hayal_et823 instagrama beklerim bölümle ilgili resim ve bazı konuları sizinle paylaşıyorum yani oradan fikir alışverişi yapabiliriz...
İYİ OKUMALAR;
AYGEN YILMAZLAR
YUSUF YILMAZLAR
Toplantı odasını terk ettikten sonra kendisini İdris beyin yanına atan Aygen biraz önce kocasıyla yaptığı konuşmanın nelere mal olacağını düşünmeye başlamıştı.Sırf kendisini aşağılayan o kadın ve kocasını alt etmek için bir anlaşma yapmış ve ilk kez hazırlayacağı bir projeye evet demişti.Evet bir çok villa, rezidans gibi yapıların çizimine önderlik yapmış ama daha önce kendisinden fabrikanın projesini çizilmesi istenmemişti.Endişelenmişti.Üstelik eli bu haldeyken aklındakileri dilediği gibi kağıda da dökemeyecekti.Her gün buraya gelip kocası gibi aynı havayı solumak istemiyordu ama nasıl aynı işkencelere maruz kaldıysa onunda bu duyguları tatmasını arzuluyordu.İşte tamda bu yüzden evet demişti.Yoksa tamamen farklı nedenlerden dolayı geldiği bu şirkete bir daha adım dahi atmak istemiyordu.Gerçi uzun zamandır çalışmıyordu ve belki bu sayede kendine olan güvenci tekrar yerine gelebilirdi.Tek fark ise sadece düşüncelerini dile getirecek ve fikirlerini öne sürecek olmasıydı.Dakikalardır aklını dolduran düşüncelerden sıyrılıp İdris beye döndü.Madem bir yerden başlamalıydı en kısa zamanda arkadaşı Elçin'i yanına gitmesi gerekiyordu.
"İdris baba...Bu arada yalnızken size böyle hitap etmekte bir sakınca yoktur umarım sonuçta şirket sınırları içerisindeyiz."
"Sorun değil bana her zaman bu şekilde hitap edebilirsin diğer çalışanlardan çekinip bey yada efendim yakıştırmasını takmana gerek yok.Hatta doğal davran ki tüm şirket çalışanları senin gelinim olduğunu bilsin.Ona göre ayaklarını denk alıp ,öyle yaklaşsınlar sana."
"Aslına bakarsanız bu şekilde değilde yaptığım işler veya kendi kişiliğime göre saygı duymalarını isterim.Eğer siz bana bu katta oda hazırlatmasaydınız emin olun diğer arkadaşların yanında çalışmaktan kesinlikle rahatsızlık duymazdım.Hatta bu şirketin neden böyle bir politika izlendiğini de anlamış değilim.Arkadaşım Elçin bahsedince biraz şaşırdım açıkçası.Sizinde bahsettiğiniz gibi kimin ne kadar iyi yada düşüncelerinin ne kadar özgü olduğunu bu şekilde anlayamazsınız.Yani hepsine şans verilmesi gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kokulu Papatya
General FictionEliyle biraz sonra evleneceği kızın çenesini kavrayıp yerde olan gözlerini,gözlerine sabitledi.Tamamen duygudan yoksun buz gibi bakışlarını önce çehresinde dolandırdı,ardından konuşmaya başladı. "Biliyor musun beyazlar içindesin ama ben sende değil...