HADİ İYİ OKUMALAR PAPATYALARIM...
==========AYGEN YILMAZLAR==========
Aygen aynı anda kocasının da zikrettiği ismin sahibine bakarken hala şaşkınlığını koruyordu.Serhat bey,daha önce beraber çalıştıkları şirket sahiplerinden biriydi.İlk girdikleri ihale sonrasında tanışmış zaman geçtikçe bir çok projesinde Aygen'in imzası yer edinmişti.Serhat beyi görmenin en şaşırtan yanı ise Onur beyle aralarının çok iyi olma düşüncesiydi.Yani Dağhan şirketi dururken neden Yılmazlar merak etmişti.Ona doğru yürüyen gruba karşın yüzündeki şaşkın ifadeyi silip hafif bir tebessüm kondurdu.Zira hemen yanı başında kocası ve Serhat beyin yanında Nesrin hanım duruyordu.
"Hoş geldiniz."Kocasının uzattığı eli çabucak kavrayan adam sanki geçiştirmek ister gibi önce başını hızlıca sallayıp ardından elini bırakarak Aygen'e döndü.Düşündüğü gibi Serhat beyde kendisini hemen fark etmişti.Gerçi kim olsa fark ederdi zira durduğu yer masanın altı değil koridorun ortasıydı üstelik yanı başında onları karşılamak için bekleyen kocası vardı.
"Aygen Hanım."Adamın sesindeki şaşırmış ifade kulaklarına dolduğunda tebessümü genişledi.
"Merhaba Serhat bey nasılsınız?"Şu an diğerlerinin yüzüne bakmasa da ne halde olduklarını tahmin edebiliyordu.Bu kız bu adamı nereden tanıyor ifadesini taşıdıklarına emindi.
"Şaşkınım...Sizi burada görmeyi beklemiyordum açıkçası."Gelen ufak öksürük sesiyle Aygen'in duruşu değişmezken Serhat bey hemen yanı başındaki kocasına döndü.
"Siz daha önce tanışıyor muydunuz?"
"Evet Aygen hanımla daha önce çalıştık.Kendisi işinde oldukça iyi ve benim takdirimi kazanan nadide mimarlardan biridir."Dediğinde Aygen bir an için onun Papatya olduğunu söyleyecek sanmıştı ama Serhat bey sadece ilk adını kullanmayı tercih etmişti.Açıkçası şu saatten sonra öğrenmiş,öğrenilmiş umurunda değildi.Nasıl olsa gerçeklerin ortaya çıkma gibi kötü bir huyu vardı.Bugün,yarın onun için fark etmiyordu artık.
"Evet bu şirketin baş mimarı olarak çalışanlarımıza çok dikkat ederim."Diyerek kendine pay çıkaran Nesrin hanıma hızla dönüp alayla baktı.Sadece serhat beyle konuşmayı tercih eden yanı,karşısındaki kadının tüm foyasını ortaya dökmesi için yoğun çaba sarf ediyordu.Lakin yapmayacak şeytana,yani ön ayağı olan Nesrin hanıma uymayacaktı.Onun hesabını ayrıca görecek yaptıklarının cezasını farklı yollarla ödetecekti.
"Aygen bu şirketin tek mimarı değil aynı zamanda benim eşim olur kendisi."Kocası sorulmadığı halde neden böyle bir açıklama yapma gereği duymuştu bilemedi.Yada neyi ispatlama çalışıyor anlamamıştı.Aygen'in ruhunda tek bir esinti dahi uyandırmayan eşim kelimesi boş ve anlamsız gelmekten öteye gitmemişti.Eş adı üzerinde bir birini tamamlamak, uyum içerisinde olmak demekti.Sevgi şöyle dursun ,ikisinden olsa olsa zıtlık olurdu çünkü ne zaman bir araya gelseler bir birlerini itmekten başka bir şey yapmıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kokulu Papatya
General FictionEliyle biraz sonra evleneceği kızın çenesini kavrayıp yerde olan gözlerini,gözlerine sabitledi.Tamamen duygudan yoksun buz gibi bakışlarını önce çehresinde dolandırdı,ardından konuşmaya başladı. "Biliyor musun beyazlar içindesin ama ben sende değil...