Kapıya doğru daha çok yaklaştım. Burdan sesleri oldukça duyuluyordu. Bu iyiydi. En azından benim hakkımda konuşuyorlarsa bunu öğrenebilirdim.
"Bir çaresi var aslında."dedi Sedef
"Ne gibi?"dedi İpek
"Planım var bak şu kağıda iyice yazdıklarımı oku. Şimdi bu Mira yan odadan duyar falan."dedi Sedef
"Tutar mı ki sence?"dedi İpek
"Merak etme."dedi Sedef
"İyi ozaman burdakileri tek tek uygulayacağız öyle mi?" Dedi İpek
"Aynen öyle. Helin uyukluyor mu?" Dedi Sedef
"Galiba.."dedi İpek
"O kadın ve kızından kurtulacaksın merak etme."dedi Sedef
"Umarım bu plan işte yarar Sedef."dedi İpek
"Ben yaptıysam olur."dedi Sedef
"Umarım."dedi İpek
"Hadi bak şimdi o kız ve kadını düşünme bugün pijama partisi yapacağız."dedi Sedef
"Aynen."dedi İpek
"Şu uyuklayan Helin'i uyandıralım. 1-2-3 dediğimde üstüne zıplıyoruz."dedi Sedef
"Tamam "dedi İpek
"1-2-3-"diye saydı SedefMira da daha fazla saçmalıkları dinlemek istemediği için odasına geçti. Fakat kahkaha ile gelen sesler ile uyuyamıyordu.
__
Derken Helin yatağın yanına kaydı. Sedef ve İpek'te yatağa zıplamışlardı. O anda Helin'in anırmaları duyuldu.
"Şapşikler sizi.."dedi Helin
"Yaağğ"dedi Sedef__
Sabah uyandığımda sanki uykumu hala alamamış gibiydim. Bende İpek cadısına meraklı değildim. Eğer bende Mira Sönmez İsem ona gününü gösterecektim. Onun ne yapacağını biran önce öğrenmem gerekiyordu. Ona göre hareket edebilirdim mesela. Annem ve beni bu evde istemediklerini bütün herkes biliyordu. Fakat şuanda bu mümkün değildi. Bende istemezdim olan babamın yerine tanımadığım bir baba koymak. Aşık olduğum için bunu çok iyi anlayabiliyordum. Ateş ile sevgili olduğum için annem ve o adamı da anlayabiliyorum. Çünkü aşk bence çok güzel birşey bana göre. Bazen doğru yolu bulamazsın acı çekersin aynı benimde Meriç ile yaşadıklarımı gibi. Ama ondan ayrılınca bir parçanın eksik olduğunu fark etmiştim. Bu eksikliği Ateş kapadı. Halbuki bu eksiklik Meriç'in olmayışı değildi. Doğru kişi olan o değildi çünkü. Birinin olupta onun olmayışıydı. Ben Ateş'e ne zaman bağlandığımı henüz bilmiyorum. Ama sanki o kampta içim de birşeyler olmuştu. Bilmiyorum ki acaba ilk başta orda mı hissettim? Kampta bayıldığım zaman beni kucağına alıp getirmişti. Belki de oda ozaman hissetti . Bilmiyorum ama onu kaybetmekten korktuysan ya da onun yanında bir kız görüpte kıskandıysan demek ki ona aşıksın. Mesela kıskanmak Lunapark işaretti. Jale ile Ateş'i o kıskanmıştım. Ama ozamanlar bana yakında davranmıştı. Sanki sevgili gibi. Annemin düğünün de ise çok farklıydı. O gün benimle çıkmak istediğini söyleyince biran affallamıştım. Ama Ateş ile hayatımı Meriç ile aynı şey olmayacağını sanki kalbim söylemişti bana. Bilmiyorum ama Ateş ile nedense Meriç'i çok karşılaştırıyordum. Ateş daha farklı çünkü o severse bırakmaz.
___
Şuanda ne yapacaklarını çok merak ediyordum. Daha fazla düşünmeden uykuya daldım.
___
Güneş ışıklarının yüzüme vurması ile uyanmıştım demeyi çok isterdim fakat şu lanet telefonun sesi ile uyanmıştım. Kim arıyordu ki bu saatte diyerek telefonu kulağıma koydum."Kimsin sen?"diye söylendim ..
"Sevgilim bu ne ses?"dedi Ateş.Hızlı bir şekilde yataktan kalktım. Saate baktığımda 12 olduğunu gördüm. Hı! 12'ye kadar nasıl uyudum ben ya?
Hemen telefonu elime aldım ve "Sevgilim benim hazırlanmam lazım okulda görüşürüz. "Deyip hızla kapadım.
Hemen banyoya girip işlerimi halledip çıktım. Gardrobumdan okul üstünü ve darpaçamı aldım ve giydim. Aynanın karşısına geçip tarağımı aldım ve saçlarımı taradım. 1.40 geçe ders başlayacaktı. Saat 12.30 olmuştu. Hızla aşağıya indim. Ben kalktığım gibi yemek yiyemezdim.
Bu yüzden 10dk Instagram'da gezindim. Saat 12.55 olmuştu. Hızla mutfağa ilerledim. Yardımcılar masayı hazırlıyordu. Sandalye de oturan Onur ve İpek vardı. Hızla bende oturup yemeye başladım.
___
Odama çıkıp siyah çantamı aldım. Aşağı indim. Kapıyı açıp vanslarımı aldım ve ayağıma giydim. Hızla dışarı çıktım. Bizim evin önündeki siyah jeep dikkatimi çekti. O anda kapı sesi duydum. Arkama baktığımda İpek ve Onur siyah jeepe doğru yürüyorlardı. O anda Onur'un sesini duydum."Gelsene"dedi. Tam o sıra da birinin sesini duydum. "Benle gelmek ister misin?"dedi
Arkama döndüğümde Meriç olduğunu gördüm.
Meriç yanıma yaklaştı ve fısıltı sesi ile "Benle geleceksin duydun mu?"
"Ben Meriç ile gideceğim Onur Meriç benim kuzenim." Dedim.
"Peki"dedi Onur ve arabaya bindiler.
Bizde arabaya bindik ve okula doğru gittik.
____
Okulun önünde Ateş bekliyordu. Korkuyordum. Meriç'in arabasından çıkınca bir öfke kavga çıkacak gibi hissediyordum. Hızla Meriç'in arabasından çıktım.
Ama Ateş görmüştü. Meriç'e baktığımda sırıtıyordu. Hayır olamaz.
Ateş'e doğru geldim. Kolumu tuttu. Okulun içine girmiştik.
"Ateş dinle bak!"
"Ateş dursana
"Ateş kolumu bırak"Hızla bir depo gibi bir yere girdik. Ateş beni dinlemiyordu.
O söylediği cümle beynimde yankılandı. "Ayrılmak istiyorum."
Selam arkadaşlar bu bölümünde sonuna gelmiş bulunmaktayız. Umarım beğenmişsinizdir 🌸 bana destek olan herkese teşekkür ediyorum💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
ChickLitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)