~SERSERİ~50

864 35 1
                                    

Dilara'dan
Şaka mı bu? Kamera var sanırım nerde kameralar? Çıksalar da ortaya el sallayayım. Şuanda kapıdan içeri giren bana çarpan ego yığını! Ne işi var bu okulda bu öküzün? Hayır ya bir kere şans benden yana olsun. Neden ama ya! Neden!

Furkan'dan
Sabah erkenden uyanmıştım. Banyoya girip kısa bir duş alıp siyah yırtık pantolonu ve beyaz tişörtümü giydim. Bugün yeni okulumdaki ilk günümdü. Eski okulum tadilata girdiği için amcamın okuluna gidecektim. Karahan Kolejine. Kahvaltıyı sonra yapsam da olurdu. Oyuzden direk evden çıktım. Okul 13.40'ta başlayacaktı. Sorun değildi ben gezinmek amacıyla çıkmıştım.

____
Biraz zaman geçmişti. Birden bire biri bana çarptı. Aşağı doğru baktığımda benden en fazla 1-2 yaş küçük bir kız olduğunu gördüm. Kahverengi saçları ve kahverengi gözleri ile oldukça güzeldi. Etkilenmedim değildi ama ben bu konularda ciddi değildim. Kız biraz atarlı çıkmıştı yalnız. Neyse diyerek yoluma devam ettim. Bugün okulumda ki ilk günümdü. heyecan var mı diyorsanız tabiki de hayır! Okula girdiğimde insanların gülümsemesi niyeydi? yaz tatili falan mı yaklaşıyor da gülümsüyorlar? 3-4 ay kaldı diye sevinmeli miyim? müdürün yanına yöneldim. Kapı çalmak gibi bir adetimiz olmadığına göre direk girdim. Amcamın işleri vardı anlaşılan kafasını kaldırdı. Sinirle bakan yüzü bir anda değişti ayağa kalktı. "Hoşgeldin Furkan büyümüşsün."

kim bilir kaç yıl önce gördü. büyümüşsün diyor. sende yaşlanmışsın demek istesem de bu saatten sonra bu okuldan gitmek kötü olurdu. hem annemlerde bana okul bulmaktan işleri ile ilgilenemiyorlardı. "sınıfım neresi?" 

 "10-a"  

Sonrada müdürün odasından çıktım. Merdivende konuşan iki kız gördüm. 10 A nerdeydi soracaktım.

__"bakar mısınız?" Dedim. Aralarında bana bakarak fısıldayarak konuşuyorlardı bu kızlar. Hoşuma gitmemişti. Önemsemeden yukarı çıktım.

Arkamdan seslenselerde umrumda değildiler artık. Sonra da 10/a yazısını görünce hızlı bir şekilde oraya ilerledim. Sanırım derstelerdi. Sonra da kapıyı açtım.

Hoca bana dönüp bir bakış attıktan sonra yanıma geldi siyah saçlı adam.

"Evet müdürün bahsettiği yeni öğrenci sen olmalısın."
"Evet" dedim.

Sonra da sınıfa göz gezdirdim. O kahverengi gözler dikkatimi çekmişti. Bir dakika!

O çarpıştığım kız mıydı?

Tel Allah'ım istesem olmazdı. Şimdi de karışıma çıktı. Neyse diyerek herhangi bir sıraya geçtim.

"Adın ne ?"dedi önümde ki sarışın , saçlarının uçları yeşildi.

"Furkan."dedim
"Bende Hale m.o"
"Bende."

Sonra da önüne döndü. Fakat şu bana çarpan kız bana sinirle bakıyordu. Ona gülüp defteri açtım.

__
Mira Dan
Evet harika! Sonunda zil çaldı şu edebiyat dersi neden var ki? Diye düşünmüyor değilim. Bence boşuna. Bence bir edebiyat dersi değil bütün dersler boş. Banane yazarlardan ne yapmışlarsa! Neyse hala o rüya aklımdaydı. Neyse ki geçeli uzun bir zaman olmuştu. 1hafta...

"Dilara sana ne oldu böyle zombi gibisin!"
"Yok birşey."
"Şu yeni gelen çocuktan falan mı etkilendin anlamış değilim."
"Ya saçmalama ben o tipsize niye bakayım?"diyerek saçlarını savurduğu yetmezmiş gibi ego kastı.
"He canım he çocuğa bakıyordun bal gibi. Çocuk anlamamış olsun sen ona dua et."
"Ya anlamaz bence?"
"Anlar mı peki?"
"Ama ben hep bakmadım ki?"
"Ama ya anlamasın."
"Anlamaz değil mi?"

Dilara'nın dediği üzerine sırıtmayı kesip kahkaha atmaya başladım. İki dakika da 180derece döndü arkadaş da.

Benim kahkaha attığımı gören Dilara sinirlenmiş olacak ki bana kızgın bakışlarını yolladı. "Hadi bir daha bu konuyu açmayalım."

"Tamam"dedim.
"Kanka"dedim.
"Efendim."
" 'Anlamaz değil mi?" Dedim ve kahkaha attım.
"Ya ben daha az önce ne dedim Mira!"
"Tamam tamam."

Sonra da yolumuza devam ettim. İçimden hala gülüyordum oysaki..

..
Sonunda eve gelebilmiştim. Rahatladım ve edebiyat dersinden sonra Dilara beni güldürdü ya iyi oldu. Şimdi de unicornlu pijamalarımı giyme vakti. Sonuçta saat 7-8 yani birazdan yatarım.

Odama yönelip gardrobumdan unicornlu pijamalarımı aradım. Heyy! Nerdesiniz siz ?

Allah Allah! Nerde bunlar? Daha dün katlayıp koymuştu evin hizmetlisi.

Hemen hızla merdivenlerden indim. Bizim temizlikten sorumlu ablaya yöneldim.

"Birşey mi istediniz Mira Hanım?"
"Ya ben unicornlu hani tek boynuzlu atlı pijamalar oluyor ya onları bulamıyorum."
"Hemen bir bakayım "diyerek benim önümden geçip odama yöneldi.

Bende onun arkasından çıktım. İpek'in odasından sesler geliyordu. Kapısına doğru yaklaştım. Sesler rahatça duyuluyordu.

"Bunu görünce mükemmel olacak."
"Aynen fenasın sen ipek!"
Demek arkadaşları buradaydı umrumda değildi ama neyden bahsettiklerini anlayamamıştım.

"Ya bence çok hata yaptınız kızlar."
"İyilik meleği sana onu koru diye bizim tarafımızdan ol demiyoruz. Koş git Mira'na !"

Benden mi bahsediyorlardı? Artık buna bir son vermek gerekiyordu.

Hızlı bir şekilde kapıyı açtım. Gördüklerim ile şoka uğradım.

Selam Canlarım beni çok mutlu ettiniz. Şuanda görüntülenme sayısı 1bin 62. Bunun için sizlere teşekkür ediyorum. Bu hikayeyi aslında bırakmayı düşünüyordum ki vazgeçtim. Uzun bir süreden beri hikaye atmıyordum bunun farkındayım belki de geç kaldım. Ama umarım bu bölümü de beğenmişsinizdir ve en son attığım duyuruydu ve 2Eylulde atmışım. Şuan 8 Aralık ve 4aydan beri. Ne diyeceğimi bilemedim. Pazar günü de 51. Bölüm gelecektir. Saati söylemeyeceğim çünkü tutturamayabilirim ama gelecek!! Takip etmeyi unutmayın sevgi dolu kalın 💓💓



~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin