BEN GELDİM PAPATYALARIM.UZUN BİR ARA BİLİYORUM AMA WATTPAD ÇOK SIKINTILI HİKAYELERİN ÇALINDIĞINA DAİR YAZAR ARKADAŞLARIMDAN MESAJLAR ALDIM.BİLMİYORUM ŞU AN SIKINTI GİDERİLDİ Mİ AMA YİNEDE YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAMAK İSTEDİM VE SİZLERE YENİ BİR SÜRPRİZLE GELDİM.RUHUMUN DOKTORU SİZLERLE DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.
İYİ OKUMALAR;
"Bende seni bekliyordum.Fatih,İsmail'e bekarlığa veda partisi düzenlemiş geç gelebiliriz."Diye kocası açıklama yaptığında Aygen'in kaşları istemsizce çatıldı.Nereden çıkmıştı bu parti üstelik bu gün onlara katılmayacaklar mıydı?
"Nasıl yani siz burada olmayacak mısınız?"Aklından bir sürü şey geçmişti bu kısacık konuşma anında en kötüsü ise yapılan şu bekarlığa veda partisinde yaşanabileceklerdi.
"Hayır.Ne ara ayarladı anlamadım ama Fatih bu işte ne zaman ne yapacağı belli olmuyor işte."
"Peki bu partiden kızların haberi var mı?Eğer söylemeyip üstüne saçma bir şey yaparsanız doğabilecek sorumluluğu almaya hazır olun zira canınız epey yanacak haberiniz olsun."
"Bak sen tehdit he?"
"Neden tehdit olsun canım,olacakları söylüyorum sadece."Aygen bu konuşmayı yaparken kendisinden ziyade arkadaşını ve yarın nikahı kıyılacak Gülçiçeği düşünüyordu.Onların son anda üzülüp hayal kırıklığına uğramasını istemiyordu.
"İnan şu saatten sonra en son yapmak istediğim şey seni hayal kırıklığına uğratmak."Diye fısıldayan kocasının yakınlığını son anda fark etti.Yanağı yanağına sürtmüş ve Aygen hamle yapıp kaçmasın diye çoktan eli beline gitmişti.
"...ve dolaylı yoldan olsa bile üzüldüğünü görmek."Kocası şakağına hafif bir öpücük kondurup geri çekildiğinde yanlarından bir kaç akrabaları geçmişti.Bunu yaparken kendi aralarında konuşmalarına kulak misafiri oldu.Çok tatlılar değil mi?Evet birbirlerine çok yakışıyorlar gibi.Kocasının bu hareketine ilk etapta kızan Aygen daha sonra ne yapmaya çalıştığını anlamasıyla sakinleşmiş çatılan kaşları normale dönmüştü.Evet biri onu bu halde görseydi fena halde tartışıyorlar sanırdı.
"Hem sen Fatihe güvendiğini söylememiş miydin?"Kocasının peş peşe sıraladığı cümlelere karşın Aygen nihayet konuşmaya karar vermiş ve endişesinin kaynağını dile getirmişti.
"İşte olay bu zaten yeni güven sağlamaya başladı ve yapacağı en ufak bir yanlış büyük yıkımlar getirir.Hemde geri dönüşü kesinlikle olmayan."
"Bunu Fatih'e çıtlatacağıma emin olabilirsin."
"Peki sana güveniyorum o zaman."Dediğinde kocası donup kalmıştı ve inanamaz gözlerle şu an kendisine bakıyordu.
"A anlamadım."Komik gelmişti bu hali ama o gülmeyi sonraya sakladı.Sesini düz tuttu.Omuzuna dokunup başını ona doğru hafifçe çevirdi.
"Duydun işte.İyi eğlenceler."Aygen kocasını o halde donmuş bir şekilde bırakıp kıkırtılar eşliğinde avluya diğerlerinin yanına geçti.Evet kocasına güveniyordu.Onun herhangi bir taşkınlığına şahit olmamıştı.Bu zamana kadar kızdığı tek nokta Nesrindi.Onun da sebebini Fatihten öğrenince kocası adına bir kez daha üzülmüştü.Kim bilebilirdi ki çocukluk arkadaşının böyle çıkacağını,aşk duygusu altına sığınıp ihanet edeceğini.Karşılıksız sevgi olduğunu bir çok kez dile getirmişti Fatih ve kocasının onu sadece kardeşi gibi gördüğünü de.Duyularını öyle kapatmıştı ki Yusuf Yılmazlar Nesrin'in ona aşık olduğunu en saf insan bile anlardı.Neden gelmişti o kadın şimdi aklına.Sinirleri durduk yere gerilmişti.Hemde en olmadık zamanda başka insanların en mutlu anında.Derin bir soluk aldı ve kendisini başka şeyleri düşünmeye itti.Mesela Yiğit'in yeni oyun arkadaşlarına ,onların arasında ne kadar mutlu olduğuna.Evet şimdi daha iyiydi ve yüzünde oldukça doğal ,içten bir gülümseme oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kokulu Papatya
General FictionEliyle biraz sonra evleneceği kızın çenesini kavrayıp yerde olan gözlerini,gözlerine sabitledi.Tamamen duygudan yoksun buz gibi bakışlarını önce çehresinde dolandırdı,ardından konuşmaya başladı. "Biliyor musun beyazlar içindesin ama ben sende değil...