Merhabalar!
Hepinizin bildiği gibi bir sonraki bölüm Çağrı'nın kim olduğu netlik kazanacak. Hepinizin aklında az çok bir fikir vardır eminim ama 79.bölümün tahminlerinizin ötesinde olacağının garantisini şimdiden verebilirim.
Şimdiiii gel gelelim mevzuya. Ben yeni bölüm yazana kadar size tavsiyem 73. bölüme geri dönüp Ayşe teyzenin Pelin'e anlattığını okumanızdır. Dikkatli dikkatli, sindire sindire. Sonrasında 79.bölüm ayrı bir anlam kazanacak.
Diğer bir konuda finali nasıl yapacağım. Birkaç kez "hiç Çağrı'nın bakış açısından anlatmayı düşünüyor musun?" sorusuyla karşı karşıya kaldım. Evet, düşünüyorum. Finalin tamamını ya da bir kısmını Çağrı anlatacak, kafamda kesinleştirdim.
Her şey bir yana bugün Tutku'dan beklenen soru geldi. "Hikayenin adı neden Mum Işığı?" Arkadaşlar inanmayacaksınız ama hadi mum ışığı olsun dedim öyle mum ışığı oldu. Sonrasında da değiştirmedim, kaldı böyle. Bir anlam aramayın yani :D Ama mesela şunu da merak etmiyor değilim, siz olsanız bu hikayenin adını ne koyardınız?
Son olarak, bu kitap bittikten sonra Doruk Sinangil için ayrı bir kitap çıkarmak istediğimi söylemiştim. O yüzden Hazal ile aralarında gelişecek şeyleri fazla dahil etmeyeceğim Mum Işığı'na. Yeni kitaba saklıyorum yani. Doruk - Hazal sahnesi bekleyenler için söylüyorum bunu. Ufak bir not, Doruk Sinangil için çıkaracağım kitapta asıl kız Hazal olmayacak, sadece ana karakterlerden biri.
Bir süre ara verip Mum Işığı için ikinci kitabı da çıkaracağım ama finali yazmadan kitaptan bahsetmeyeceğim tabii ki.
Önümde beni bekleyen iki tane sınav var. Onun dışında 15 Ağustosta yurt dışında gidiyorum ve üç hafta yokum. Yani 15 ağustostan sonra ufak bir mola vereceğiz, üç hafta kadarcık :) zaten final yapmama da çok bir şey kalmadı.
Şimdiii napıyoruz, gidip 73. bölümü tekrardan okuyoruz.
Sorularınız ya da söylemek istediğiniz bir şeyler olursa yorum atabilirsiniz :) Unutmayın, benim kadar sizin de emeğiniz var bu hikayede.
Yeni bölümde görüşmek üzere, sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mum Işığı 1 : İstanbul
Teen FictionPelin İzmir'de yaşayan yarı Alman yarı Türk bir kızdır. Dedesiyle büyümüş, ne intihar eden annesini ne de Alman babasını tanıyabilmiştir. Bir gün başarısının fark edilmesiyle İstanbul'daki saygın liselerden birinden burs kazanır ve hayatı değişir. K...