(32-33-34.-35Bölümleri beraber yayınladım. Günde 4 bölüm ben sizin için 4 bölüm yazıyorsam sizde votelerinizi eksik etmeyin! okuyan herkese teşekkür ediyorum 😘)
Kulaklığımın çekilmesi ile kendime geldim. Arkama döndüğümde bunu yapan kişinin Ateş olduğunu gördüm. Bu çocuk cidden kaşınıyordu.
"Ya sen benden ne istiyorsun?"
"Daha fazla rezil olma diye."
"Sen benim yanımda olduğun sürece ben zaten rezil oluyorum."
"Şarkı dinlerken kendinden geçmiş gibiydin yolda dans ediyorsun ayrıca etrafına bak istersen insanlar sana bakıyor."O anda herkesin bize baktığını fark ettim. Rezil olmayı yine başarmıştım.
"Siz ne bakıyorsunuz be önünüze dönün" diye bağırdım.
Ateş'e baktığımda gülüyordu. O gülüşünü yerim... Şaka canım.
Birlikte okula doğru yürüdük. Niye hep yanımdaydı veya ben onun yanında niye kendimi güvende hissediyordum? Aşık mıydım ona? Bu sorunun cevabını bilmiyordum. Ben bunları düşünürken okula varmıştık.
Ben sınıfa doğru ilerlerken o kantine girdi. Bende merdivenleri çıkarak sınıfıma ulaştım. Sınıfa girip yerime oturdum. Dilara telefonu ile ilgileniyordu.
Yanına oturdum ve konuşmaya başladım. "Dilara naber?"
"İyi"Telefonda önemli biri ile konuşuyor olmalı ki benle konuşma havasında değildi. Telefonda kime mesaj yazdığına baktığımda bunun dün bahsettiği kişi olduğunu fark ettim.
"Kanka baksana ya fitness'a gidiyor kaslarını çekmiş."dedi Dilara.
Telefondaki telefona baktığımda bizden yaşça büyük bir adamı gördüm.
"Ya çok tatlı değil mi?"
"Tatlılığına değil seni gerçekten kalben sevdiğine bakacaksın Dilara "
"Olsun benim istediğim kaslı güzel yakışıklı zengin biri olması."
"Neden ki?"
"Rahatça hayatımı yaşardım."
"Peki şöyle düşün bu adam zengin ve istediği herşeyi yapabilir. Benim istediğim ne zengin ne de fakir işiyle ilgilenecek abuk sabuk işlerle uğraşmayacak beni kalben sevecek birini isterdim. Benden korkmalıydı. Neden mi? Eğer erkek senden korkuyorsa bir düşünür acaba Mira bunu yapsam şey yapar mı ama sen onu boşu boş bırakırsan senin yanında adam, sen olmayan bir yerde de eski haline geri döner.""Peki sen nereden biliyorsun böyle şeyleri?"
"Boşver eski defterleri açmayalım." Dedim ve içime attım. Sonra da hoca içeri girdi. Sınav sonuçlarını okumaya başladı. Fakat Ateş ile girdiğimiz iddiayı unutuyordum ki hatırladım. Ateş'e baktığımda dikkatle hocayı dinliyordu.Bir kez daha Ateş'in kölesi olmayı düşünemiyordum.
"Herkes sessiz olsun sınav sonuçlarını okuyorum.
Onur 57
Nilay 32
Dilara 72
Ateş 72Ateş'in notunu duyunca yüzüme bir gülümseme takıldı. Oda bana alayla baktı. Dur sen o gülüşü ben biraz sonra değiştireceğim.
Kaan 62
Berk 70
Tuğçe 75
Mira 80
Ateş aniden kafasını bana çevirdi. Oda şaşırmış gibiydi. Alayla ona baktım. İyi ki de iddiaya gitmişim diye seviniyordum.O anda defterini açtı ve birşeyler yazıp bana verdi.
"Bu daha ilk ufaklık bana neler yaptıracağını çok merak ediyorum fakat şunu unutma ki sıra bana illa gelecek!"
"Bir daha iddiaya girmem."
"Sen bilirsin belki de bir şekilde yaptırırız " dedi ve göz kırptı.
"Sen beni tehdit mi ediyorsun?"
"Ne anladıysan"dedi ve önüne döndü. Resmen tehdit ediyordu. Bende onun açığını bulup tehdit ederdim.Daha fazla düşünmeyi bırakıp önüme döndüm. Ateş'e ne yapsam diye düşünmeye başladım. Ben onun kadar kötü olamazdım herhalde.
Ama yapacaklarımı bulmuştum. Zil çalmıştı ve el işareti yaptım beni takip etmesi için.
Birlikte kantine gittik. Ben sıraya oturdum ve "kahve alsana bana." Dedim.
Birşey demeden kantinden kahve almaya gitti. 4-5dkya da gelmişti.Önüme kahveyi bıraktı ve yanımda duran anahtarlığı yere düşürdüm.
"Ateş."
"Hı."
"Anahtarlık düştü."
"Ee"
"Kölem değil misin?"
Bıkkınlıkla ayağa kalktı bende telefonumun kamerasını açtım ve o yerdeyken fotoğraf çektim."Ne yapıyorsun sen?"dedi Ateş öfkeli sesiyle.
"Kölem değil misin?"dedim alayla.
Sonra da anahtarlığı yerden alıp masaya koydu. Sonra da yerine oturdu.
🌸🌸🌸
Okuldan Ateş ile birlikte çıkmıştık. Bize doğru ilerliyorduk ona yapacaklarımı kafamda belirlemiştim.Eve geldiğimizde salona geçtim ve ona "mutfağa gidiyorsun ve bana yemek yapıyorsun."
"Off" diyerek mutfağa ilerledi ve bende "Ateş gel"
Sonra da yanıma geldi."Ne oldu yine?"
"Ne istediğimi sormadın."
"Ne istiyon?"
"Ne istersiniz Mira Hanım diyeceksin "
"Nee is..t.ersi.n..iz Mi..r.a Han..ım?" Dedi zoraki..
"No ostorsonoz moro honom değil düzgün söyle."
"Ne istersiniz Mira Hanım?"
"Mmm bir düşüneyim."Ateş bu söylediğime göz devirmişti. "Göz devirme!" Dedim sert bir tonla. Sinirlenmemek için zor tutuyor olmalıydı. O beni arkadaşlarına rezil etmişti bende onu rezil edecektim. "Bana mantı yapmanı istiyorum ama kendin açacaksın. Yanına da gül tatlısı ve içecek olarak soda gibi soğuk içecek koyabilirsin. "Dedim. Annem bugün nöbette olduğunu için rahatlıkla işlerimi hallettirecektim. Sonra da Ateş mutfağa yöneldi. Bende telefonumdan Kaan'ı Berk'i Tuğçe ve Dilara'yı evime çağırdım. Sen beni demek rezil ettin ben seni daha büyük rezil edeceğim Ateş Karahan!
🌼🌼🌼
Tam 45dk'dır salonda oturmuş televizyon izliyordum. Ara sıra da telefonuma bakıyordum. Ateş hala mutfaktan çıkmamıştı. Bende merak etmiştim. Ateş 'in arkadaşları ve Dilara gelmişti onlarda benim gibi bekliyorlardı.
"Bekleyin ben bakıp geliyorum."Mutfağa girdiğim an şaşırıp kaldım. Hamur açmış ayrıca kesmişti Ateş. Onların içine de kıyma koymuştu. Çok marifetliydi galiba bu Ateş.
"Mantı çok seviyorum da ondan bilirim yapmayı."
"İçerde baya kişi var yani bir tek benim için yaptığını zannetme.
"Merak etme."dedi ve bende mutfaktan çıktım.💕💕💕
Tek tek tabaklara koymuş bizim yanımıza getiriyordu Ateş. Bizim çocukları farklı şeyler istesinler istedim."İçecek?"dedi Ateş .
"İçecek değil ne istersiniz?"
"Ne istersiniz?"
Tuğçe su istedi ve benim fikirlerime uymadı. Kaan türk kahvesi Berk Nescafe Dilara'da kendi sıktığın portakal suyu istedi. Bende soda.Oda tabakları bıraktı ve tek tek içecekleri önümüze koydu.
Mutfağa girdiğimde biraz dağılmış olduğunu gördüm. Ateş'i yanıma çağırdım.
"Ateş buralar ne böyle?"
"Yemek yaptık o kadar olacak."
"Olmamslıydı nasıl bulduysan öyle olacak burası.*
"Tamam."dedi ve işe koyuldu. Bunu alan kız yaşadı herhalde.Diyerek içeri girdim. Biraz zaman geçti ve mutfağa girdiğimde Ateş'in temizlediğini gördüm. Yorulmuş gibiydi.
Hayır Mira Hayır! Sana acımadı sende acımayacaksın dedim ve bir odaya girdim biraz odayı dağıttım ve temizlik malzemelerini dolaptan çıkartıp odaya getirdim. Ateş'i yanıma çağırdım. "Ateş baksana ya buraları dağılmış, bir el atsan." Dedim üzgün bir ifadeyle "Ya Mira çok yoruldum."dedi ve fikrimden vazgeçmeyerek ona baktım. "Tamam anlaşıldı." Diyerek yataktaki örtüyle başladı. Bende biraz izledikten sonra aşağı indim. Bizde biraz oyun oynadıktan sonra Ateş'in temizlediği odaya çıktım kapı aralıktı. Kimle konuşuyor bu?
"Nasıl?"
Selam arkadaşlar bu bölümünde sonuna gelmiş bulunmaktayız. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Vote ve yorum atmayı unutmayın!
Sevgi Dolu Kalın 💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
ChickLitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)