82❄️ "İş başa düştü"

5K 359 115
                                    


"Buna bir el atmalıyız. Bu iki aptalda bir şey var," dedi Doğukan.

Gerçekten de yatak odalarına doğru gidiyordu ki Mine tuttu kolundan.

Gözünde hâlâ taze olan yaşı silerek mırıldandı.

"Dur. Üstlerine gitme. İkisi de yıkılmış görünüyorlardı. Selim abi bayılmak üzereydi görmedin mi?"

"Bırak beni Mine. Hayal bana her şeyini anlatırdı. Başka bir şey var eminim. Eğer onlar çözemiyorsa bizim bir şeyler yapmamız lazım."

Demir Doğukan'a hak vererek onu başı ile tasdikledi.

"Madem bir şey yapacağız iyi düşünelim o zaman. Şimdi olay ilk önce Mucize'nin okulunda patlak verdi. Demek ki Mucize'nin okulunda bir şeyler oldu," dedi Demir.

Mine hâlâ ağlamaya devam ediyordu ki Doğukan "Bakın işbirliği içinde olmalıyız. Biz Demir'le bu işlerle ilgilenelim. Mine sen de ağlamayı bırak ve Mucize ile ilgilen tamam mı? Hayal'in bu aralar kendini bile düşünecek aklının olacağını sanmıyorum," dedi.

Mine hızla gözyaşlarını sildi. "Tamam. Ben o zaman Mucize'nin odasına gideyim. Gece onunla uyurum."

Mine üst kata çıkarken Demir ve Doğukan da evden çıktılar.

"Vakit geç oldu. Okul kapanmıştır," dedi Demir.

"Evet ama nöbetçi gibi birileri vardır," diye cevap verdi Doğukan.

Kısa süre içinde okula geldiklerinde gerçekten de içeride birinin olduğunu gördüler. Demir tam kapıyı çalacaktı ki Doğukan durdurdu.

"Sessiz ol, bir şeyler duyuyorum."

İkili sessizce bir kenara çekildiklerinde konuşmaları daha rahat duymaya başladılar.

"O zaman kızını at okuldan."

"Bakın zaten alacaklar Mucize'yi okuldan."

"Bana bak müdire, istediğimizi alamazsak eğer, senin de kellen gider ona göre!"

"Daha ne yapmam gerekiyor? Kızını gizlice verdim size, ona böylesine işkence yapacağınızı bilseydim vermezdim. Numarasını verdim, adresini bile verdim başka ne yapayım? Eğitim hayatımı mahvettiniz."

Yoğun bir kahkaha sesinin ardından tiz bir çığlık yükseldi.

"Eğer o gerizekalı adamın şirket hissesini üzerimize alamazsak, inan senden neler isteyeceğimizi biz bile bilemeyiz."

"Kanka ben sana söyleyeyim bu iş öyle basit bir şey değil," dedi Demir.

"Farkındayım," dedi Doğukan.
"İş basit değil ama biz de geri zekalı değiliz!"

Doğukan bunu dedikten sonra Demir'e bir tokat attı yavaşça.

"Ne vuruyorsun kanka ya?"

"Daha çok bağır lan!"

"Bir fikrin mi var?" diye fısıldadı Demir.

"Bağır sen bağır."

"Lan bana ne vuruyorsun lan!"

Demir biraz fazla bağırmıştı ki okulun içinde daha çok lamba yandı ve sesler kesildi.
Kapı açıldığında müdire hanım çıktı dışarı.

"Neler oluyor burada?"

Müdire bağırdığında Demir de Doğukan'a bir tane vurdu. Ortalık karışmaya başladığında müdire "Lütfen okul bahçesini terk edin yoksa polise haber vermek zorunda kalacağım," dedi.

TELEFERİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin