•••
Gece oldu yine, yıldızlar ve ay ortaya çıktı gene. Ben onlara baktım onlarda bana. Bu gece de olduğu gibi sustum, yine sustum. Ne zaman olduğu gibi konuşmuştum ki?Bir insanın elinde şans olur. Ama şans bir defaya mahsus olur. O şansı iyi değerlendirmek gerekir. O şansı ilk başta değerlendiremediysen topun ağzına geldiğin zaman da birşey demen hiçbir şey ifade etmez.
Şans ya bu herkese vurur mu?
Demek ki şanslı biriydim, ama bir yandan öyle olduğunu zannetmiyorum. Çünkü bunca yaşadığım onca kötü,/iyi olaylar olsa da/ bir iyiliğin karşılığı gibi düşünüyorum.
Gelelim 2-3 ay önceki olaya. Herşey ne kadar da güzeldi öyle değil mi? Demeyi isterdim ama ilk günden 'para avcısı kadını ve kızı' damgası yemek bilir misiniz nasıldır?
Öyle olmamamıza rağmen utanç duymuştum, hatırlıyorum! Peki o koleje ne demeli? Herşey buraya taşınma ile başladı. Eski hayatımda bir o kadar berbat. Peki hepsinden kurtulmanın yolu neydi?
- Aslında bir yolu vardı ama..
Tam kestirememiştim, yapabilir miydim ki? Ben yapamazdım bu kadar cani olamazdım.
-?peki onların yanına yar mı kalacaktı?
Kalmamalı, kalmamalıydı! Ama nasıl yapabilirim ki? Kim bana destek olabilirdi?
-Bir Onur
-Dilara Tuğçe ,zorlasam aslında Berk ve Kaan da olabilirdi. Bunu bir düşünmeliydim! Peki Ateş? O muhakkak öğrenecektir ve bu belki de işime karışacağı da anlamına gelebilirdi.Peki 2-3 ay önce neler olmuştu o öyle?
2-3AY ÖNCE -/
Tamda o gece vazo tartışması yaşanıyordu. Küçük bir vazo? Pahalı birşey olsa da pek takıntı haline getirilecek birşey değildi. Annemin çığrışları evet abartılı olsa da en büyük saçmalık o Erkan şerefsizi yapmıştı. Evlerinde ki hizmetçiye aşık olmak , ah! Pardon sevgili olmak nedir ya? Bir insan bu kadar mı vicdanı olmaz? Ne kadar güzel oynamış ya! Hepimize karşı güzel oynamışlar, ya da oynamaya çalışmışlar. İnsan bu kadar yüzsüz olabilirdi. Ateş'ten bile yüzsüz olan biri gördüm ya artık ne olursa olsun gam yemem.Rana denen kadın sevgili olduklarını söyleyince annem aniden yere düşmüştü. Şok olmuştum. Bir anda anneme baktım yere doğru bakıyordu. Elleri birbirine kenetliydi o kız ve Erkan şerefsizinin.
Annemin elinden tutup ayağa kaldırdım. İçinde tutamadığı kinini Erkan şerefsizinin yanına yönelip o laflarını söyledi. Fakat Erkan şerefsizi için deymezdi. Bu gerçekten saçmaydı!
"Sana diyecek bir şey bulamıyorum artık! Keşke evden değilde dışardan biriyle sevgili olsaydın da beni salak yerine bu kadar koymuş olmasaydın. Suç bende senin gibi **** nasıl kandım? Umarım sende bir gün üzülmenin ne kadar iğrenç birşey olduğunu bir gün de olsa yaşa olur mu?"
"Baba! Kendine gel."dedi Onur o anda dayanamayarak.
"Allah aşkına bunu bize nasıl yaparsın? Tam da bir aile olmuşken?"dedi Onur kırıcı sesiyle. Babası ile yeni barışmış olmasına rağmen şuan suçluluk duyuyordu. Bunca yıllık babasını hiç tanıyamamış olmasına üzüldü."Baba! Yeter artık bende bunaldım. Bu saçma sapan kadınları bulmaktan vazgeç biz sadece üç kişi olalım. Dışarıdan bir insan almaya değmez. Hepsi boş çıktı? Para avcısı çıktı daha ne istiyorsun ben anlamış değilim! "Dedi İpek sinirle. O bile artık babasına karşı iplerini sağlam tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
Chick-LitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)