Hola, hola!
Zdravím vás, jsem tu opět po roce pauzy... Která dala vzniknout nové knížce.
Vím, že rok je neskutečně dlouhá doba, za kterou se toho může stát tolik, že se změníme k nepoznání... Ale zároveň je to neskutečně krátká doba na to, aby se změnila naše úplná podstata...
A tak přicházím s novým příběhem, který je něco úplně jiného. Myslím tím žánr. Jsem to pořád já, píšu pořád stejně a snažím se zlepšovat, proto bych byla ráda, kdybyste dali šanci i mé nové knížce. Jmenuje se Vyvolená Dědička, a i když se může na první pohled zdát jako neskutečné klišé, není. S touto knížkou jsem si dala moc práce, a dovolím si říct, že i více než s 10 Dní. Tuto knihu neopouštím, nikdy se tak nestane. Protože ta kniha je moje celá část. Pokusím se ji nějak gramaticky opravit a... Uvidím, co se půjde dělat dál. Možná i vydat? Ale tohle je běh na dlouhou trať. Proto se vás ptám - běžíte se mnou? 💖
Uvědomuju si, že po roce si na mě možná ani nevzpomenete, nebo se vám to nebude chtít číst... Každopádně ti, co se dostali až sem a jsou připraveni jít se mnou na další dobrodružství, který naše Životy obohatí, budu moc ráda.
Jak už jsem řekla, vás čtenáře beru jako svoji rodinu a s psaním nehodlám přestat. Nikdy. Po roku nečinnosti to bude zase těžší nějak se ,,uchytit", ale to mě neodradí. Nikdy mě to neodradilo.
Takže, jestli se tu najde ještě někdo, koho moje psaní zajímá, nebo čistě i někdo, kdo si se mnou chce psát, sem s tím.
Btw. Nevím jak vaše, ale moje prázdniny nejsou úplný dobrodružství, tak co si to neobohatit kapkou magie, kouzel, těžkých výcviků, tajemství, hradů, ale i OBROVSKOU dávkou romantiky a nenávisti zároveň? Přidám vám proto anotaci k mé jíž zmiňované knížce, jejíž obálku máte v médiích.Je Dědička. Je Vyvolená. Ale je tu jeden háček - sama to ještě neví.
Příběh z úplně nového světa, kde se obyčejní mladí lidé stávají Cvičenci, schopnými zabít, a kde mladá dívka poodhlauje tajemství, která se skrývala tisíce let. Temná síla je mocnější než kdy dřív. Je vůbec šance ji porazit, když jediný člověk toho schopný, o ničem zatím nemá ani ponětí?
Laraswen je povolána, stejně jako ostatní lidé ve věku od 15 do 25 let, do paláce samotného krále. Nikdo neví proč, a sám král je záhadný a své právé úmysly zatajuje.
Naučit se bojovat holýma rukama, ale také s magickými zbraněmi a poznat všechna odvětví magie - to je úkol, který musí všichni Cvičenci splnit.
Náročný výcvik dívce jménem Laraswen neulehčuje ani neskutečně drzý chlapec, s kterým ji pojí pouto nenávisti již od první chvíle, kdy se spatří. A on se stará o to, aby jí ze života udělal peklo, a i když se to Laraswen vůbec nelíbí, sám chlapec něco skrývá a ví toho až neskutečně moc, což je pro zvídavou Laraswen, která přichází, co za temné síly ovládá celý svět, neodolatelné a svou zášť musí potlačit.
Ale mezi nenávistí a láskou je neskutečně tenká hranice. Jak tenká je v tomto případě? A navíc je tu ještě jeden chlapec...
Rozpolcená mezi svými pocity se snaží zjistit, proč jsou mladí lidé povoláni do paláce, aby stali zabijáky, a proč král neříká pravý důvod, a ještě k tomu pořádá bály a plesy právě pro všechny Cvičence, kteří se učí v paláci.Laraswen je nucena začít pátrat po tom, kým vlastně je a co je jejím úkolem. Za pomoci svých přátel poodhalí roušku tajemství celé existence světa.
Magie mizí, hvězdy z oblohy taky a nikdo nechápe, proč je král tak tajemný.
Páni, vážně se to děje. Opět píšu. Už mi to hrozně chybělo, stejně jako vy. Vy teda především. Vaše komentáře, voty a zprávy... A nebojte se, já ani na jednoho z vás nezapomněla:))
Takže tím bych to ukončila, budu moc ráda za veškeré ohlasy. Knížku mám předepsanou na hrozně moc dopředu, proto se můžete těšit i na časté vydávání. Taky podle toho vydám první díl.
Miluju vás a u další dobrodružné cesty ahoj.
Love u, love u, love u.
ČTEŠ
10 Dní-(Virus)
Romantik"Mám štěstí, že jsem přežila. Mám smůlu, že ne na dlouho." Parta sedmi mladých lidí cestuje po světě dodávkou a okusuje všechno, co život může nabídnout. .... Onemocněla nemocí, virem, který nelze léčit. Každým dnem přibývá víc a víc lidí, postižený...