29.

2.1K 128 2
                                    

"Esete, jdeme na to." Usmál jsem se a podrbal ho na krku. Rozjeli jsme se a začali oba společně okruh. Jeli jsme to 3-krát a pak čtvrtý a pátý o jednu kavaletu navíc. Už to pak stačilo. Jenom jsem ho jěště vykrokoval a vyklusal jak se uvolnil. Pak jsem se už zastavil při Louisovi, který se usmíval, seskočil dolů a rozepnul sedlo.
"Zanes ho, prosím, do sedlovny a přijď, dobrá?" přikázal jsem s úsměvem a čekal než přijde. Zatím jsem snížil všechny překážy na velikost, kterou skákala Andrea. Chtěl jsem mu ukázat krásu skákání.
Vylezl jsem na Eseta a čekal na Louise než přijde.
"Tak a teď pojď ke mně." Usmál jsem se a vytáhl jsem ho za sebe. "Drž se!" Pak jsem vyjel na dráhu se skoky. Opravdu se mě držel jako klíště, ale slyšel, jsem jak se směje a užívá se to.

Zanesl jsem sedlo, jak chtěl a vrátil se za ním. Nechápal jsem, co chce dělat. Sedl jsem si za něj a překvapeně vydechl, když se rozjel.
První skok. Málem jsem omdlel! Při dalších už to bylo lepší, dokonce jsem si to i užíval.
"Harry, ty jseš blázen," smál jsem se.

Pohladil jsem ho po koleně, které držel zabodnuté do mých zad. Přehodil si ho dopředu a jemně ho políbil na krk.
"Chtěl jsem, aby si to maličko zažil i ty. Máš to za odměnu, jsi zlatíčko," usmál jsem se a ťukl do Eseta, aby se rozešel směrem k areálu, aby jsme se prošili.

Usmál jsem se na něj. Nevím jak jsem si to zasloužil, když tvrdí, že to mám za odměnu, ale jsem moc šťastný, že se mnou skákal. Bylo to báječné!
"Moc ti děkuju, je to skvělý. Moc se mi líbí skákat. Jsem rád, že jsi mi to ukázal. Děkuji," šeptl jsem a objal ho, ale tak, abychom nespadli z Eseta.

"Ty žížalo," zasmál jsem se, když se točil kolem vlastní osi jako motovidlo, aby mě objal. Zaslechl jsem troubení a věděl, co přijde. Rychle jsem ho jěště líbl na rty a vedl Eseta na parkoviště, kde už stála Louiho máma i s autem.
"Vidíme se tedy zítra Louisi, dnes ti to šlo přímo perfektně!"

Zasmál jsem se a sesedl z Eseta. "Ahoj, Harry, tak zítra," mrkl jsem na něj a vydal se za mamkou do auta.
"Tak jaké to dnes bylo?" Překvapilo mě, že se vůbec zeptala, ale rád jsem jí to povyprávěl, alespoň nebude v autě ticho.
Doma už jsem jen unaveně zapadl do postele a usnul, abych byl připravený na další den.

Počkal jsem než Louis odejde a už sám jsem zavedl Eseta do boxu. Večer obstaral koně, nakrmil je a šel si lehnout. Ráno mě vzbudil budík. Rychle jsem vyskočil na nohy, sebral brašnu, do které jsem si hodil peněženku, taky jídlo a pití. Šel jsem dolů, kde jsem viděl Andreu i s Kleopatrou. Naložila ji do povozu já zkontroloval, jestli má všechno. Pak jsem šel vyparkovat vlastní auto, kterým pojedeme s Louisem. Po dlouhé době budú řídit něco jiného než koně. Auta byla fajn, no koně jsou koně.

V noci jsem se několikrát vzbudil a ráno, když jsem se vzbudil hodinu před budíkem, už jsme to nechal tak a vylezl z postele. Připisoval jsem to nedočkavosti z dnešních závodů, na které jsem se těšil. Teď se na ně budu dívat i s Harrym.
Máma mě po snídani odvezla na ranč a já vyskočil z auta s pozdravem na rozloučenou, abych se mohl co nejdříve dostat do stáje za Harrym. Nikde jinde nebyl, tak jsem předpokládal, že bude tam, jako vždy. A taky že byl.
"Dobré ráno!"

"Dobré ráno Loui! Jak si se vyspal?" pozdrail jsem usmátě a jemně ho políbil na nos. Jěště jsem připravil poslední detaily a nakrmil Eseta.
"Auto už je před stájí, můžeš si jít sednout tam, já přijdu." Usmál jsem se jěště a rychle prohlídl všechny koně než jsem šel za ním. Andrea už vyrazila a já jel za ní.
"Tak můžeme jet."

Bylo to moc roztomilé. Takový malý polibek na nos. Hned bylo to ráno o něco krásnější!
Nasedl jsem si do auta a čekal, až se můj krásný kudrnáč dostaví a nasedne do auta na místo řidiče. Takže taky nový zážitek... Harry jako řidič.
"Ale nenabouráš to s námi, že ne?"

My horse Harry ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat