gσℓ∂єиσρρα: Kochanie, nie zmieniaj tematu. Dlaczego sądzisz, że przez ten miesiąc ktoś się tobą zainteresuje?
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Zawsze jest taka możliwość. Tobą też ktoś może się zainteresować
---------------------
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Poza tym martwi mnie to, że tak bardzo odwlekasz to spotkanie
gσℓ∂єиσρρα: Nie ufasz mi? Ten twój przyjaciel lansuje ci mózg czy jak?
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Ufam ci.. ale nie obrażaj mojego przyjaciela..
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Dlaczego nagle zrobiłeś się taki wredny? Zawsze byłeś dla mnie miły, a teraz, gdy chcę porozmawiać na poważnie, zrobiłeś się wredny..
gσℓ∂єиσρρα: A ty byś był miły, gdyby twój maluszek próbował zmusić cię do spotkania, chociaż masz dużo nauki na głowie?
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Przepraszam.
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Nie będę już poruszał tego tematu
gσℓ∂єиσρρα: No ja myślę, kochanie
gσℓ∂єиσρρα: Mam nadzieję, że jesteś cierpliwy
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Nawet nie wiesz jak bardzo..
gσℓ∂єиσρρα: Pamiętaj kto jest twoim tatusiem i będzie dobrze
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Ok.. Muszę na razie kończyć
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Więc do potem..
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Tatusiu
gσℓ∂єиσρρα: Pa, maluszku
gσℓ∂єиσρρα: Napisze później
✿ CʜɪᴍCʜɪᴍ ✿: Mhm.. pa
Wyłączyłem szybko wiadomości i rzuciłem telefon w róg łóżka. Czułem się zirytowany faktem, że Jeonmin nie chce się ze mną spotkać. Rozumiem, że ma szkołę, naukę i ogólnie mało czasu na wszystko, ale nie zmienia to faktu, że jest moim chłopakiem. Nie chcę tatusia, chce chłopaka. Takie gierki mogą być dodatkiem w związku, ale nie na nich powinna opierać się cała nasza relacja! Im częściej o tym myślę, tym bardziej żałuję, że się na to zgodziłem.
Resztę wieczoru spędziłem oglądając serial, nie miałem nic do roboty, a na pisanie z Jeonminem nie miałem po prostu ochoty. Co prawda odezwał się później do mnie, jednak nasza rozmowa nie sprawiała mi przyjemności, ciągle był oschły i wspominał, że mam pamiętać o tym, że to on jest "tatusiem". Pomału mam tego naprawdę dość.
Sobota przyszła szybciej niż mogłem się tego spodziewać, niby zwykły dzień, jednak dziś mam iść na spacer z babcią i Jungkookiem. Nie ukrywając, Kookie mi się podoba, a mój internetowy związek zaczyna się walić, więc nie będę trzymał go na dystans, chyba że zacznie przesadzać. Mimo wszystko nadal mam chłopaka.
- Babciu, jak się czujesz? - spytałem staruszki, wchodząc do jej pokoju. - Dasz radę iść dziś na spacer?
- Spacer? Oczywiście! Od dawna chciałam wstać z łóżka. - oznajmiła radośnie, starając się już teraz podnieść z wygodnego materaca.
- Pomału! - zachichotałem, próbując jej pomóc. - Usiądź na razie w salonie. Jungkook będzie tu lada moment, a wtedy wyjdziemy się przejść.
- Staruszki są wolne, więc nie mów mi, że jestem za szybka. - babunia zaśmiała się cicho. - Wybierz mi jakieś ładne ciuchy.
- Dobrze - przytaknąłem, podchodząc do szafy i wyjąłem z niej kilka ładniejszych ubrań, które następnie podałem starszej. - Pomóc ci się przebrać?
CZYTASZ
Male Nurse ||Kookmin
FanfictionŻyjemy w XXI wieku, więc czy wchodzenie w internetowy związek jest czymś dziwnym? Szukanie szczęścia i tej jedynej osoby właśnie tam może okazać się strzałem w dziesiątkę dla kogoś, kto ma problemy ze znalezieniem miłości w prawdziwym świecie. Jedna...