BEN GELDİM PAPATYALARIM...BU SEFER MUTLUYUM VE ÇOK ZORLANMADAN SİZLERE YENİ BÖLÜMÜ YAZDIM...YUSUFLA, AYGEN ARASINDA BİR ŞEYLER OLSUN DİYENLER...KIZIMIZ KIZGIN KIZIMIZ KIRGIN HEMEN NASIL BİR ŞEYLER OLSUN ARALARINDA?HA OLACAK ELBET AMA NE YAZIK Kİ BU ŞİMDİLİK TEK TARAFLI BİR AŞKIN HİKAYESİ GİBİ...BELKİDE BAŞLAMIŞTIR...HADİ BEN ÇEKİLEYİM ARADAN SİZDE GÖRÜN...
İYİ OKUMALAR;
Aygen yanından geçen her şirket yöneticisini ve çalışanını gördükçe geriliyor midesi daha çok kasılıyordu.Dakikalar önce kendine verdiği yatıştırıcı kelimeler ihale dosyasını teslim ettikten sonra gücünü yitirmiş şimdi gerildiği gibi sonucunu merak etmeye başlamıştı.Bu kadar çok kişinin arasında seçilme ihtimalini de gözden geçirip analizini yaparken kendine olan güveni hafiften sallantıya girmişti.Kocasının dediği gibi bu ihale çok büyüktü ve katılan şirketlerin adını duydukça emeklerinin boşa gideceği düşüncesi beynini kurt gibi kemiriyordu.Daha fazla yerinde oturamadı ve % 97 erkek olan mekanı terk etmek için ayağa kalktı.Yüzde üçlük kısmın birini kendisi diğerini ise şirket sahibi olan bir bayanla özel asistanı oluşturuyordu.İşte tamda bu yüzden mimarlığı seçmişti.Erkek egemenliğini hüküm sürdüğü inşaat sektöründe kadınlarında başarılı olabileceğini göstermekti amacı.
"Nereye?"
"Biraz hava alacağım.Burası çok boğucu."
"Tek başına çıkma Sergen sana eşlik etsin!"Dediğinde kocasının dakikalardır huysuz tavırları ve oturduğu yerde homurdanışını işitip durmuştu.Bu ihaleyi ona veren kendisiyken yine pişman olup girmemeliydin diyerek şikayet eden yine kocasıydı.Birde gizlilik gerekçesiyle geç gelen ihaleye katılacakların listesi vardı.Kocasının asıl şikayeti bu gizlilik politikasınaydı.Aygen listede adı geçen çoğu şirket sahibini tanıdığından emindi.Huysuzluğu ve korkusunu da buna bağlıyordu.
"Uzağa gitmeyeceğim..."Deyip yan taraftaki koridoru işaret etti.
"Şu koridorda olacağım burası beni sıkmaya başladı ve Sergenin peşimden gelmesine gerek yok bağırsan hemen yanımda olacak kadar yakında olacağım."
"Sürekli itiraz etme...Yürü Sergen!"Aygen kocasının aşırı korumacı davranışına göz devirip yürümeye başladı.Bunu yaparken de söylenmeden de edemedi.
"Ay gözüm yaşardı.Sanki ben sürekli itiraz eden biriyim.Üstelik bu kadar kalabalıkta kim bana bir şey yapabilir ki?Kim buna cesaret edebilir?"Diyerek dar koridoru aşıp biraz daha geniş alana geldiğinde nefes aldığını hissetti.Bu alanın camları daha büyüktü üstelik kalabalık da değildi.Bir kaç koltuğun olduğu yere onun gibi bunalanlar yerleşmişti.Aygen cama doğru biraz daha yaklaşıp dışarıyı izlemeye başladı.Yeni iş alanları merkezi olarak seçilen Balgat Çukurambar şimdiden bir çok lüks binaya ve rezidansa misafirlik etmiş olduğunu gördü.Tek kelimeyle bina yığınıydı yeşil alan yok denecek kadar azdı.Yüzünü buruşturup ellerini göğsünde birleştirdi.'Ciğerleri kurum bağlamaya yüz tutmuş bir şehir daha ne acı.'Diyerek iç geçirirken kapısı açık olan odadan gelen sese karşın tüm algıları istemeden de olsa açılmıştı.Aygen adamın fısıltı halinde konuşmasına değil sürekli aynı şeyleri tekrarlamasına takılmıştı.
"Evet efendim!Karar henüz verilmedi efendim!"Diyerek adam devam ederken Aygen bu davranışının hoş olmadığının bilincinde tam adım atmıştı ki duyduğu isimle donup kaldı.
"Şu an en beğenilen proje Yılmazlar şirketine ait.Eğer sunulan teklif istenilen düzeyde olursa ihale onların gibi."Aygen'in sinirleri gerilirken güya gizlilik politikası süren kurumun böyle bir açık vermesi onun nazarında hoş karşılanan bir durum değildi.Şimdiden sızıntı verilmiş,proje ve bütçe dosyalarını inceleyen insanların ne kadar güvenilir olduğu konusunu şüphe duymaya başlamıştı.Daha fazla dinlemeyi kesip büyük hayal kırıklığıyla Sergen'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kokulu Papatya
General FictionEliyle biraz sonra evleneceği kızın çenesini kavrayıp yerde olan gözlerini,gözlerine sabitledi.Tamamen duygudan yoksun buz gibi bakışlarını önce çehresinde dolandırdı,ardından konuşmaya başladı. "Biliyor musun beyazlar içindesin ama ben sende değil...