Biri bana şaka olduğunu söyleyebilir mi? Karşımda dağ ayısı Ateş vardı ve o eksiksiz sırıtması.
"Hoşgeldin" dedim. Ayrıca çok fazla şaşkındım. Beklemediğim biriydi. Tuğçe gelse daha iyi olabilirdi.
Yok ya olmazdı. Olmazdı . Olmaz mıydı? İyice delirdim ben "hoşbuldum"deyip içeri geçti Ateş.
"Masaya oturalım artık isterseniz."dedi annem.
"Olur, eşim birazdan gelir."dedi Ateş'in annesi Nermin Hanım.O anda kapı çaldı ve yine ben kalktım. Açtığımda 45-50 yaşlarında bir adam duruyordu. Nermin Hanım'ın eşi diye düşündüm. "Hoşgeldiniz" dedim oda "Hoşbuldum"diyerek içeri geçti. Oturdu ve bende yanlarına geçtim. "Kusura bakmayın geciktim." Dedi yaşlı adam. "Sorun yok isterseniz masaya geçelim." Dedi annem.
Hep birlikte masaya doğru ilerledik. Hala şaşkınlığımı üstümden atamamıştım. Ateş bana alayla sırıtırken ben ona şaşkınca bakıyordum. "Benim bir lovaboya gitmem gerekiyor nerde lovabo?"dedi Ateş.
"Yukarda solda." Dedi Annem.
"Teşekkürler"deyip yukarı çıktı.Tam masaya oturmuştum ki yukardan gelen ses geldi. "Lovaboyu bulamadım." Dedi Ateş.
Annem de bana baktı ve gözleriyle işaret etti. Bende yukarı çıkmaya başladım. Nerdeydi bu?Lovabo bu kattaydı. Nereye gitmişti. Lovaboya girdim ve bir an da kapı ile kendi arasına sıkıştırdı. Çok dipdibeydik. Dudağıma baktı düşündüğüm şey olmayacaktı herhalde.
"Çekilir misin?" Dedim biraz uzaklaştı.
Sonra da konuşmama devam ettim. "Hem lovaboyu bulmuşsun beni niye çağırıyorsun?" Dedim."Sürprizimi beğendin mı?"
"He çok beğendim havalara uçtum ki bilemezsin."dedim.Hızlıca aşağı indim sandalyeye oturdum 2dk sonra da Ateş'te geldi. Tam karşımda oturuyordu. "Merhabalar buraya taşındığımız için yeni komşularımız olduğunuz için mutluyuz peki sizin aile üyesi yok mu?" Dedi yaşlı adam.
Babamdan bahsediyordu. Annem konuşmaya başladı.
"Biz boşandık "
"Kusura bakmayın bilmiyorduk"
"Sorun yok şimdi yemeğimizi yiyebiliriz."Diyerek yemeğe başladık. Sürekli bana bakıyordu Ateş niye ? Ne bakıyorsun bakışı attım . Hala sırıtıyordu. Bu da benim sinirlerimi bozuyordu. Ayağına ayakkabılarım ile vurdum.
"Ah!" Diye bir ses çıkardı Ateş. Herkes ona bakınca "sorun yok." Deyince herkes önüne döndü. Yüzünde eski sırıtış yoktu. Bu sefer ben sırıtıyordum. İşte böyle olabilirdi.
Yemeğimizi yedikten sonra salona geçtik. O anda Ateş'in aklıma birşey gelmiş gibi birşeyler dedi. "Serpil Teyze benim anlamadığım bir konu vardı zaten matematik hocası da Mira'nın bana dersler konusunda yardım etmesini istemişti acaba şimdi yardım etse olur mu?"dedi.
Gözlerimi pörtlettim. Niye şimdi ? Annemde "olur " dedi ve ben de ayağa kalktım. Arkamdan da Ateş geliyordu. Odama girdim ve yatağıma oturdum.
"Niye geldin?" Dedim.
"Ders çalışmak için ."
"Sen ders çalışmak için gelmezsin Ateş seni iyi tanıyorum artık."
"Tam değil !"Yanıma oturdu ve "nasılsın biyoloji sınavın nasıl geçti?"
Şaka mısın sen bakışı attım."Bana ders çalıştırmayacak mısın?"
🌸🌸🌸
Sonunda gitmişlerdi. Rahatlamıştım. Şaka gibiydi ya buraya taşınmışlardı. Dipdibeydi evlerimiz. Niye yani başka ev mi kalmamıştı da burayı seçmişlerdi. "Anne mısır patlatır mısın?" Dedim.
"Tamam sende komedi film bul" tamam anne.Mutfağa ilerledi annem mısır patlatmaya başladı. Bende televizyonda uygun bir komedi film bulmaya çalışıyordum. O anda masanın üstünde çalan telefon dikkatimi çekti. Annemin telefonuydu. Hemen sesini kıstım. İsmini Erdem diye kaydetmişti. Acaba o benden sakladığı kişi miydi? Merak ediyorum. Sonra da telefonu kapadı. Hemen telefonu açtım. Numarayı telefonuma kaydettim. Annemin telefonunu olduğu yere bıraktım. O anda annem geldi. "Kızım birşey mi oldu?"
