~SERSERİ~3

5.6K 149 5
                                    



Yeni bir gün.

Beni Bugün ne bekliyordu? Hiçbir fikrim yoktu. Dün yaşanılanlardan sonra pek uyku tutmamıştı. Bugün pekte okula gidecek halim yoktu. Tüm gün uyumak daha cazip geliyordu ama onlardan korkup okula gelmediğimi düşünmelerini de istemezdim.

Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Düzgün uyuyamadığım için gözlerimin altı mor olmuştu. Giyindikten sonra bu göz altına bir kapatıcı uygulasam fena olmazdı.

Üstüme siyah tişört ve siyah pantolon aldım. Ben böyleydim işte klasik siyah giyinen bir kız. Dışarısı az da olsa esiyordu. İnce hırkamı üzerime geçirip aynanın karşısına geçtim.

Kapatıcıyı göz altlarıma uyguladıktan sonra kirpiklerimi kıvırıp rimel sürdüm. En azından belli olmuyordu uyuyamadığım.

Çantamı ve telefonu alıp mutfağa ilerledim. Annem yine döktürmüştü anlaşılan. Börekleri birer birer ağzıma girdiğinde midemin bayram etmesi üzerine evden ayrıldım.

Her zaman yaptığım gibi kulaklığımı takıp şarkıyı açtım.
-Duman-Senden daha Güzel

Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel

Kimselere de bakmadım
Aklımdan geçen
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel

Senden daha güzel
Senden daha güzel
Senden daha güzel

Sana nerden rastladım?
Oldum derbeder
Kendimi sana sakladım
Senden daha güzel

...

Şarkıyı dinlerken kendimden geçmiştim. Okula varmıştım, yine etrafta kimse gözükmüyordu. Herkes içeride olmalıydı. Bir anda kulaklığım çekildi.

"Merhaba ufaklık." Bu dün ki rengarenk çocuklardan kumral olanıydı. Ufaklık ne ya? Küçülsünde cebime girsin demek istesemde sessiz durmaya karar verdim.

"Sesin dün ki gibi çıkmıyor."
"Rahat bırakın beni."dedim ve gitmek için hamle yaptığım sırada kolumu tuttu. Bir taraftan da cebinde ki telefonu çıkardı. Telefonun ki aradığı şeyi bulmuş olmalı ki gözlerinin içi gülüyordu. Telefonu bana doğru tuttu, bu dün Kİ videoydu. Beni videoya almışlardı korkumu.

"Ya bu video Bugün içinde herkesin elinde olur ya da Tuğçe'den bir özür dilersin." Kolunu kolumdan hızlı bir şekilde çektim. "Bana bak kumral,bana öyle bakmayı kes ayrıca siz beni götürdünüz? Ben niye özür diliyorum? Videoyu herkese gösterin ya da göstermeyin gerçekten umrumda değil. İnsanların korkuları ile bu denli alay etmek beni rezil etmez sizin seviyenizi karakterinizi belli eder. Şimdi istediğinizi yapın beni rahat bırakın."

Okula doğru girdiğim anda arkamda bir ses işittim. "İsmim kumral değil Ateş."

Sanki ismi çok umrumdaydı da söylüyordu.

***

Sınıf tam anlamıyla iğrenç kokuyordu. Özel okul mu devlet okulu mu belli değildi. Sigara kokusu beni benden almıştı.

Arka sıraya Dilara'nın yanına oturdum. Ona dün Kİ olaylardan bahsedip bahsetmeme arasında kalmıştım. İki üç günlük tanıdığım birine hemen anlatamazdım sanırım.

"Ne oldu?"dedi Dilara, kendi kendime düşünceler içerisinde olduğumu fark etmesi beni ürpertmişti. Çok mu belliydi acaba diye düşünmeden edemedim.

~SERSERİ~ YENİDEN YAZILIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin