11.Bölüm

50.8K 2.3K 332
                                    

HAYALET'İN BAHÇESİNİN ÇİÇEKLERİ KASIMPATILARI BEN GELDİM...CANLAR BİLİYORUM BÖLÜMLERİN ARASI ÇOK UZUN OLUYOR VE YİNE BİLİYORUM BU DURUMDAN ŞİKAYETCİSİNİZ AMA İNANIN ZOR YAZIYORUM...İKİ KİTABI YÜRÜTMEK BENİM İÇİN ÇOK ZOR BAZEN BU KİTABI ERKEN YAYIMLADIĞIM İÇİN PİŞMAN OLMUYOR DEĞİLİM HANİ...FİNALE KADAR BÜTÜN KURGU BEYNİMDE TEK SIKINTIM YAZAMAMAKTA.SİZDEN TEK RİCAM BİRAZ SABIR BU KİTABIM VE İÇERİĞİ İNANIN ÇOK GÜZEL SADECE ZAMAN İSTİYORUM...SİZ BENİ DESTEKLEYİP, BIRAKMAYIN BENDE BU KİTABI FİNAL YAPMADAN BIRAKMAYIM.NEYSE YİNE ÇOK UZATTIM ARADAN ÇEKİLİYORUM...BU BÖLÜMÜ BENDEN OY VE YORUMLARINI ESİRGEMEYEN CANLARA İTHAF EDİYORUM...

İYİ OKUMALAR;

Beyni oyun oynuyordu.Sesler arada bir netleşip sonra birden kayboluyor ardından anlamsız bir şeylere dönüşüyordu.Çabalıyordu kendine gelmeye ama göz kapaklarına tonlarca ağırlık varmış gibi inat ediyordu açılmamak için.Birden başının sağ kısımında anlam veremediği bir sızı ansızın gelip canını yaktı.En sonunda dayanamadığı bu acıyla inleyip gözlerini araladı.

"Aygen hanım nihayet kendinize gelebildiniz"Bu sözlerden sonra hızlıca yanına gelen doktor gözlerine ışık tutup saatlerdir baygın olan Aygen'i kontrol etti.Hala olanlara anlam veremiyordu.Neredeydi ve ne olmuştu.

"Nasıl hissediyorsunuz?Mide bulantısı veya baş dönmeniz var mı?"Gelen soruya mantıklı bir cevap aradı.Zihnini hala toparlayamıyordu.

"Ah ben neden buradayım?Bu canımı yakan baş ağrısı da neyin nesi?"Tam yeniden inleyip elini başının ağrıdığı kısıma götüreceği sırada başka bir ayrıntıyla yüz yüze geldi.Sağ eli bileğine kadar sarılıydı.Şimdi her şey bir bir zihnine hücum etmeye başlamıştı.En son kocasıyla kavga ettiğini ve eline giren cam parçasını hatırlamıştı. 

"El_elime ne oldu?"

"Bizde eşinizle bu konuyu konuşuyorduk.Aygen hanım isterseniz ilk alnınızdan başlayarak size de uyguladığımız tedaviyi ve sonrasını anlatayım."Diyen doktora öfkeyle bakıp konuşmaya başladı.Onun laf kalabalığına ihtiyacı yoktu ne sorduysa onu söylemesi kafiydi.

"Size elime ne oldu dedim?"

"Tamam sakin olun!Elinize giren camı dokulara çok fazla zarar vermeden almaya çalıştık ama hastanemizde el cerrahisi olmadığı için sadece kanamayı durdurmak adına müdahalede buluna bildik."

"Yani!"

"Yanisi şu elinizde lif kopmasının yanı sıra kas zedelenmesi olması yüksek ihtimal.Size tavsiyem acilen iyi bir el cerrahisi tarafından ameliyat olmanız.Aksi taktirde yanlış kaynama sonucu parmaklarınızı bir daha kullanamayabilirsiniz."

"Siz ne söylediğinizin farkında mısınız?Şimdi ben sakat mı kalacağım.Elimi bir daha kullanamayacak mıyım?"

"Hayır Aygen hanım ben size eğer el cerrahisi tarafından ameliyat olmazsanız doğabilecek komplikasyonları anlatmaya çalışıyorum size."Deyip biraz önceki konuşmayı tamamlamak adına onları dinleyen adama döndü. 

"Yusuf bey eşinizin serumu bitince taburcu işlemlerini yaptırabilirsiniz.Geçmiş olsun."Doktor odadan çıkıp giderken Aygen tutmakta zorlandığı göz yaşlarını serbest bıraktı.O elini kullanarak sevdiği işi yapıyordu.Yıllarca okuyup emek harcamıştı şimdi ise sakat kalma ile yüz yüzeydi.Öfkeyle ona buz gibi bakan adama, bu halde olmasına sebep olan kişiye döndü.

"Şimdi öğrendin mi nerede durman gerektiğini?"

"Başıma gelenlerin suçlusu benim öyle mi?"Deyip bağırdığında karşısındaki adamın umursamaz bir tavırla omuz silkmesi onu daha çok çileden çıkartmıştı.Ses tonunu dahada arttırıp bağırmaya başladı.

Hüzün Kokulu PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin