"Şu değil mi koşan?""Yakalayın, koşun." Hepimiz bir taraflara dağıldık. Adamı tek bir yönden değil tüm yönlere dağılıp yakalayabilirdik. Çıkış kapısına gitme ihtimali çok yüksekti, hemen oraya damladım. Hastahaneden çıkmak için sadece iki yer vardı. Dilara'ya mesaj atıp orda olmasını istedim. Ya benim olduğum tarafa gelecekti ya da Dilara'nın başka yolu yoktu.
Adam ile göz göze gelmiştik ve beni tanımış sayılırdı. Masa da duran gazeteyi alıp hastahanenin çıkış kapısının yanında ki banklardan birine oturup beklemeye başladım. Hastahane oldukça büyüktü fakat sadece iki çıkış kapısı vardı. Ya ordan ya da burdan çıkacaktı.
|TUĞÇE ALAKURT|
Hepimiz bir yana dağılmıştık, korkuyordum. Adam bir anda kaybolmuştu ve bulmamız zor gibi görünüyordu. Hastahane oldukça büyüktü. Her tarafı deli gibi aramamız gerekiyordu. Bu işe nerden bulaştığımı sorgulayacak olursam bende bilmiyordum. Keşke ikili ikili ayrılsaydık, o zaman daha kuvvetli olurduk. Adamı tek başıma alt etmem biraz zor gibi görünüyordu. Koskocaman boyu vardı ve kilosu da. Sopa ile adama vursam adama hiçbir şey olmazdı.O anda gelen bağırma sesi ile sağ tarafa döndüm. Bu odadan geliyordu sesler. Boğuk boğuk geliyordu ve rahatsız ediciydi. Kapıyı pat diye açtım, açtığım gibi yerde Berk vardı. Nasıl bu hale gelmişti. Yüzü gerçekten morluklarla doluydu.
"G-g-git,"
Sesi pek anlaşılmıyordu, git gibi bir kelime duymuştum. Bu haldeyken onu yalnız bırakacağımı zannediyorsa çok zannederdi o halde.
"Gidemem hiçbir yere sakin ol, nasıl bu hale geldin?"
"A-arkanda."
O anda arkamı döndüğüm gibi yere uzanmam bir olmuştu.
|KAAN BİLGİN|
Ulan nereye kaçtı bu şerefsiz? Nerede? Her yere baktım sayılır yok hiçbir yerde. Merdivenlerden inip aşağı katta gezindim. Az önce burnumuzun dibinde olan adam bir anda ortadan kaybolmuştu."Kaan?"
"Dilara?"
"Bu hastahanede sadece iki yerden çıkış yapılabiliyor değil mi?"
"Sanırım öyle?"
"Seni bulduğuma çok sevindim, korkudan ölmek üzereydim."
"Burda beklemeyeceğiz değil mi?"
"Burda bekleyeceğiz tabiki, adam çıkarsa burdan çıkacak. Ya da öbür taraftan?"
"Ben o halde öbür tarafa gideyim?"
"Az önce Mira bana zaten burda durmam için mesaj attı, kendisi de öbür tarafta duruyor zaten."
"Ben Ateş'e bir mesaj atayım da aşağıya inmesin yukarılara baksın, zaten adam ya saklanıyor ya da çıkmak için zaman kolluyor."
^^^
|ATEŞ KARAHAN|
Seni bulacağım şeref yoksunu it, ya bulacağım ya bulacağım. Kapıları bir bir açıp içerisini kontrol ediyordum. Az önce haber almıştım, Kaan ve Dilara bir diğer çıkış kapısındaydı, diğer tarafta da Mira duruyordu. Berk ve Tuğçe'den henüz haber yoktu. Onların nerde olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Bu iti bulduktan sonra onlarda ortaya çıkarlardı diye düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYOR
Chick-LitBaşlama tarihi:26.06.2018 (20.Bölüme kadar düzenlenmiştir, hikaye eskisine göre değiştiriliyor. 20.bölümden sonrası garip gelebilir)