Doubt

725 61 10
                                    

Hot bois🔥🦅


Santtu:

Minä:
Mitä vittua..??!

Petri:
Veit sanat mun suusta.

Santtu:
älkää ny! se o hieno

Minä:
Ihan miten vaan🤦

Petri:
Tulkaa jo ruokalaan!

Minä:
Ok

Santtu:
tääl jo




Kävelin ripeästi kohti ruokalaa. Olin madellut hitaasti pitkin koulun käytäviä ajan kuluksi. Olimme päässeet tunnilta juuri sellaiseen aikaan jolloin kaikki olivat jo ehtineet ruokalaan. En halunnut joutua seisomaan varttia ruokajonossa. Mielummin haahuilin sen ajan käytävällä. Pojat alkoivat kuitenkin olla jo kärsimättömiä joten jouduin kiihdyttämään vauhtiani.

Pääsin ruokalaan parissa minuutissa ja pääsin heti lastaamaan tarjottimelleni ruokaa. Kului kuitenkin aikaa saada Petrin ja Santun näkökenttääni. Lopulta pystyin puikkelehtimaan täyden ruokalan läpi heidän luokseen. Inhosin tätä väkijoukkoa.

"Hei", hengähdin pojille päästessäni istumaan. Iskin heti haarukkani lautasella kastikkeessa lilluvaan perunaan. Kumpikaan Petri eikä Santtu sanonut minulle mitään. Nostin katseeni heihin. Kaksikko edessäni katsahti toisiinsa. Sitten Petri katsoi minua tutkiva ilme kasvoillaan. Laskin haarukkani tarjottimelle ja katsoin vuorostani Santtua. Se katsoi minua hieman säikähtäneenä. Kohotin tälle kulmiani.

"Petrin asia. Petri kertoo", se sanoi nopeasti. Käännyin katsomaan toista kaveriani. Petri raapi niskaansa ja mä huokasin.

"C'moon. Ei oo niin vaikeeta", sanoin.

"Pari tyttöä vaan tuli kyselemään multa, oletko sä homo. Ne mietti oliko ne menettäneet mahiksensa suhun. Vastasin, että et ole koska siinä tiedossa mä elän", Petri selitti. Helkutin Milla, ajattelin. Ja voi jestas ketkä miettivät mahdollisuuksiaan. Toisaalta nyt olisi sopiva hetki kertoa pojille. Ajatuksia tuli ja meni päässäni.

"Mitäs täällä on meneillään, kun näin vakavia ollaan?" naisääni kysyi yllättäen vierestäni. Käänsin päätäni ja näin Lolan. Se meni istumaan Santun viereen ja suukotti tätä poskelle.

"Etkö sä syö?" Santtu kysyi huolehtien. Tyttö vastasi syöneensä jo ystäviensä kanssa. Se kysyi sitten uudestaan keskustelumme aihetta.

"Jotkut tytöt kyselivät, onko Karri homo", Petri selitti.

"Miten meidän Karri ny homo olis. Kuulemma oli viemässä jotain likkaa sänkyyn viimeisimmissä bileissä. Kyllähän se olis parhaille kavereilleen kertonut jos se jotain epäilisi", Santtu höpötti. Nielaisin raskaasti. Santtu sai kaikki arvelunsa väärin. Voi kyllä, minä olin homo. Viimeisimmissä bileissä minä juoksin sitä tyttöä karkuun. En ollut kertonut mitään kavereilleni epäilyistäni, enkä varsinkaan siitä että olin jopa varma asiasta.

"Kaikilla ihmisillä on salaisuuksia. Voi olla, että te ette kerro toisillenne kaikkea", Lola sanoi katsoen mua läpitunkevasti silmiin. Se kallisti päätään ihan kuin ottaen paremman asennon lukeakseen mun ajatuksia. Tyttö kohotti kulmiaan ja virnisti sitten pahanilkisesti. Mulle tuli fiilis, että se tiesi kuinka asian laita oikeasti oli ja nyt se siinä vihjaili. Santtu kurtisti kulmiaan. Vittu naiset on piruja.

Ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen Lola käänsi katseensa pois ja rupesi puhumaan muuta. Se sai ainakin Santun huomion herpaantumaan edellisestä puheenaiheestamme. Petristä en ollut varma. Itse en enää jaksanut ottaa osaa keskusteluun. Mietin Santun sanoja. Jos se ajatteli oikeesti noin, mä en vois tulla niille kaapista ulos. Mua ei enää oikein haluttanut syödä.

Lopulta me oltiin kuitenkin saatu koulun ruoat mahaamme ja me lähdettiin ruokalasta. Santtu ja Lola lähti yhdessä samaan suuntaan. Petri ja minä oltiin juuri kääntymässä erisuuntiin, kun se tarttui mun käsivarteen ja pysäytti.

"Tiedäthänsä, että on täysin ookoo jos sä et oo hetero. Ei kannata välittää Santun puheista", Petri sanoi hiljaiseen rauhalliseen sävyyn. Se päästi mun käden otteestaan ja katsoi mua lempeästi. Se otti kaiken aina tosi rauhallisesti, eikä sitä monetkaan asiat hetkauttaneet. Sille tää olis varamsti oikei. Mä en vaan uskaltanut puhua totta.

Nyökkäsin Petrille. Sitten me jatkettiin matkaa kumpikin omalle tunnillemme.



~~~~~~

toivottavasti kaikilla on ollut paljon paljon paljon parempi viikko kuin mulla on ollut. <3



Messed upWhere stories live. Discover now