Zakryl mi oči a já se jen široce usmál. Byl tak pozorný. Cítil jsem, jak mi voda stéká po vlasech a zádech dolů.
"Nevím, proč by si nemohl," usmál jsem se na něj a prohrábl si mokré vlasy. Široce se usmál, vytlačil si na ruce sprchový gel a přitáhl si mě k sobě. Jeho ruce mi dělali na zádech kolečka, než trošku popojeli níž k zadečku.
"Řekl si záda," zasmál jsem se."To patří k zádem," ušklíbl jsem se a jemně přejel po jeho krásném zadečku. Jenom maličko, abych ho omyl. Nechtěl jsem ho zbytečně vzrušovat. Hned jsem se vrátil zpět na jeho záda, která jsem opečovával. Byl tak drobný. Musel jsem jemně, bál jsem se, že mu ublížím, když se ho o trochu hruběji dotknu.
"Chyť si oči, zlatíčko," nakázal jsem mu a celého ho opláchl.Jeho dotyk byl tak dokonalý. Zamiloval jsem se do něj. Celého mě opláchl a pak si mě zpátky přitáhl, abych prý neupadl.
"Ty můj starostlivý Harry," usmál jsem se na něj a pohladil ho po tváři. Chtěl se ke mně sklonit aby mi dal polibek, ale já se odtáhl.
"Teď jsem na řadě já," ušklíbl jsem se a začal mu masírovat a omývat ramena.Když mi utekl z polibku, maličko jsem se na něj zakřenil. Chtěl jsem pusu.
"Tak tedy dobře," přitakal jsem a maličko se skrčil, aby dosáhl na mé vlasy. Sedl jsem si na malý výklenek ve sprše, aby mi mohl umýt vlasy.
"Prosím, ten jableční.""S radostí," usmál jsem se na něj a vzal si rukou jablečný šampón. Budou mu ty vlasy krásně vonět! Hned jsem mu začal šampón dávat na hlavu a vlasy. Hezky to pěnilo. A Harry si, zdá se, mou péči užíval.
"Vypadáš spokojeně," prohlásil jsem a prohlédl si jeho tvář, než se sklonil a dal mi polibek na bříško, pevně mě objímajíc."Mám rád, když se mi někdo hraje s vlasy," usmál jsem se mu do bříška a nechával se dál drbat všude kam dosáhl. Tohle bylo opravdu nadlouho.
"Tak, můžeme jít, zlato." Oba jsem nás jěště omyl vodou, aby na nás nezůstal ani kousek mýdla. Vylezl jsem, utřel si vlasy si, zabalil se do utěráku a natáhl si tepláky.Společně jsme vylezli ven a já si ručníkem rychle vysušil hlavu a taky sám sebe, abych se mohl oblíknout. Harry už asi šel dolů, protože jsem tady zůstal na malou chvíli sám.
Sešel jsem schody až dolů a nadechl se skvělé vůně. "Tady to tak voní!" vydechl jsem a sedl si ke klukům v obýváku, zatímco ujídali z pizzy."I chutná!" zasmál jsem se s plnou pusou pizzy, kterou Niall udělal. Výborná pizza. Jedno, co musím Niallovi uznat je, že umí vařit... a to opravdu dobře!
"Tak pojď, zlato. Po sprše musí být i občerstvení," pusmál jsem se a do ruky mu strčil veliký kus pizzy.
"Tak co, Louisi, byli mé předpovědi pravdivé?" zeptal se Niall, který kývl na můj poklopec.
"Hej, Nialle, ty se můžeš koukat jenom od krku po okraj kalhot. Víc pro tebe není!"Plácl jsem ho po hlavě. Byl to Harryho trik. Musím uznat, že v tomhle na mě neměl dobrý vliv. Ale co se Nialla týče, jinak to ani nešlo...
"Pracky a oči pryč, Harry je můj. Celý, Nialle, celý," ušklíbl jsem se. Niall pouze protočil očima a o kousek se posunul, abych si mezi nich mohl sednout.
"Hmm, ale ta pizza je opravdu úžasná," zamumlal jsem s plnou pusou."Tak aspoň za něco dnes nedostanu ránu! To by jste jěště zkusili mě bít za to, že vám uvařím!" vrčel ten irský skřet s pizzou u pusy.
"Ale no, Ni, nechovej se jako holka. Nic tak strašného jsme neřekli," usmál jsem se a jemně ho poplácal po rameni.
"Neboj se, zítra pojedeme na vyjížďku, tak si oddechneme všichni," doplnil jsem a oba se usmáli jako sluníčka.
"Tak se mi to líbí!""Vyjížďka? Juchuuuuu!" vykřikli jsme s Niallem najednou a pak se tomu zasmáli. Pane jo, ten kluk je opravdu blázen! Ale je fajn...
"Už se těším," zazubil jsem se a následně se zakousl do trojúhelníku pizzy. Mňam!
"A kam pojedeme?""Hmm, nevím, ale někam k jezerům, aby jsme se mohli i koupat... takže celkem dálka. Máme na to celý den, takže to je v pohodě," zhodnotil jsem a přitáhl si ho k sobě na hruď.
"Bude to fajn, zlato. I ty Nialle," doplnil jsem, no to už mou hlavou rezonovala rána.
"No... skoro si na mě zapomněl! To by si dostal po hlavě víc!""Kluci dost!" zakřičel jsem se smíchem. "Ty nebij toho blázna a ty mi nebij mého přítele!" Oba se na sebe podívali a v jednom momentu se ušklíbli. To jsem ještě nevěděl, co za boudu na mě chystají.
"Neeee!" křičel jsem. Ti dva mě začali lechtat. "Už doooost!""Hahaha, malé pískle! Na nás křičet nebudeš!" smál se Niall a spolu se mnou ho šimral všude kam dosáhl. Já se taky připojil, no on se mi odplatil opravdu ošklivě a můj rozkrok schytal tvrdou ránu kolenem.
"Auuuuuu..."Pořád jsem sebou mrskal a házel se všude kolem. A tak jsem omylem kopl Harryho. Než Niall přestal, ani jsem nevěděl, kam jsem ho to kopl.
"Sakra, Harry! Promiň, to jsem nechtěl!" vypískl jsem a hned si k němu klekl. "Jsi v pořádku?"
"Jak to myslíš, že jestli je v pořádku. Vždyť si mu zabil děti... jeho nástroj k práci!" zasmál se Niall.Za tu debilní poznámku jsem mu mrskl loktem do rozkroku taky, aby si nemyslel, že v tom budu sám. Ihned se zložil na zem a začal křičet.
"Ty kokote, Stylesi!" zaúpěl a válel se po zemi se mnou. Loui jenom stál nad náma a smál se ... tedy... usmíval se a chichotal.Ti dva byli opravdu jak malé děti. Nešlo se jim nesmát.
"Vy dva si nedáte říct, pořád se budete pošťuchovat a bít," vyprskl jsem od smíchu.
Když jim bolest odezněla, zpátky si sedli ke mně na gauč, ale s tím rozdílem, že si mě Harry přitáhl na klín. Asi aby měl ochranu svého rozkroku..."A tady budeš, protože mě to bolí kvůli tobě." Vyčetl jsem mu a opatrně mu kousl do ouška.
"Hej vy dva! Postel máte nahoře!" vynadal nám Niall, který vedle nás seděl.
"Ale nedělej formu! Vím, že by si se rád připojil, kdyby můžeš!" nařknul jsme ho se smíchem a ten zrudl, předpokládam, až na zadku."Rád si tu posedím," mrkl jsem na něj a opřel se zády o jeho hruď. Bylo mi tak dobře.
Když Niall zrudl, hned jsem ho nasledoval. Bylo mi trapně z této debaty. Niall se sice pak tvářil, že to není tak, ale v očích měl něco, co mi napovídalo jakou lež řekl: "No to určitě! To ani náhodou.""Jasný, Nialle, už ti to věřím! Že by si se nepřipojil, pche! Já vím, že se ti líbí můj zadek. Bohužel pro tebe, já bottom nejsem," vyplázl jsem na něj jazyk, ale nečekal jsem, že se mi přisaje na rty a políbí mě. Ihned jsem se odtrhl a rozkašlal se. Na jeho tváři nebyl žádný znak nesouhlasu. Jenom se zašklebil a mrkl na mě. "Ale je to škoda, jako bottom by si byl dokonalý."
"Idiote!"Na Nialla jsem se jenom mračil. To snad nemyslel vážně!
"Tak hele vy dva, žádné líbání se navzájem!" zavrčel jsem na ty dva.
"Nialle, nesahej na něj, je to můj kluk!" zasyčel jsem na nej a objal Harryho. Oba se jenom smáli.
"To není k smíchu!""Ale no tak, Louisi, dopřej mi taky!" zakňučel Niall se šibalským úsměvem na rtech. "Ale aby si nebyl ukrácen..." zamumlal a vpil se do rtů Louiho. Ten se, samozřejmě, začal cukat a já smát. Ni se po chvíli odtáhl s úsměvem na rtech.
"Bože, on má tak jemné rty. Čím si to mažeš, to je jako líbat se s pírkama," Zasnil se Niall. Na to jsem si Louiho raději přitáhl k sobě.
"Tyhle pírka jsou moje."Natiskl jsem se na Harryho a do ruky si otíral pusu. Pořád jsem cítil ty Niallovy rty a to jsem nechtěl.
"Ale no taaaak, Harry, přece by si mi ho někdy mohl půjčit," zaškemral Niall a natáhl ke mně ruce. V Harryho chvilce nepozornosti si mě přetáhl na svůj klín. Zděšeně jsem se podíval na Harryho.
ČTEŠ
My horse Harry ~ Larry ✓
Fiksi PenggemarLouis je podle slov svých rodičů hodně problémový, s podivnou partou přátel. Přihlásí ho na jezdecký kurz, kde by se mohl změnit k lepšímu. Čekal, že to bude absolutně trapné a bavit ho to rozhodně nebude. Co však Louis rozhodně nečekal, je trenér s...