CAN OKUYUCULARIM RAHATSIZLIĞIMDAN DOLAYI BÖLÜMLER GEÇ GELEBİLİR ŞİMDİDEN ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM VE YENİ BÖLÜM YOK MU DİYEN TATLIŞLAR BU BÖLÜMDE SİZE GELSİN...
İYİ OKUMALAR;
Adım adım gelmişti ruhuna zincir vuracak olaylar silsilesi ne kaçabilmiş ne de kabullenecek kadar benimseye bilmişti yaşananları.Acımasızdı insanlar ve dil ona öyle güzel uyuyordu ki ruh katran'ını kusmadan bırakmıyordu içindekileri.Ne duyguların önemi kalıyordu nede düşüncelerin.Yakıp yıkmak insan için basit bir eyleme dönüşüyordu çoğu vakit.Tıpkı odada olanlar gibi.Aygen hiç hak etmediği halde öyle sözler duymuş ne gelen uğultuları işitiyor nede ona merakla bakan gözleri görebiliyordu.Donmuştu aklından sadece o kelimeler vardı.'Biliyor musun beyazlar içindesin ama ben sende değil saflık,kokuşmuş benliğiyle simsiyah bir ruh görüyorum ve tek kelimeyle midemi bulandırıyorsun.'Peki yapabilir miydi?Evet deyip kendini bir hiçliğin ortasına atarak,bu adamla birlikte olabilir miydi?Gözlerini masadan kaldırmadan başını sağa sola salladı.İçerisinde derin bir savaş halindeydi ve tüm kalkanları yerle bir olmuş bütün düşünceleri ağır darbeler almaya başlamıştı.
"Aygen hanım!"Yan tarafından gelen sesle başını kaldırırken elinin üstünde hissettiği baskı ile tamamen kendine gelmişti.Gelen misafirler hala verilmeyen cevabın sebebini aralarında konuşmaya çoktan başlamışlardı.
"Ne yaptığını sanıyorsun cevap versene."Yanındaki adamı duymamazlıktan gelmişti,duvağının altında bakışlarını biraz ilerideki masada oturan anne babasına çevirdi.Babası endişe ile kendisine bakıyordu ve rahatsız olduğunu kravatını gevşetmesinden anlamıştı.Aygen'in tekrar aklına Gamze ve babası geldi.Gözleri dolarken mikrofona yaklaşıp cehennemine merhaba dedi fısıltı halinde.
"Evet!"Sesler kesilmiş şimdi ise büyük alkışlar eşliğinde belediye başkanı aynı soruyu yeniden tekrarlamıştı.Alınan cevap Aygen'in ki kadar geç ve düşünülerek verilmemişti.Yanındaki adam iğrendiğini dile getirdiği kızla evlenmek istediğini gayet rahat bir şekilde beyan etmişti.Nikah ,şahitlerinde de onayıyla imzalar atılmış şimdi ise yeni evli çift nikah memurunun gelini öpebilirsiniz sözleriyle ayağa kalkmışlardı.Aygen tıpkı bir robot gibi artık verilen komutlara duygusuzca karşılık verirken bu detayı tamamen atlamıştı.Onca hakaretin sarf edildiği dudaklarını kendisine değmesini istemiyordu.Başı dönmeye, midesi kasılmaya başlamıştı.Ona hiç bir şey olmamış gibi bakan adamdan uzaklaşmak adına bir adım geri gitmeye niyetlendiğinde fakat belinden tutulmasıyla bu eylemi boşa çıktı.Duvağı havalandı ve hem Allah katında, hemde resmi bir şekilde kocası olan adamın dudakları alnında yerini aldı.Biliyordu ki ona değen bu dudaklar canını çok yakacaktı ve onu bundan sonra huzur değil cehennemi aratmayacak günler bekliyor olacaktı.
************************************
Aygen,önce yapılan ilk dans ardından konuklara hoş geldin demek için masaları yanındaki adamla dolaşmaya başladı.Bir iki derken neredeyse kendi akrabaları da dahil herkesle kısa sohbet ettikten sonra kocasının çekiştirmesiyle kendini yaşlı bir çiftin karşısında buldu.
"Dedem,babaannem!"Kocası ona tebessümle bakan çiftin ellerini öperken aynı saygı ile eğilerek oda ellerini öptü.Dede ve babaanne dediğine göre Yılmazlar ailesinin en büyük fertleriyle tanışmış olmuştu böylelikle.Yaşlı çift Aygen'e bakarken özellikle dedelerinin gözlerinin doluşu dikkatinden kaçmamıştı.Konuşmak yada torunuyla sohbete giren babaanneyi dinlemeden sadece etrafa bakınmaya başladı. Belki şu yukarıda odada bahsi geçen küçük Yılmazları da böylelikle görebilmeyi düşündü.
"Baba gelinimizle çoktan tanışmışsın anlaşılan."Gelen sesle Aygen etrafa bakınmayı kesip yanlarına gelen diğer çifte döndü.
"Yok ha bu ikisu pi sussa gelun kizda konişacak ama pizim karinun çena düşti susmaz artuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kokulu Papatya
General FictionEliyle biraz sonra evleneceği kızın çenesini kavrayıp yerde olan gözlerini,gözlerine sabitledi.Tamamen duygudan yoksun buz gibi bakışlarını önce çehresinde dolandırdı,ardından konuşmaya başladı. "Biliyor musun beyazlar içindesin ama ben sende değil...