Pırıl pırıl olmuştu içerisi. Vileda ile Ateş siliyordu. Bende aklıma gelen fikirle telefonumu çıkardım. İçeri doğru yavaşça ilerledim. Kamerayı açtım ve "Ateş!" Dedim. O anda bana baktı ve bende fotoğrafı çektim. Elindeki viledayı bırakıp yanıma geldi. "Siliyorsun hemen o fotoğrafı!" Dedi Ateş. "Hayır! Sen benim kölemsin."dedim kararlı bir şekilde. Telefonumu yukarı doğru kaldırmaya başladım. Almaya çalışıyordu. Ben geri geri gidiyor o da üstüme doğru geliyordu. Yerler ıslak olduğu için ayağım bir anda kaydı ve telefonla birlikte yere düştüm. Ateş'te o anki şeyle üstüme düşmüştü. Çok garip..
İçimde adlandıramadığım şeyler oluştu. Kıpır kıpırdı sanki içim.. Neden böyle olmuştu?
Sonra da üstümden kalktı. Oda olayın şokundaydı sanırım. Bende o şoktan çıkamamıştım. Hızla odadan çıktım. Lovaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Aynayla bakışıyordum. Yüzümü yıkadım tekrar aynaya baktığımda aynada iki yüz vardı. Öndeki benim yüzüm arkadaki ise Ateş'in yüzüne benzeyen bir yüzdü. Hızla arkamı döndüm Ateş ile karşı karşıya geldim. Ya neden sürekli bu çocuk yanımdaydı? 1dk yanımdan ayrıl! Çok mu zor! 1dk olmadan dibimde oluyor.
Dibimde olması da güzel..
O anda Ateş'in telefonu çaldı. Arayan Jale'ydi. Hemen telefonu elinden aldım ve kapadım. "Napıyorsun lan?" Dedi Ateş sert tonla. "İyiyim sen napıyorsun?" Dedim alayla. "Ver şu telefonu deyip yine yaklaştı bana. Az önceki şey yine olmaması için lovabodan çıktım ona döndüm "Köle olduğun için ben izin vermediğim sürece konuşmak yasak!" Dedim emin bir tonla ve telefonunu alıp odama geçtim. Kilitli sandığıma koyup kilitledim.
Sonra da Ateş'in yanına gittim. Lovabodan çıkmıştı beni görünce ellerime baktı sanırım telefonunu arıyordu. "Nerde telefon?"dedi Ateş. "Bilmem en son sende değil mıydı?" Dedim . "Mira delirtme insanı!" Dedi. "Ne be! Sen kendin delirme asıl."dedim. Tam gidiyordum ki kolumdan Ateş'e çevrilmem bir olmuştu. Onu Göğsünden ittirdim. "Ya köleliğini yaparsın ya da telefonu unut." Dedim emin bir tonla. "Ne istiyorsun?" Dedi Ateş. "Aşağı gel" dedim ve merdivenlerden inmeye başladım.
Herkes salonda oturmuş bana bakıyordu. Dilara 'ne oldu?' der gibi diğerlerinin aklından birşey geçmiyormuş gibi...
"Arkadaşlar bugün kölem Ateş yarın 3'e kadar sürecek istediğiniz herşeyi yaptırın."
"Oooo tamam bana 3paket pizza ısmarlasın." Dedi Berk keyifle.
"10paket olsun pizza yanına da ayran."Dedi Kaan.
Tuğçe ise sesini çıkartmadan olayları izliyor anlamaya çalışıyor gibiydi."Unuttun mu Mira?" Dedi Ateş keyifle.
Köle hala sırıtıyordu ne alaka?"Neyi?" Diye cevap verdim. "Sen benim kölemdeyken sen ne diyordun biz birlikte girdik diyordun bir tek senin isteklerini yapacağım demedin mi?" Dedi Ateş.
"Tamam ben istiyorum." Sonra da bizim çocuklara dönüp "7 paket yeter mi?"
"Yeter" dedi Dilara
"Tamam Ateş şimdi gdiuyosun 7paket pizza ve içecekler ?"
"Bana ayran" dedi Berk.
"Bana da ayran" diye cevapladı Kaan.
"Ayran olsun."dedi Tuğçe o anda Dilara"Bana da ayran olsun ozaman." Diye cevap verdi."7paket pizza 5 ayran Ateş" dedim.
"Tamam" diyerek kapıya yöneldi Ateş. Sonra da kapıyı kapatıp yiyecekleri almaya gitti.Umarım bir delilik yapmayıp eve gelirdi. Telefonu da yanında değildi ne olacaktı şimdi ? Ya kaçarsa? Onunla birlikte mi gitseydim? Kapıyı hızla açtım etrafta gözükmüyordu Ateş. Umarım kaçmak gibi bir işe kalkışmamıştır diyerek salona geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
Chick-LitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)