Multimedya kızların bar kıyafetleri
Kelimesinde alaycı söz bırakıyor gibiydi. Bu sözü söyleyen Ateş olamazdı. Onun sesine de hiç benzemiyordu.
Önüme döndüğümde bana sırıtan bir yüz , bu tanıdık bir yüz.
Meriç'ti bu. Zaten illa geleceğini biliyordum. Böyle seslenmesini beklemiyordum sadece.
"Sevgilim iyi misin daha?"diyerek bana daha yaklaştı ,yanıma oturdu.
"Bana sevgilim deme bizim ilişkimiz biteli çok oldu Meriç! Sen aldattığında Nisan'daydı. Sen hesapla bakayım kaç ay olmuş."
"Kaç ay olacağı mı var canım eskisi gibi olmak istiyorum."
"Ben istemiyorum Meriç! Sen hesaplamadın ama ben hesapladım. Tam 9 ay oldu. Tam 9 !"
"O kadar olmamıştır hem olduysa da ben senin iyiliğin için "
"Sen bana en büyük iyiliği şimdi yapmanı istiyorum Meriç şimdi burdan ve okuldan gidiyorsun o çalışmayan beynine de söylüyorsun beni unutuyorsun."
"Sensiz çok zor Mira "
"Delirtme beni Meriç defol!"
"Beni sinirlendirme Mira şimdi herşeyi anlatırım o sevgili Ateş'e"
"Ne diyeceksin çok merak ediyorum."
"Sen bilirsin belki bu zamandır yaşadıklarımızı bilmek ister."
"Ateş sana değil bana inanır. Sen niye aşkımı batırmak istiyorsun ha? "
"Sen benimsin başkasına yar etmem seni Miram."
"Bu zamana kadar beklemişsin ya 9 ay sonra çıkıp gelmek nedir?"
"Ben seni seviyorum Mira."
"Ama ben seni sevmiyorum bu neyi değiştirir sence?"
"Herşeyi Mira"
"Ne herşeyi ben seni sevmiyorsam bu iş olmaz. Hem benim kalbim başkasına ait."Meriç kendi kalbini göstererek "burda hep sen varsın Mira başkası değil!" Sonra benim kalbimi göstererek "Burda da ben varım vardım da!"
"Evet bir zamanlar burda sen vardın. -kalbimi göstererek- o kalp seninle birlikte olduğum zamanlar kırıktı. Senden ayrıldığım zamanlar onarıldı. Fakat şuanda -yine kalbimi göstererek- benim için başkası var burada senin burda bir kısmın bile yok. Benim sevdiğim kişi kapladı burayı ve içimi ısıttı. Senin gibi değil. Ben haklı olduğum konularda sen başkalarına hak verirdin bana akıl vermeye çalışırdın. Ama şuanda sevdiğim kişi benimle doğru düzgün konuşabiliyor. Sevdiğim kişi bana iyi geliyor. Sorunları çözebiliyor. "dedim.
Oda sinirlenip odayı terk etti. Umrumda asla değildi. Onun gibi biri beni hak etmiyordu. Hala düşünüyordum. Nasıl böyle biri ile çıktım ve bu hatayı yaptım. Ama Nerden bilebilirdim ki böyle biri olduğunu?
Kendime de bazen kızıp bazen hak veriyordum. İlk başlarda Meriç ile çok iyi geçmişti ilişkimiz. Fakat sonra Meriç televiyon gibi bozuldu.
'zaten bozuktu.'
Diyen iç sesime ilk defa hak vermiştim.
Niye böyle oldu bende bilmiyorum sürekli aklı başka yerlerde gibiydi. Morali bozuktu. Bende hep soruyordum. Neyin var diye ama o sürekli geçiştirmişti sonra da zaten beni aldatmıştı.Rezil olan kişi oydu kesinlikle. Ona karşı da birşey hissetmiyordum. Asla böyle bir hatayı sadece 1 kere masusluk yapmış gibiydim. Öyle kalacaktı. Daha fazla incinmek istemiyordum. Ateş bana iyi geliyordu. O bana güven veriyordu.
Biraz dinlenmek amacıyla kendimi uykunun kollarına bıraktım
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
2gün Sonra
Bugün hastahane'den çıkıyordum. Çok sıkılmıştım tam 2 gün boyunca. Bu yüzden bugün çok mutluydum. Annemlerin de haberleri olmuştu. Annem hemen yanına çağırdı elbette ama Arkadaşlarım ikna etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
Chick-LitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)