"Yok "Televizyonda da bir film bulamamışsın."
"Anne biyoloji sınavından iyi alırsam lunaparka gidebilir miyim?" "Tamam dedi annem. "Hemen anneme sarıldım. "Anne yarın açıklanır ben sana notumu yazarım sende gelirsin okula verirsin ücreti." Dedim. "Tamam " "ben odama gidip bir duş alıp yatacağım sana iyi geceler."
"İyi geceler kızım" dedi annem ve bende mutfakta su içip odama çıktım. Duş aldım ve kıyafetlerimi giyip yatağıma girdim. O adamın numarasını aldığım iyi olmuştu. En azından artık öğrenebilirdim. Neyin nesi olduğunu? Artık fazla düşünmeyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.🌸🌸🌸
Güneş ışıklarının yüzüme vurması ile uyanmıştım. Saate baktığımda daha 10 olduğunu gördüm. Bugün cumartesiydi fakat annem dün nöbetteydi ve bugün akşam gelecekti. Banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım aşağı indim ve kahvaltı hazırlayıp yedim ve sonra da çıktım.🌸🌸🌸
Saat 3 olmuştu ve bende acıkmıştım. Banyoya girip yemek hazırlayacaktım. Banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım derken
sert bir gövdeye çarptım. Bu evde annem ve benden başka biri yaşamadığına göre ve annem hastanede olduğuna göre !Hemen bağırarak geri çıktım ve kapıya çarptım ordan da kalçam sert zemine düşerken kaslı kollar ile düşmekten kurtuldum.
Birbirimize baktık. Lovaboda da aynı şekilde olmuştu. Neden garip duygular içerisindeyim. Ne yaptığımı fark edip göğsünden ittirdim."senin ne işin var burda?" Dedim. "Kapıyı çaldım açmayınca bende burdan geldim -pencereyi işaret ederek- zor olsa da"
"Lovaboda da rahat yok sen benden ne istiyorsun?" "Acıktım bana yemek hazırlar mısın?" "Git kendin hazırla!" "Hadi gel beraber hazırlayalım."dedi. Bende onayladım ve birlikte aşağı indik.Mutfağa geldik ve birlikte yemek yapmaya başladık. O salata soyuyor ben ise domates soyuyordum. Fakat o salata soyamıyor gibiydi. Elinden tam alacakken eli elimin üstüne geldi. Baktım ona ve elimi çektim hemen ve yemek hazırladık yiyip toparladım.
🌸🌸🌸
Salonda oturuyorduk fakat şimdi fark etmiştim saat geç olmuştu annem heran gelebilirdi ve zil çalınca çok korkmuştum. "Saklan" dedim Ateş'e. "Ne saklanması be?"
"Annem geldi saklan!" "Nereye?"
"Gir şu dolaba "dedim fortmantoyu işaret ederek. Montların asıldığı yerdi.İçine girdikten sonra kapıyı açtım annem de sitem ederek"Niye geç açıyorsun bu kapıyı tabi o telefondan kafanı kaldırsan"
"Anne e-okula yazmış biyolojici 75 almışım gidiyorum değil mi?"
"75 düşük gitmiyorsun"
"Anne!"
"Tamam şaka şaka yaptım ücreti verdim ben biliyordum çünkü düşük alamayacağını "
"Sağol anneciğim."
Diyerek birlikte sarıldık. "Neyse ben şu montu asiyim."
Diyerek fortmantoya ilerledi annem tam kapağını açacaktı ki dolabın önüne geçtim. "Anne ben koyarım" "zahmet etme kızım ben koyarım" "anne galiba ben ocakta unuttum çorbayı bir baksana"
"Şu telefonlar var ya!" Diyerek annem montunu bana verip mutfağa ilerledi.Dolabın kapağını açtım. Ateş bana o mavi gözleri ile bakıyordu . "Şimdi benim odama çık çabuk dolaba gir." "Tamam" "ben annemi oyalayacağım." "Tamam"
Mutfağa girdim. Annem bana kızgın bir şekilde bakıyordu. "Çorba falan yok?"
"Bende öyle kalmış anne nasılsın yoruldun mu çok?"
" Hayır biraz televizyon izleyeceğim."
"Aç değil misin ?"
"Yok değil"
"Emin misin?"
"Eminim kızım" deyip mutfaktan çıktı.Oylayabildiğim kadar oyalamaya çalışmıştım. Etrafıma baktığımda Ateş'i görmedim çok sevinmiştim. O anda aklıma birşey gelmişti niye eve gitmesini istemedim ki neyse deyip , Odama çıktığımda kapıyı kilitledim. Annem ani bir baskın yapabilir. Dolabı açtığımda Ateş'i görmemiştim. Nerdeydi bu?
O anda telefonuma mesaj geldi Ateş'tendi.
"Beni bu kadar istediğini bilmiyordum aslında dolabında durmamı istediğine göre."
Selam arkadaşlar bölümün sonuna da gelmiş bulunmaktayız. Umarım beğenmişsinizdir.
🌸Sevgi Dolu Kalın 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
ChickLitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)