49.

1.8K 106 28
                                    

"Tak! Nikdo se nebude do ničeho nutit, aspoň ne pod mou střechou!" zasmál jsem se a oběma pocuchal vlasy.
"Ale víte, že vás mám oba moc rád! Sice jednoho víc, no oba máte v mém srdíčku veliké místo, vy potvory!"

"To si řekl moc krásně," usmál jsem se na něj a natáhl se pro polibek, který mi s širokým úsměvem opětoval.
"Pane jo, Harry, kde se to v tobě vzalo? Tohle bylo opravdu hezký," přikývl Niall a přisunul se blíž k nám.
"Myslím, že takhle tu můžeme zůstat. Jsem s vámi rád," řekl a spokojeně přivřel oči.

"Já mám místa pro všechny!" zasmál jsem se a jednoho si přitáhl na jedno rameno a druhého na druhé. Jenom jsem rychle v pokoji zapl notebook s filmem a pomaloučku hladil po vlasech jak Louiho, tak i Nialla. Snad byli konečně oba spokojení.

Bylo to tak dokonalé, jak jsme tam leželi a dívali se na Deadpoola. Párkrát jsem u sledování filmu na sobě cítil pohled Harryho a pak i Nialla. Bylo mi tak moc hezky, když jsem je oba měl při sobě.
"Teď to vypadá, jakoby jsme tvořili milostný trojúhelník," zasmál se Niall a oba nás pohladil palcem po líci.

"Vůbec bych se nezlobil... být milován dvěma nádhernými chlapci! Och, co víc si přát!" zasnil jsem se a do jeho palce jemně a hravě kousl.
"Och, ty egoisto, ale pravda, bylo by to hezké. Jenom s rodiči by byl problém a hlavně jěště názor tady toho skřítka," usmál se Niall a cvrnknul Louimu do vlasů.

Když mě Niall hladil palcem po líci, přivřel jsem oči a sám se k jeho ruce přitiskl. Také jsem nezapomněl poslouchat jejich rozhovor.
Trojúhelník? S nimi? No páni! Malinko jsem zrudl. Chtěl bych? Líbilo by se mi to?
"No já nevím," řekl jsem stydlivě. "Já ještě nikdy nechodil s dvěma kluky najednou."

"Myslíš, že já ano?" zachechtal jsem se a vedle mě i Niall, který zvedl ruku do vzduchu.
"Jsem na tom úplně stejně!" zasmál se taky.
"Ale myslím, že by to nebylo zlé. Aspoň na ten týden, co tu jěště budu. A pa,k když přijdete k nám, jestli to půjde, popřípadě půjdeme na vyjižďku nebo stanovat! Ale nemuselo by to být až tak zlé!" usmíval se Niall a já se musel taky smát. Šílenec.

Byl to blázen, o tom není pochyb. No ale možností jak a kdy být spolu měl mnoho.
"Ehm," odkašlal jsem si, "možná by to nebylo špatné." Pousmál jsem se a s rudými tvářemi se na ně zadíval. Niall se hned široce usmál.

"Já nevěřím! On souhlasil, on opravdu souhlasil! Já nevěřím Harry! Och, nevím jestli se víc cítim na něj nebo na tvého ptáka!" smál se a já zrudl jako rajče.
"Hej, zase klid Ni. Pořád jěště klid, jasný? Když souhlasil, je to jedna věc, ale i tak pomalu, dobře?" zamumlal jsem a pohladil jsem je oba po vláscích.
"Moje, zlatíčka!"

Od toho jeho nadšeného křiku jsem málem dostal infarkt. Opravdu jsem nečekal, že začne takhle pokřikovat a projevovat svou radost z mého souhlasu.
"Nialle, klid," zasmál jsem a on si mě (pořád na Harryho hrudi) přitáhl do medvědího objetí.
Harry se asi chtěl připojit, protože nás oba objal najednou.
My s Niallem jsem mu dali pusu na tvář - já na pravou a on na levou stranu. Bylo to rozkošné.
"Kluci, já vás mám tak rád!" vykřikl Niall, když už jsme zase leželi v tom velkém objetí.

Tohle bylo opravdu rozkošné! Tak na tohle si zvyknu opravdu rád a určitě i rychle.
"Vy jste tak roztomilý, zlatíčka moje. Samozřejmě nejhezčí na světě," usmíval jsem se a oba je hladil. Na to se na mě koukl Niall.
"Ale zase nelži! Očíčka máš jenom pro Louiho a až pak je tam můj zadek!" zasmál se a cvrnkl mi do jedné kudrliny.
"Hmm, neříkam, že to není pravda," zamumlal jsem, přičemž jsem dostal silnou ránu do ramene. Vždyť já řekl jenom pravdu!

Musel jsem se zasmát. Tohle bude ještě zábava a na tolik objímání si i lehce zvyknu. Je to krásné!
"Ale tak zase na druhou stranu, máme to stejně," zasmál se Niall a mrkl na mě.
"Nialle!" vypískl jsem a zasmál se spolu s ním.
"Tedy až na to, že u tebe Stylesi nemám zálusk na tvůj zadek, ale na něco jiného," mrkl na něj a mě pohladil po zádech.

"Ale nelži, Horane, ty se těšíš na mě celého! Ale neboj, hezky ti dám zabrat!" zavrčel jsem hravě a kousl ho do krku. Následně na to jsem jemně políbil Louiho na stejné místo, kde jsem kousl Nialla.
"Moji dva kluci! To zní tak hezky," pousmál jsem se a dělal malinké kroužky oboum na zádech.
"Na tohle si opravdu moc rád zvyknu."

"Au!" vypískl Niall po kousnutí, no pak se jen s úsměvem díval na to, jak mně věnuje polibek.
"Hej! Proč já dostal kousnutí a on pusu? To není fér!" urazil se.
"Neměl si ho provokovat," zahihňal jsem se. Pořád byl uražený, tak jsem mu dal pusu na jeho "bolavé" místo.
"Lepší?"

"Hej, hej, hej! Nehraj formu, já vím, že ty na vanilla sex nejsi, ani nic takového. Tak se nečerti," napomenul jsem ho a kousl ho opět.
"Heeej! To mělo být tajemství!" vykřikl ihned a začal mě bouchat do ramena.
"Ale no taaak, vždyť ti chci jenom dobře!" usmíval jsem se a políbil ho na čelo. Následně jsem políbil i Louiho, aby o něco nepřišel.

Když už konečne Niall prestal bušit do Harryho ramena, "nenápadně" si přejel bříšky prstů po kousanci a přivřel slastí oči. Zahihňal jsem se. Byl "úplně" nenápadní, jen co je pravda.
Přisunul jsem se k němu blíž a po tom kousanci ho pohladil také. Nevím proč, no vzdychl a jeho stisk na mých bocích zesílil.
Harry se ke mně sklonil a zabořil svůj nos do mých vlasů. Asi měl odtamtud lepší výhled na Nialla.

Musel jsem se na nich smát. Niall nám tady vzdychal od krásného pocitu a Loui s nožkou kolem mých ho hladil po stejném místě.
"Ale, ale, Loui, chceš taky takový?" smál jsem se a jenom maličko ho kousl. Nechci mu ublížit, jenom aby se necítil zanedbaně.
"Hej, hej, Hazza, takhle nás zanedbávat. To se dělá?" pokáral mě a já se usmál pod fouzy. Jedna z ruk mi vklouza pod Niallův zadeček a druhá hladila Louiho po bříšku. Nemohl jsem na něj jít tak rychle.
"Lepší?" zeptal jsem se se smíchem a Nialluv zadek stiskl až vzdychl. Tohle mě baví!

"Hmm, někdo je tady nadržený," ušklíbl jsem se a poukázal na Niallův problém v kalhotách. Niall zakňučel a pak ještě jednou vzdychl díky Harryho ruce na jeho pozadí. Já si užíval Harryho hlazení po bříšku přes látku trika a pak i po kůži, když mi triko vyhrnul.
To jemné kousnutí jsem ještě teď cítil na mém krku. Najednou Harryho ruka šla výš, stejně jako ráno.
Niall se uličnicky usmál a přiblížil se ke mně. Sklonil se k mému kousanci a začal mě tam líbat a jemně kousat. Když jsem vzdychl, on taky. Harryho ruka asi dál pracovala v mačkání jeho zadečku.

Och, tak tohle byl pohled pro bohy. Opatrně jsem se odsunul, aby se mohl Niall trochu víc věnovat Louiho krku a já jeho hrudi a Nialovu zadku. Rty jsem se opatrně přisál na jednu Louiho bradavku a jemně po ní klouzal, až jsem ji nakonec políbil a vsál.
"Bože, jak můžeš být tak nádherný?" zamumlal Niall do Louiho kůže. Za to jsem jeho zadku věnoval tvrdou ránu.
"Louis je pořád hlavně můj!" zamručel jsem a plácl ho jěště jednou.

"Aah." Tyhle zvuky ze mě vycházeli jedna radost. A mohli za to ti dva a jejich rty a jazyky.
"Ale no tak, Harryyy," zakňučel Niall a hned si mě k sobě přitáhl. Myslím, že zítra budu mít na krku pořádnej cucflek.
"Proč se nechceš podělit? Vždyť teď je i můj," zasmál se Niall.

"Já ti ho neberu, klidně si hrej, ale slůvka jenom ode ně,"zavrčel jsem na něj a opět ho plácnul až zavzdychal.
"Já vím, že se ti to líbí, tak si to užij," zasmál jsem se mu a zatímco jsem ho plácl, jěště jednou jsem se pohrál jazykem na Louiho hrudi.
"Tak, pro vás dva by stačilo. Tak Loui, ty se vydýchej a Ni... no pojď, udělelj mi dobře. Vím, že to umíš moc dobře!" Pořád jsem měl v paměti, jak mi vykouřil, když jsme byli opilý na závodech.

My horse Harry ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat