"Ders resim, sonunda bir derste olsa kafamız rahatlayacak." Kafamı olumlu anlamda sallayıp yerime geçtim. Kafamı cama koyup uyuyasım vardı. Aklım düne kayıyordu. Bugün o çocuğun doğum günü vardı ve Ateşle yaptığımız pastayı yiyecekti. Orda olmayı o çocuğun gülümsemesini tebessümle izlemek, ah sanırım harika olurdu."Sende bugün bir şeyler var, noldu?"
"Matematik sözlüsü yapılmadan önce iddiaya girmiştik-" tam devam edecekken Dilara sözümü bölmüştü.
"Bu kısımları biliyorum, ayrıntıları atla."
"Zaten kısa daha ne kadar atlayayım?"
"O halde devam et"
"Pekala, işte iddiaya girdik ve aslında arkadaşlarını falan çağıracaktı ki döndü ve bizi bir pastaneye getirdi. Birlikte pasta yaptık. Aslına bakılırsa tam olarak bir ceza değildi. Gerçi kendisi de ceza vereceğini söylemediğini beyan etmişti"
"İyi de bu çok mantıksız, madem ceza vermeyeceksin niye iddiaya giriyor ki?"
"Devamını dinle Dilara, down sendromlu bir çocuğun doğum günü olduğundan bahsetti. Bu yüzden de iki katlı bir pasta yaptık, gayette eğlenceli geçtiğini söyleyebilirim."
"Yani, fena sayılmaz. Onur'dan hala haber yok mu?"
"Yok, neredeyse her gün iletişime geçiyorum ve tek söylenen şey 'araştırıyoruz, bulmaya çalışıyoruz, bulduğumuz zaman size haber vereceğiz.' Tarzında"
"Eminim ki uğraşıyorlardır, eninde sonunda bulacaklardır. Yani umarım.."
^^^
"Harika! Bir gezi yapılıyormuş, buna kesin gitmemiz gerekiyor. Bir sürü alet ve 360 derece dönen oyuncaklar, hız treni, korku treni ve sulu oyuncaklara da bak. Hem de 70 TL kesinlikle gitmemiz gerekiyor"
Dilara döndüm ve asılı olan postere baktım, aletler-oyuncaklar güzel gözüküyordu. İkinci bir geziyi kaldırabilir miydim emin değildim gerçi ama gidilebilirdi, böyle yükseğe çıkan ters dönen aletleri severdim. Benim için bir problem olmazdı ki zaten Dilara sevmesem de beni ikna etmek için çabalardı.
"Gidebiliriz aslında güzel görünüyor"
"3Kasım'da yani bir hafta sonra, sanırım paraları şimdiden vermeye başlayabiliriz?"
"Abartma Dilara, koskocaman bir hafta var illa birinde veririz." Dilara kafasını olumlu anlamda salladıktan sonra -ki kesinlikle kafa sallamak bulaşıcıydı-sınıfa yöneldik. Bugün Ateş veya herhangi bir arkadaşı okula gelmemişti. Hepsinin gelmemiş olması tabi ki tesadüf değildi ama kafa dinlemekte, huzur bulmak bunlarda güzel şeyler tabi.
^^
Sonunda eve gelmiştim ve tabiki de üstümde ki saçma sapan okul kıyafetlerinden kurtulmuştum. Tayt ve beyaz bol tişört, pijamadan sonra favori ikili. Annem daha eve dönmemişti gelmesine yaklaşık 2saat kadar vardı. Canım çikolata, şeker falan çekiyordu. Malum regl günüm yaklaşıyordu.
Anahtarımı alıp biraz para alıp evden ayrıldım. En sevdiğim markete doğru ilerledim, her zaman ordan bir şeyler aldığım için oraya gidiyordum. Yaklaşık 5-10dakika kadar sürüyordu. Diğer marketlerin çalışanları biraz suratsızdı. Suratsız insan görmeye alışık olsakta insan çevresinde normal insan da görmek istiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
Chick-LitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)