"Hazır mısın ?""Neye?"
"Sınav sonucu açıklanmasına?" Daha dünden hazırdı heralde. Kafamı olumlu anlamda sallayıp sırama geçtim. Ateş eski yerine en arkaya geçmişti. Daha demin arkamda oturuyordu. Dilara daha gelmemişti. Şükür bugün geç kalmamış aksine erken gelmiştim. Arkamda ki kızla biraz sohbet etmiştim. İyi birine benziyordu o da. Baya başarılı bir kızmış. Böyleleri tabi lazım sınıfa.
"Hoşgeldin."
"Günaydın."
"Günaydın, moraliniz bozuk gibi Dilara Hanım? Noldu yine?"
"Cenk bana mesaj attı."
"Hay başlayacağım şu Cenk'e engelle gitsin"
"Zaten engelliydi, sanırım numarasını değiştirmiş."
"O zaman o numarayı da engelle"
"Engellemedim çünkü beni buluşmak için çağırıyor. Her şeyi anlatacağım falan dedi."
"Dilara aptal mısın sen? Senin gözünün önünde arkadaşı ile öpüşen, yiyişen çocukla mı tekrardan mı buluşacaksın?"
"Böyle düşününce mantıklı geliyor söylediğin, ama belki açıklaması vardır?"
"Açıklaması vardır? Ayağım takıldı kızla öpüştük bir anda, sonra o bana sürtündü yani ben bir şey yapmadım ya da sarhoştum mu diyecek?"
"En azından ne diyeceğini bilmem gerekiyor."
"Tamam git öğren Dilara" dedim ve önüme döndüm. Zaten sınavdan dolayı pek iyi değildim kafam dağınıktı, şimdi bu olay çıkmıştı başımıza. Ya Dilara çok fazla hayal kuruyordu ya da gördüklerini de mi görmüyordu? Kafam şimdiden allak bullak olmuştu. Dilara'nın yerinde olsaydım yapacağım tek şey gitmemekti. Çünkü bana umut dolu sözler söyleyeceğini tahmin ederdim. Ya Dilara'nın kalbi tekrardan kırılacaktı ya da onarılmaya çalışılacaktı. Umarım onu onarmaya çalışan o it olmazdı.
^^
"Hocam sınav sonuçlarını açıklıyor musunuz?""Evet birazdan okuyacağım."
"Ortalama kaç hocam?"
"Bir sürü sınıfa giriyorum onları da sınav yaptığım için geneli 50 üstü diyebilirim."
"Çok iyi be!"
"Küçük, basit sadece iki konudan oluşan sınavdan da 50 altı almayın bir zahmet oğlum?"
"Hocam e-okul'a girilecek mi?"
"Girilmeyecekse niye tek tek okumayla uğraşayım kızım?"
"Ne diye girecek hocam?"
"Ders içi katılım bir nevi sözlü olarak girecek."
Hoca bir anda çantasını açtı ve içinden bir dosya çıkardı. 'Allah'ım lütfen Ateş'i geçmiş olayım amin'
Kendi içimden bir sürü dua okumaya başlamıştım. Niye bu kadar stres olduğum hakkında bir fikrim yoktu ama olmuştum işte. Herkes olmaz mıydı?"Metehan?"
"Buyurun hocam."
"10"
"Hocam nasıl 10? Kağıdıma bakabilir miyim?"
"Gel bak."
"Büşra 93."
"Ali İhsan 35"
"Berk 47"
"Dilara 52"
"Kerem 78"
"Ateş 80"80 mi? Hoca dalga geçiyordu galiba? Başka Ateş'ten bahsetmiş olmalıydı. Ateş'in 80 almasına ihtimal yoktu, yoktu. Arkama dönüp Ateş'e baktım. Gülüyordu, kesin bir işler vardı bu işin içinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
Literatura KobiecaBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)