi.
Berk şaşkınca bana bakıyordu. Galiba çok sinirle baktım ona ve şuan korkak adımlarla Kaan'ın diğer tarafına geçti. Koskaca kaldırımda yürüyemiyoruz niye yer yetmiyor çünkü.
"Ya şurada bir kafe var biraz otursak dedikodu falan yapsak?"dedi İpek. Zaten bu fikir anca anca İpek'ten gelebilirdi.
"Tabi-"Berk sözünü tamamlayamadan Tuğçe kolunu cimcikledi. Şuan çok tatlı gözüküyorlardı.
"Ohom ohom sanırım hayır."dedi Berk. Tuğçe memnun olmuş şekilde bakıyordu.
"Ya bari sen gel Kaan."dedi Sedef.
Gözlerim aniden açıldı. Kaan benim sevgilim olmasa da o benim kankam ve onun yanlış birine kapılmasına izin veremezdim doğal olarak."Ama Mira'yı biran önce bulmamız gerekiyor farkında mısınız? Ben sizi bilmem ama ben yorulmadım Mira'yı bulana denk oturmayacağım."
"Aynen öyle."
"Biz size mı sorduk siz gidebilirsiniz!"
"Allah Allah Kaan ve Berk bizimle geliyor."dedi Dilara.
"Niye canım kaan senin neyin ki?"dedi Sedef. Ben bu kızı yolarım."Ne diyorsun lan sen kızım seni yolarım."diye kızın üstünde atladım Kaan beni ve Sedef'den ayırmaya çalışırken Tuğçe de Helin'e yüklenmişti ve onları da ayırmaya çalışan da Berk'di.
Son anda ayrılmıştık. Saçım basım dağılmıştı. O anda İpek'in elinde ki telefonu görünce daha çok sinirlerim zipladı. Bizi videoya çekmişti!
"Sileceksin kızım o videoyu."dedi Dilara.
"Naparsın beni de mi dövmeye çalışırsın yelloz."
"Bana bak şıllık o telefonu alır gotune sokarım senin duydun mu?"
"Duymadım bir kez daha söylesene."
"Gel lan buraya "Hemen bu sefer İpek ile tartışmaya başladım. Elinden telefonu almaya çalışıyordum. Kaan ve Berk bizi ayırmaya çalışırken telefonun bir ucundan Tuğçe ve Dilara tutarken diğer ucundan İpek sedef ve Helin tutuyordu. Tuğçe kaş göz hareketleri ile bırakmamız gerektiğini söylüyordu.
Bir anda hemen Tuğçe ile geri çekildik ve çekilir çekilmez Sedef ve tayfası yere düştüler. Hemen gülmeye başladık. Kaan ve Berk de gülüyordu.
İpek ayağa kalktı ve telefonu aldı. Kaan'a işaret etti. Bir adım attıktan sonra İpek dur dedi. Kaan'a birşeyler söyledi ve gelmeyin işareti yaptı bize.
Daha çok sinirlendim bak şimdi. Bir kaç dakika sonra Kaan geri döndü.
"Ne dedi o?"dedi Tuğçe.
"Birşey demedi."diye cevapladı Kaan.
"Ne demek demedi oğlum niye çağırdı kız o zaman?" Dedi Berk.
"Lan rahat bırakın beni eve gidiyorum ben sakın peşimden gelmeye kalkışmayın."Çok sinirli gözüküyordu acaba ne demişti? "Neyse onu boşverin biz onu bulmaya gidelim."Dedi Tuğçe. Sonra da yola koyulduk. Fakat benim hala aklımdaydı İpek'in neler demiş olacağı..
__
Sahile gelmiştik. Fakat sahil çok sessizdi ayrıca çok sıcaktı. Mira genelde buraya geldiğini söylerdi. Bu yüzden burda olduğunu umut ediyordum.O anda bize doğru koşan bir kız gördük. Mira mıydı o?
