Son bölümde lütfen herkes kitap hakkındaki fikirleriniz belirtsin. Yorum yapmayanın lahmacunundan limon çekirdeği çıksın amin. 😁İnstagram hakugu
Keyifli okumalar dilerim ❄️
🚠
"Baba şen aptal mışın?"
"Evladım nerden çıktı şimdi bu soru?"
"Bilmem. Bir an aklıma geldi."
"Tövbe Estağfirullah. Senin aklın de bayağı uçarı hani yani."
Mucize'nin sömestir tatili için Selim sürpriz yapmaya karar vermişti dostlar. Hep birlikte, ailecek karlı bir kış gününde çıkmıştık yola. Hepimiz merak ediyorduk acaba nereye gidiyoruz diye. Kerem Selim'in yanında ön koltukta oturmakta ısrar edince ben de mecburen Mucize ile arka koltuğa geçmiştim.
Nihayet geleceğimiz yere geldiğimizde hepimiz ağzı açık bir şekilde teleferike bakakaldık.
"Selim ya sürpriz dediğin bu muydu yani? Ne teleferiği Allah aşkına? Akşam Doğukan'larda toplanacağız."
"Tamam işte bir tur atıp gideriz."
O ara Kerem yine sordu.
"Baba sen aptal mışın?"
"Tövbe Estağfirullah tövbe. Hayal bu çocuk gece gece bir şey mi yedi ne sayıklıyor böyle?"
"Valla ben bilmem," dedim.
"Senin oğlun. Hep sen ilgileniyorsun onunla."Mucize hayranlıkla teleferiğe bakarken "Benim hoşuma gitti baba. Harika bir sürpriz düşünmüşsün," dedi.
"Ehem, neyse çok övme yav," dedi Selim göğsünü kabartarak. Beğendiysen ne mutlu premsesim.
Kerem yeniden seslendi.
"Baba şen aptal mışın?"
"Aaa yeter ama he, oğlum papağana mı bağladın? Nerden çıktı bu soru ya?"
Hep birlikte biletleri alıp teleferiğe bindiğimizde hem Selim'in hem de benim aklımda bir çok anı canlandı.
"Bu eldivenler seni mi?"
"Ben de tek kişilik kabin istemiştim."
"Bu çocuğun önünde nasıl atlayacağım ya?"
"Gülüşü de güzelmiş."
"Hani sen çekik gözlüsün falan ya aynı Eski mo'lara benziyorsun."
"Dizine yatabilir miyim?"
"Bu seferkinin sorumluluğunu ben alacağım. Sen endişelenme!"
"Senden çok etkileniyorum."
"Bak son kez soruyorum o mu ben mi?"
Selim'le ikimiz birbirimize güldüğümüzde Selim "İşte çocuklar annenizle burada tanıştık," dedi.
"Tam bu teleferikte.""Iyy iğrenç. Lütfen bize aşk hikayelerinizi anlatmayın kusarım," dedi Mucize.
Selim ona bozulurken Kerem sordu.
"Baba şen aptal mışın?"
"Haydaaa!"
Biz tam birbirimiz ile uğraşırken, bir gürültü oldu. Sarsıldık hepimiz. Selim hızla camdan baktığında gözlerini kapatıp vehametle geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFERİK
RomanceHayal ve Selim tek kişilik ücret ödedikleri teleferikte mahsur kaldıklarında planları alt üst olur. Kurtarma ekiplerinin tüm müdahalelerine rağmen uzun süre aşağı inemeyen ikili için yapılacak pek fazla bir şey yoktur. Yalnız işler ikisinin de umduğ...