EVET BEN GELDİM PAPATYALARIM...UZUN BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM VE OLAYLAR YAVAŞ YAVAŞ KENDİNİ GÖSTERMEYE BAŞLAYACAK...UMARIM SIKILMADAN HİKAYEME DEVAM EDERSİNİZ..
İYİ OKUMALAR;
Aygen'in ağzından çıkan iki kelime koca odada soğuk rüzgarlar estirirken iki kız ucunda oturdukları koltuklara iyice sinmişlerdi çünkü karşılarında oturan adam elinde tuttuğu zarfı açmadan duyduğu kelimelerle çoktan buruşturmuş bununla da kalmamış rengi çoktan öfkeden kırmızıya dönmüştü.
"Şaka mı bu?"
"Hayır!Aslında bu dilekçeyi direk insan kaynaklarına götürmemiz gerektiğinin farkındayım ama işi daha fazla uzatmadan konun muhatabı yani size vermeyi daha uygun gördük kabul ederseniz ve bize zorluk çıkarmazsanız sevinirim.Sizde tazminat alamayacağımızın farkındayız zaten öyle bir talebimizde yok.Tek isteğimiz istifamızı kabul etmeniz."Dediği an masaya inen yumrukla iki arkadaş yerinden sıçrarken bu tepkiye şüphesiz en çok sinirlenen artık bittiğine göre bu adama saygı göstermesi gerekmeyen Elçin'di.Yumruk yaptığı elini daha çok sıkıp sakinliğini koruyan arkadaşına hayranlıkla baktı.
"Sen, benden ne istediğinin farkında mısın?Ben seninle başka hayaller kurarken, sen bu şirketten ayrılmayı mı planladın ve benim bunu kabul etmemi bekliyorsun öyle mi? kesinlikle senin bu şirketten ayrılmana izin veremem Aygen bunu benden bekleme."Duyduğu sözlerle şaşırmayan Aygen her şeye hazırlıklı olarak buraya gelmişti.Kalp kırmadan güzelce halletmek istediği bu mevzu Onur beyin inadına yada şu aşk zırvalığına takılacağa benziyordu.
"Sizin hayallerinize asla ortak olmadım.Olmayacağımı da çoğu kez dile getirdim.Şimdi lütfen daha fazla bir birimizi yormadan kabul edin."Onur bey Aygen'in dilekçesini kenara bırakıp Elçinin'kini alarak elinde sallamaya başladı bu sefer.Oldu olası haz etmediği bu kızın isteğini seve seve kabul edecekti.
"Tamam Elçinin istifasını kabul ediyorum.O istediği zaman gidebilir ama sen...Sen hiç bir yere gidemezsin!"İki kız bu sözlerden sonra bir birine bakıp sabır çektiler zira dakikalardır sakinliğini koruyan Aygen ufaktan sinirlenmeye başlıyordu.Koltuktan biraz daha öne kayıp Onur beyin görüş alanına tamamen girdi.
"Onur bey sizin gidebilir dediğiniz o kız benim kardeşim ve bilmem farkında mısınız şu an ikimiz aynı anda istifa ediyoruz yani o giderse ben yokum, ben gidersem oda yok."Onur bey Aygen'den gelen tepkiye karşılık hemen ellerini kaldırıp ortalığı yatıştırmak için Elçinin zarfını da Aygeninkinin üzerine bıraktı.
"Tamam!Pekala oda kalsın, hatta şöyle yapalım daha iyi bir pozisyonda çalışması için terfi verelim.Sana gelince istersen şirkette daha çok söz sahibi olabilirsin ,hisse evet hisse verebilirim seni Dağhan holdinge ortak yapabilirim.Bu konuda sıkıntı yok ama gitme,lütfen!Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun bunu benden ist_"Dediği an Aygen'in kaldırdığı elle susmak zorunda kaldı.Derin bir nefes aldı olacak gibi değildi.Bu para mevzusu önerilen teklifler artık midesini bulandırmaya başlamıştı.
"Ben ne sizi,nede şirketinizde söz sahibi olmak istiyorum.Onur bey olmuyor anlamıyor musunuz?Bakın bu durum ikimizinde canını sıkıyor.Siz bana sonu gelmeyen evlilik teklifini yaparken bıkmayacağınız gibi bende hayır demekten bıkmayacağım lütfen artık bırakın ve kendi yolunuza bakın."
"Olsun ben sen ikna olana kadar beklerim.Sadece bir evet de,bak gör seni dünyanın en mutlu kadını yapacağım."Dakikalardır sinirli aynı zamanda sessizce dinleyen Elçin bomba gibi düşecek kelimeleri sıralayarak son nokta koydu.Ona göre bu durumdan kurtulmanın en mantıklı yolu buydu çünkü.
"Aygen evleniyor Onur bey onu boşuna beklemeyin."Dediği an dakikalardır konuşan adam bir anda susmuş inanmayan gözlerle Elçine bakmaya başlamıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kokulu Papatya
General FictionEliyle biraz sonra evleneceği kızın çenesini kavrayıp yerde olan gözlerini,gözlerine sabitledi.Tamamen duygudan yoksun buz gibi bakışlarını önce çehresinde dolandırdı,ardından konuşmaya başladı. "Biliyor musun beyazlar içindesin ama ben sende değil...