Hemen ona doğru koşmaya başladım. Birlikte sarıldık. Sonra da diğerleri bize katıldı. Bir süre öyle kalmıştık. Sarılmayı bıraktıktan sonra da Mira'nın yüzüne odaklandık. Ağlamış mıydı o?
"Eve dönmek istiyorum"dedi kısık sesiyle.
"Noldu sana Mira?"Dedi Dilara.
"Canım ağladın mı sen?"dedi Tuğçe.
"Ben eve gitmek istiyorum ve yalnız kalmak istiyorum."
"Ateş ile mi karşılaştın?"dedi Berk.
"Kaan nerde?"dedi Mira.
"Ben anlatırım kanka olayları."
"Tamam"...
Sahilden çıkmıştık. Ben de biraz rahatlamıştım. Eve gelmiştim tabi eve gelene kadar Dilara neden Kaan'ın gelmediğinden öncesinden başlayarak İpek'lerin falan geldiğinden kavgadan yani kısacası herşeyden bahsetmişti. Benim içim zaten çok karışıktı şimdi bunlarda için içine girdi yani tam insanını buldunuz diyesim geldi."Yemek yemek ister misin?"dedi annem.
"Yok anne aç değilim."dedim.
"Geldiğinden beri birşey yemedin hadi azıcık atıştır."dedi annem.
"Anne birşey istemiyorum ayrıca odama da birşeyler getirme."
"İyi madem"dedi annem ve odamın kapısını kapadı.Birşeyler ile oyalanmalıydım ki o aptal ateş'i düşünmeye vaktim olmasın. Ama ne yapabilirim? İnstagram'da dolaşabilirim. Evet olur.
Hemen tableti aldım. İnstagrama giriş yaptım. Sonra da ana sayfaya girdi. Tabi ki de Ateş'i takip ediyordum. O da beni takip ediyordu. Bir bakiyim evet takipleşiyoruz.
Az buçuk fotoğraflarına baksam sıkıntı olmaz herhalde. Bu fotoğrafa bak ya çok güzel yanı yakışıklı, burda biraz ukalaca bakmış ama tatlı.
Bir dakika ya Mira sen napıyorsun? Resmen Ateş Karahan'ı stalklıyorum. Kapat ya kapat.
Ateş'in sayfasından çıktım. O sıra da Ateş story atmıştı. Bakalım ne atmış bu aptal Ateş?
Hemen tıkladım. Gördüğüm yüz beni daha çok sinirlendirdi. İpek miydi o?Derin bir nefes aldım. 1saat önce atılmıştı story Kim bilir kimler görmüştü?
Tableti kapatıp şarja taktım. Sonra da aşağı indim. Mağlum acıktım. Annem ve üvey babam Onur yemek yiyorlardı. Bak bak İpek yok hala.
Masaya oturdum ve bir kaç bir şey yedikten sonra odama çıktım.
...
Aşağıdan sesler geliyordu sanırım İpek gelmişti. Onun için ayağımı bile oynatamam. Hele ki derse tam dikkatimi vermişken...
..
Akşam olmuştu saat 2'ydi. Bu saate kadar müzik dinlemiştim fakat hala o story aklımdaydı. Sevgili olmuşlar mıydı yoksa?
Biraz acıkmıştım biraz atıştırmaktan kimseye zarar gelmez. Aşağı indim. Kimse ayakta değildi. Zaten gecenin 2'sinde kim uyanık olurdu ki? Ateş acaba kaçıncı rüyasında ya da kaçıncı rüyasında gördü İpeğini?
Buzdolabından bir kaç bir şey çıkardım. Biraz su içip öyle yerim. Arkamda biri olduğunu hissettim. Hemen arkama döndüm. Tam bağırmaya hazırlanırken ağzım kapandı. Çünkü o sıcacık dudaklar susmama yetmişti..
Evet güzel bir yerde bitirdim. Vote ve yorum yapmayı unutmayın 🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
Chick-LitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)