~SERSERİ~26

1.7K 61 1
                                    

Multimedyada Jale var.
"Affettin mi beni?" Dedi üzgün bir sesle Dilara. "Affettim."dedim. Birlikte sarılıyorduk hala. Nilay'da gelmişti ordan ve oda daha fazla dayanamadı bize sarıldı. Bizde ona. "Hadi ne duruyoruz daha 3saatimiz var."dedi Nilay. "Tamam"dedim. Lovabodan ayrıldık. Dilara ile barıştığım için mutluydum. O odun hala o Jale denen kadının yanındaydı. Onları düşünmemeye başladım. Nilay eliyle sağdaki aleti gösterdi. Gayet iyiydi Ateş'in beni bindirdiklerine göre. Hep birlikte sıraya geçtik. O anda arkamızda Tuğçe Berk ve Kaan'ı gördüm. Alet 4 kişilikti.

Sıra bize gelince bizde bindik. O anda Ateş ve Jale denen kızda alete binmişlerdi. Berk Nilay Dilara ve ben oturuyorduk. Arkamızda da Jale Tuğçe Ateş ve Kaan vardı. Adam butona basınca alet başlamıştı. Çok yükseğe çıkmıştık fakat şuanda sıkıntı arkamızdaydı. Arkama dönersem saçma olacaktı ama merak ediyordum da ne yapabilirim? Diye düşünüyordum. En iyisi dönmemek. Herkes çığlık çığlığaydı. Ben öyle oturmuş düşünüyordum. Hep ben birilerini düşüneyim zaten kimse beni düşünmesin!

Sonra da alet durunca şaşırdım. Kısa sürmüştü. bitti diye düşünürken alet geri geri gitmeye başladı ve birden hızlandı. Garip bir aletti. Sonra da bitti. Hep birlikte aletten indik. "Çok güzel değil miydi?"diyen sese baktım Nilay'dı bu. "Hıhı"diye cevapladım. "Bence şuna binelim "dedi Ateş. Benim bindiğim en korktucu aleti göstermişti hatta kendisi zorla bindirmişti beni. Dilara korktuğunu hemen belli etmişti."Başka şeylere binelim bence." Dedi Dilara. Onun kulağına fısıldayarak "Korkma ben bindim bu alete birşey olmayacak hem gelmişken binelim"dedim. Dilara'da kafasıyla onayladı.

Hep birlikte sıraya geçtik. Bu alet iki kişilikti. Sıra bize gelince binmeye başladık. "Bro birlikte binelim mi?"dedi Kaan Ateş'e. Kendi içimden 'aferin Kaan kim tutar seni be! Aferin ! Aynen o Jale cadısı ile bineceğine senle binsin aynen!' Sonra da Ateş cevap verdi. "Yok bro Jale ile bineceğim." Dedi. 'hay Jale'ye ben!'

Şuanda oturmuş bekliyordum. Ateş Jale ile en öne oturmuştu ve maalesef arkasında ben ve Dilara oturuyorduk. Kaan ile Tuğçe Berk ve Nilay oturdu. Aslında Nilay Tuğçe'ye demiş 'Birlikte oturalım mı ?'diye bu Tuğçe malı da kabul etmemiş ondan .

Adam butona bastı ve alet çalıştı. Artık canım burnumdaydı. İkisinin gülüşlerini izlemek can sıkıcıydı. O anda iç sesim devreye girdi.

Sana ne ki onlardan sen Ateş'in neyi oluyorsun ki?

İç sesime kulak asmayıp önüme döndüm. Onları düşünmemeye başladım. Her ne kadar öyle yapmaya çalışsam da olduğu kadar.

🌸🌸🌸
Şuanda servisin gelmesini bekliyorduk. Tam 10dkdır. Hala gelmemişti. O anda müdürün telefonu çaldı. Bizden biraz uzaklaşıp telefonla konuştu. Telefon konuşması bitince yanımıza geldi. Kötü birşey olduğunu sezmiştim.

"Evet gençler servis kaza yapmış bu yüzden herkes kendi evine gitmesi gerekiyor taksi veya otobüs ayarlamaya çalışacağız." Dedi .

Biraz ilerledik. Ne yoldan geçen taksi ne de otobüs vardı. En sonunda bir otobüs gelmişti. Tıkış tıkıştı otobüsün içi ve bu gerçekten rahatsız ediciydi. Müdürün sesini duydum."Benim arabam ve Feyza öğretmeninizin arabasına bir kaç kişi bindireceğiz geri kalanlar da otobüs veya taksi ile binecek."

"Herkes şöyle dursun." Sağ eli ile sıra yapmamız gerektiğini söyledi. 4 kişi seçti. 4 kişi de Feyza hoca seçti tabi bunlardan biri ben değildim . Şansım yoktu . Baya bir kalabalıktık. Bu yüzden biraz sıkıntı olacaktı. O anda Ateş'in sesini duydum.

"Arkadaşlar sakin olun benim arabamı göndermesini isterim Engin Abiden bir kaç kişiyi de ben götürürüm." Dedi. Acaba beni götürür müydü? O telefon ile konuştu ben düşünene kadar.

~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin