33.BÖLÜM

52.4K 2.5K 272
                                    

BEN GELDİM PAPATYALARIM...DUYURUDA BANA KIZMAYIP AKSİNE GÜZEL YORUMLARDA BULUNAN CANLAR SEVİLİYORSUNUZ...HEPİNİZE GÖSTERDİĞİNİZ ANLAYIŞ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...BİRDE SİZİ KIRMAYACAĞIMI UMDUĞUM YORUMLARINIZ HAKKINDA BİR ŞEY PAYLAŞMAK İSTİYORUM.BİLİYORSUNUZ GENELDE YORUMLARA BÖLÜM ATACAĞIM GÜN CEVAP VERİYORUM.İNANIN BU BENİM İÇİN ÇOK ZOR OLUYOR.EĞER GÜCENMEZSENİZ YORUMLARA BUNDAN SONRA CEVAP VERMEYECEĞİM...AMA BU OKUMADIĞIM ANLAMINA DA GELMEZ...EMİN OLUN Kİ HEPSİNİ OKUYORUM VE ÇOĞU ZAMAN GÜLÜP YUSUF'UN HALİNE ACIYORUM...YANİ YORUMLARINIZ VE OYLARINIZ YAZARINIZI ÇOK MUTLU EDİYOR...NEYSE YİNE ÇOK UZATTIM PONÇİKLER BU BÖLÜM ELİ YORUMA VE OYA GİDEN O GÜZİDE OKUYUCULARIMA GELSİN...TEKRARDAN ÇOOOOK SEVİLİYORSUNUZ...

İYİ OKUMALAR;

"Önce iptal ettirip şimdi ruhsatı elime tutuşturman...Öğrenince vicdana mı geldin yada dur İdris baba kızdı sende mecbur kaldın."Dediğinde kocasının sessiz kalışı onun haklı yanını ortaya çıkarmıştı.Dalgayla gülüp daha kapağını dahi açmadığı dosyayı kocasının göğsüne sertçe itti.

"Birde karşıma geçmiş sır gibi sakladığın diyorsun.Saklamayıp ne yapacaktım.Her davranışıma bir kulp taktın olmadık ithamlarda bulundun yetmedi para avcısı ucuz bir kadın gibi gördün.Şimdi söyle sen benim yerimde olsan senin gibi birine güvenip her şeyi anlatır mıydın?"Kocasının düşen yüzü derinlere dalıp gitmesini dahi umursamadı.Onun hafifi kaçan bu lafların daha ağırlarını hak ettiğini düşünüyordu.Kapıya doğru ilerleyip yüzünü dahi dönmeden tekrar konuştu.

"Eğer işin içerisinde o masum yavrucaklar olmasa senden gelecek tek bir yardımı bile kabul etmezdim ama öfkem ve gururum onlara sağlayacağım ufacık umudun önüne geçemez.Ve teşekkür edeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun.Çünkü bu bana göre mecburiyet değil insanlık görevi..."Aygen kapıyı çarparak çıktığında karşısındaki kadınları aynı şekilde bulmayı beklemiyordu.Yüzünün asık olması biraz önce içeriye girerken halinden tamamen farklıydı ve bu durum şüphesiz en çok Nesrinin işine geleceğini biliyordu.Tahmininde de yanılmamıştı.Fırsattan yararlanan kadın takındığı imalı gülümsemesi ile yanından geçmiş ve kocasının odasına girmişti.Aygen aptalca gelen bu duruma karşılık gözlerini devirip giderken kocasının tüm şirket koridorlarını dolduracak kadar kükremesi ile yerinde irkildi.'Çık dışarı Nesrin' diye bağırması ardından 'hemen 'diye eklemesi bir olmuştu.İçeri biraz önce gülerek giren kadın yanından ağlayarak geçişini aynı duygusuzlukla izlemişti.Vicdansız değildi ama üzülmek yerine içinden derinden bir oh çekmek gelmişti.Şimdi biraz olsun neşesi yerine gelirken küçük çocuklar gibi zıplaya zıplaya odasına gidecekti neredeyse.Yapmadı elbet ama yüz hatlarına yansımıştı içindeki coşkusu.Topuklu ayakkabılarının el verdiğince hızlı yürüyüp onu masasında karşılayan özel asistanı Gamze ile karşılaştı.

"Günaydın sabah şekeri."

"Gü-nay-dın Aygen hanım bu sabah çok mu neşeliyiz?"

"Evvet.Hani derler ya eden bulur ne güzel söylemişler değil mi?"Dediğinde karşısındaki kızın anlamaz bakışları içerisinde göz kırparak devam etti.

"Söyle bakalım bu gün ki yoğun tempomuzun içerisinde ne var?"Gamze anlamayacağını düşünüp pes ederek Aygen'e gün içerisinde yapılacakları sıralamıştı.İçerisinde kocasıyla yapacağı toplantı ve iş yemeği de vardı.Geçikmiş toplantının amacını biliyordu fakat yemeğe gitmekteki amacı anlamamıştı.Genelde Nesrinle katıldığı bu tür yemekte onun ne işinin olduğu merak dahi etmemişti.Nasıl olsa bir kaç saat sonra öğrenecekti.Daha sonra kocasıyla yaptıkları anlaşma ve alacakları işler geldi ve düşüncelerini toparlayıp içeri girerek çalışma arkadaşlarına katıldı.Proje tam anlamıyla oluşmuş istenilen hale arkadaşlarının sayesinde gelmişti.İki hafta sonra girecekleri ihaleye tamamen hazır olacaktı.Kendisine düşen pay bitecek bütçe ve verilecek teklif gibi detaylarla kocası ve diğerleri ilgilenecekti.Bu arada yeni bir proje verilmiş arkadaşları ile kendi aralarında ufak bir toplantı yapmıştı.İş bölümü yine arkadaşları arasında yapılmış arsayı inceleme fırsatını Yeşim ve Ahmet'e vermişti.Buğra isyan etse de şirket sahibini araştırmak işi de ona düşmüştü.Görev dağılımı ile oda boşalırken iki arkadaş yapılacak toplantıya katılmak üzere kocasının odasına geçmişti.Aygen oldukça ciddi ,Elçin ise düşünceli girdiği odada iki Yılmazlar erkeği ile olmanın verdiği rahatsızlıkla huzursuz oluyorlardı.Aygen yinede profesyonelliğini kullanıp sakince muhasebe müdürü Kazım beyle havadan sudan konuşurken Elçin tek kelimeyle kitlenmişti.

Hüzün Kokulu PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin