52.

1.6K 105 1
                                    

Harry se kroutil jako ryba na udici. Nejdřív jsem si myslel, že to je kvůli mému kousání a pečování o jeho kůži, přece i vzdychal moje jméno. Ale když se dál kroutil a vypadalo to, jakoby chtěl pryč, přestal jsem.
"Nialle! Přestaň, řekl ti, že tam nesmíš," zavrčel jsem na něj a plácl ho po ruce.

"Ale, Loui, neboj se. Jenom ho chci poškádlit," zasmál se mi vedla ucha Niall a můj bok byl opravdu tvrdě zmáčknutý.
"Jenom lež, Hazzy, no lež, nic se neděje, jenom si hrajeme," zasmál se a opět mě zmáčkl. Do očí mi vyhrkly slzy a prsty jsem vyhledal Louiho ruku, kterou jsem stiskl.
"Nia...Nialle ...S...Stačí..." kňučel jsem. Už to opravdu nebylo přijemné.

Nadrženec jeden. Je vidět, že mozek není to, čím Niall v tu chvíli myslel.
"Nialle přestaň, není to legrace," zamračil jsem se na něj. Harry mi drtil ruku a dál se kroutil.
"Nialle dost!" Hned jsem ho dstrčil. "Už stačí," šeptl jsem ještě.
"To se uvidí," ušklíbl se a potáhl mě k sobě. Padl se mnou na zem a mačkal můj zadek.
"Nialle, co to s tebou je?!"

Nahlas jsem vydýchaval Niallovu zlou stranu. Tohle se stane, když ucítí, že může mít kontrolu. Hned jak jsem se vzpamatoval, skočil jsem k nim na podlahu a odtrhl je od sebe.
"Stačí, Nialle!!" vřískl jsem na něj a on se ihned stáhl. Pustil Louiho a stáhl se k sobě.
"Stačilo..." zopakoval jsem a přitiskl si k sobě Louise. "Na dnes stačilo. Padej do postele! Už tě dnes nechci vidět." Jenom sklopil hlavu a držel ji medzi rameny. Opatrně jsem si sedl na gauč a bolestně sykl. I tak jsem ale koukal na Louiho a kontroloval ho.
"Jsi v pořádku, Loui?"

Vylekaně jsem se na něj díval. Díky bohu byl ale na odchodu.
"J-jsem, jsem, jen jsem se vylekal," vydechl jsem a podíval se na Harryho. Ve tváři měl bolestivý výraz.
"Jak jsi na tom ty?" optal jsem se. Moc jsem nechápal, proč to Niall udělal. Hajzlík jeden!
"Co to do něj vjelo?"

"To nic, Lou, jenom... znáš pojem subspace?" zeptal jsem se a když přikývl, tak jsem pokračoval: "No, existuje něco jako domspace. Jde o to, že když Niall cítí až moc velkou moc nad někým, přepne mu a stane se tohle. Promiň mi, že jsem to dovolil. Pojď sem," domluvil jsem a opatrně si ho přitulil k sobě, abych ho mohl políbit do vlásků.
"Už je všechno v pořádku."

Tak proto byl Niall tak hrubý a mimo. Už to dávalo smysl. Chvíli jsem se ještě zahleděl směrem, kudy Niall odešel, ale pak jsem se jen vtiskl do Harryho náruče.
"Teď už ano," zamumlal jsem spokojeně, když jsem vdechl jeho vůni.
"Ale tebe bolí zadeček," kňukl jsem, když jsem si uvědomil, že on sedí. Raději jsem ho nasměroval do lehu.

"To nic, Loui, jsem v pořádku, opravdu," zasmál jsem se a s jemným syknutím se svalil na gauč. Zadek mi až tak nevadil, ale ty boky opravdu boleli.
"Jen na ty boky pozor, asi na nich budu mít modřiny. Tak se potom nelekni," zamumlal jsem mu do krku a opatrně si sám přejel po boku.

Smutně jsem se na něj podíval a opatrně (a s jeho souhlasem) jsem mu vytáhl tričko trochu víc.
Boky měl celé rudé. Chudáček můj.
"Budou to ošklivé modřiny," povzdechl jsem si. Nakonec jsem se k jeho boku sklonil a opatrně jej na něj několikrát políbil. To samé i na tom druhém.
"Snad ti to pak rychle zmizí."

"Když budu mít takového starostlivého a hodného pomocníka..." usmál jsem se. "Ale asi to nebude vypadat zrovna dobře, tak snad ti to nebude vadit." Užíval jsem si jeho jemný dotek rtů na mém boku, který krásně uklidňoval. Opatrně jsem pak sebral jeho ručku a položil si ji na hruď, aby cítil mé srdce.
"Cítíš ho?"

Nechápal jsem, co chce s mojí rukou dělat. Ale pak, když bylo všude ticho, cítil jsem to. Nakonec jsem si na jeho hruď položil i hlavu a ruku vystřídalo mé ucho. Jeho srdíčko vydávalo tak dokonalý zvuk. Bouchalo pravidelně a klidně.
S malinkým úsměvem jsem přivřel oči a zaposlouchal se. "Slyším."

"A víš proč bouchá?" usmál jsme se na něj a viděl v jeho očích, že nechápe, na co se ptám. Jenom jsem se šťastně usmál a koukl do jeho modrých oček.
"Protože tě tak moc miluje," usmál jsem se a přisál se mu na jeho jemné rtíky.

Jeho slova mě opravdu překvapila, ale také ohromně moc dojala. Bylo to tak krásné. Někdo by řekl, že je to klišé a moc sladké, ale já ne. Já si vychutnával kouzlo toho okamžiku.
"Taky tě miluju," zašeptal jsem mu do rtů.
"Měli bychom jít už nahoru. Ať si oddechneš a prospíš se."

"Dobře, Loui. V pokoji mám možná i nějakou mast, abys mi ty boky natřel," usmál jsem se na něj a i s ním za mnou pomaloučku šel do pokoje. Po cestě nahoru jsem vypínal světla, až jsme nakonec skončili v mé posteli. Sebral jsem mast na odřeniny, co jsem měl na závody. I s mastí v ruce jsem se přetočil na záda a začal si natírat jeden bok, než mi byla mast s rukou sebrána.

Myslel jsem, že mi tu mastičku podá, ale on si lehl na postel, sundal tričko a začal si to natírat sám. Přelezl jsem si k němu a mast mu vzal z rukou.
"Já to udělám, ty odpočívej," usmál jsem se na něj a sedl si na něj obkročmo. Vzal jsem si kousek mastičky na ruku a začal mu opatrně mazat jeho bok.

Tahle scéna se před mými oči začala z nudné měnit na velice zajímavou! Když si na mě obročmo sedl, malinko jsem sykl a hned potom pohladil jeho hruď. Ruka mi sklouzla až na zadeček.
"Ty jsi hodný, Lou," šeptl jsem a malinko sykl, když na jednom místě o trochu víc přitlačil. Takové chvíle si nechám líbit!

Když jsem někde přitlačil, zmáčkl mi zadeček. Jakoby se potřeboval něčeho chytit, co by ho mohlo uklidnit. Navíc, jeho občasné syknutí mi dalo najevo, že ho to opravdu bolí.
"Tak, hotovo," usmál jsem, když už bylo natřené každé jeho jakkoliv zbarvené místo, kde bylo vidět, že byl Niall až moc hrubý. Jeho kůže se už pomalu začala zbarvovat.
"Snad se ti to brzy zahojí," doufal jsem a zavřel mast víčkem.

"Když mám takovou skvělou sestřičku, vůbec se o to nebojím," pousmál jsem se a sledoval mého malého prince. Malinké tělíčko se spoustou energie. Tak krásné. Pohybem ruky jsem si ho přilákal ke mně.
"No pojď sem, ty moje modelko," podpíchl jsem ho a štípl do boku. A v mé hlavně se začal rodit plán.
"Loui, co kdybychom si spolu něco koukli." V mých očích se zjevila jiskra a skoro jsem viděl, jak moc Loui nechápe. Raději jsem mu to tedy řekl narovinu.
"Už si někdy viděl porno?"

My horse Harry ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat