~SERSERİ 59~

901 34 12
                                    

"Nazife Hanım ile acaba Ahmet Bey evlendiler mi ya evlenme-"

"Şsst Berk."dedi tanıdık bir ses. Gözlerimi yarım açabildim. Sonra da gerisi geldi işte. Neredeydim bakayım bi.

He evdeymişim de ne zaman geldim ki ben eve?
"Nazife kim?"dedi Ateş sorarcasına. Hakikaten kimdi bu Nazife Hanım? Nereden çıktı?

"Ne biliyim?"dedim umursamazcasına. Telefonu açıp saate baktım. 11 olmak üzereydi.

"Uyurken sayıklıyordun Berk."dedi Ateş. A bak hatırladım bak şimdi. Benim en sevdiğim programda ki kadın ve adam. Ay şimdi merak ettim evlendiler mi?
"He Nazife Hanım ve Ahmet Bey. Tamam hatırladım benim program var ya ondan."dedim.

"Ne programı bu?"dedi Ateş
"Evlilik Programı "
"Lan sen evlilik programı mı izliyorsun?"dedi Ateş
"Az önce cevabı aldın."dedim bende.

"Biz dün barda değil miydik?"dedi Berk.
"Sen hemen sarhoş oldun. ben pek içmedim de zaten ben bizi getirdim eve."dedi Ateş.
"Sağol kardeşim."dedim.
"Birşeyler yiyelim acıktım ben."dedim Ateş'e bakarak.

"Tamam ben pizza söyleyeyim."dedi Ateş ve merdivenlerden yukarı doğru çıktı. Neyse aman bende benim programı açayım. Belki vardır.

Ya başlamamış işte  başka kanallara bakalım hemen. Aha! Yemek programı!

Bakalım kim daha yüksek puan alacaktı?

O anda merdivenlerden inme sesi duyunca o tarafa doğru baktım. Ateş üstünü değiştirmiş 'ateş,jet' gibi aşağıdan iniyordu.

Koltuktan kalkıp ona doğru geçtim. "Vay ve sende de neler varmış?"dedim gülerek. Baya iyiydi eh tabi Berk'in yanında kim iyi olmaz.
"Ehh yapıyoruz birşeyler."dedi Ateş
"E tabi yakışmış benim yanımda eh işte iyi duruyorsun."dedim ona bakış atarak.
"Cıvıtma lan pizza sipariş ettim."
"İyi karnım acıktı."dedim ve merdivenlerden yukarı doğru çıktım. O anda zil çaldı.

Bende Ateş'in odasına ilerledim. Baya büyük Bir oda. Siyah renkte yatak, siyah renkte gardolap dış rengi siyah, balkon bile siyah lan. Siyahla alıp vermediği ne var lan bunun?

Oh şimdi hemen kıyafetlerine bakmalıyım. Ne çok kıyafeti var lan bunun?

Hepsi de siyah?!

Cidden bozmuş kafayı he? Neyse bu güzel en azından ipleri kırmızı geri kalanı siyah. Neyse şuradan bir kaç birşey geçirsem birşey olmaz herhalde.

Beyaz pantolon buldum ama bir parçası siyah bir parçası da siyah. Neyse şunu da giydik mı tamam.

Ayakkabı olarak da hepsi siyah? Neyse bu olur bana.

Evet bunlar nasıl oldu acaba?

Neyse diğer gardrop ta ne var? Açtığımda inanamamıştım. Burada kız kıyafetleri vardı. İyi de bunlar neden buradaydı?

Bu bordo tişört ve yanında sanki bir tane daha var. Biri uzun sanki bu bana göre yani erkeklere göre. Bu daha kısa ve kızlara göre sanki. Ayrıca bir kadın kokusu kokuyor. İyi de burada fazlasıyla kız kıyafeti var hem de renk renk. Hem renk renk alıyorsun kız kıyafetleri git barı kendine de al zevksiz Ateş.

~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin