Když mě tam tak štípl do boku, vypískl jsem. Najednou mě povalil vedle sebe na bok a usmíval se jako blázen. Podotýkám, že můj blázen.
Navrhl koukání filmu. Tedy, alespoň jsem si myslel, že filmu. Sice jsem nevěděl, co má na mysli, ale po chvíli jsem se to dozvěděl.
"N-ne," zakoktal jsem se a malinko polkl. Nějakým podivným způsobem mě to lákalo, navíc bych to koukal s Harrym.
Ten už vzal notebook z jeho nočního stolku a zapínal ho. Víc jsem se k jeho boku natiskl."Tak, co si něco kouknout spolu?" navrhl jsem a zapl počítač, abych mohl vyhledat mou oblíbenou stránku. Od doby, co mám Louise jsem tam ani nepáchl. Když jsem však otevřel okínko, vybaflo na mě tolik nových videií až jsem koukal.
"Tak co, Lou, které?" ušklíbl jsem se a jemně jej drcl do ramene.Málem mě kleplo, když na nás vyskočilo tolik videí. A podruhé to se mnou skoro seklo, když se mě Harry zeptal, které skoukneme. Malinko jsem polkl a naklonil se k počítači, abych si to mohl prohlédnout.
"Eeh, tohle?" ukázal jsem na jedno z mnoha videí. Vypadalo jako takové "normální"... klasické. Byli tam dva kluci, přičemž jeden na tom druhém seděl obkročmo. Tak snad to nebude až tak zlé."Doobře, když tohle, tak tohle," zasmál jsem se nad jeho výběrem. S celkem příhodným názvem "first anal". Proklikal jsem se přes pár reklam a video se spustilo. Ze začátku prostě klasika - dva kluci, pokoj, povídali si a něco dělali na počítači, než jeden druhému začali hladit stehno. Já zatím mou ruku přesunul na Louiho zadek.
Já myslel, že to bude ještě malinkou chvíli trvat, než se začnou osahávat, ale jak se zdá, ten jeden to moc a moc chce. Hladil ho tam po stehně, nejdřív na vrchu, ale pak přešel i na vnitřní stranu. To už se ten druhý neudržel a začal ho líbat.
Cítil jsem Harryho ruku na mém pozadí, jak mě po něm hladí. Poposunul jsem se tedy, ať má lepší přístup. Bylo to velice příjemné.Víc než video přede mnou mě zajímal kluk vedle mě. S oči přilepenými na obrazovce a zadečkem, který se sám tiskl do mé dlaně. Asi ani nevnímal to, jak se mi vybízí. Když oba kluci na videu naraz zasténali, s ušklíbnutím jsem silnější zmáčknutí věnoval i Louimu, který vzdychl.
"Ty jsi ale citlivý," broukl jsem mu do ucha a jemně ho na to místo políbil.Nestačil jsem to všechno vnímat. Video, Harry, kluci, Harry, jejich vzdechy, Harry a jeho ruka, líbání na videu, líbání od Harryho.... Ke všemu mé vzdychání, ah!
"Harry," šeptl jsem, když z mého ucha přešel na můj krk a dál mačkal můj zadek. Trochu jsem dal hlavu na stranu, aby měl lepší přístup k mé kůži. Abych pravdu řekl, měl jsem chuť po něm skočit."Ty jsi mazel... takhle z ničeho nic," zasmál jsem se a jemně ho kousl opět do stejného místa.
"Ty moje zlatíčko roztomilé, ty jsi takový medvídek," mňoukl jsem mu do ouška a dál ho hladil po jeho krásné kůži.
"Co bys chtěl, zlato?"Bože, on byl snad Bůh sexu, rozkoše a uspokojení! Tohle nebylo normální. Jak to, že mi dělal tak dobře?!
Malinko jsem se od něj odtáhl a mohl tak vidět jeho překvapený, nechápavý výraz. Ten zmizel, když jsem si na něj sedl obkročmo a přisál se na jeho rty. Jeho ruce se hned objevily zpátky na mém pozadí.
Jak jsem se tak na to díval, kluci na obrazovce notebooku dělali to samé."Bože, ty zlatíčko!" zasmál jsem se, když se vyhoupl na mě. Celkem jsem si myslel, že se neosmělí a bude jenom ležet vedle mě, ale Loui se usmíval a hladil mě po hrudi. Jeho rty byli jako droga, tak dokonalá, že jsem se nedokázal odtrhnout.
"Ale, ale, ale, co by si chtěl, Loui?" zamumlal jsem a koukal do jeho rozšířených oček."Co chci já?" podivil jsem se a líbal ho dál. Popravdě, rád jsem si s ním hrál a jak jsem měl už několikrát možnost vidět, tak i on se mnou. Uznávám, je to skvělé.
"Nevím jak ty, ale já bych nám dvěma chtěl udělat dobře," špitl jsem mu do rtů a malinko se mu zavrtěl na klíně."Lou, tohle ne, dobře?" šeptl jsem jemně a sesadil ho ze mě. Nechci ,aby jeho poprvé bylo jenom takové obyčajné. Vím jaké to je, přijít o to jenom tak. Chci, aby se cítil vyjímečný. Zadíval jsem se mu do očí a políbil ho na čelo.
"Chci, aby to bylo poprvé jiné, dobře? Chci, aby to pro tebe bylo kouzelné.""Aaw, Harry, ty jsi zlatíčko," rozplýval jsem se nad ním a políbil ho na čelo.
"Ale nechápu, proč to chceš mít kouzelné, když s tvou úchylnou duší to pak budeme dělat každý den," zasmál jsem se tiše.Raději jsem video vypnul a jenom ho jemně obejmul.
"Protože vím, že přijít o to jenom tak tě potom bude mrzet a já nechci, aby tě to mrzelo," pípl jsem a dělal mu malinké kroužky na zádech. Pořád jsem si pamatoval, jak mi mé panictví bylo odebráno jenom tak a doteď mě to bolí. Nechci, aby se tak cítil i Lou.Vzal si mě do objetí a hladil. Bylo to velmi příjemné. V jeho objetí jsem se cítil v bezpečí a chráněn.
"C-co?" podivil jsem se. "Tobě se něco takového stalo?" kňukl jsem. Moje zlatíčko. Tohle si nezasloužil."J...Jo..." zakoktal jsem se a položil hlavu na tu jeho.
" Víš jak jsem ti říkal, že když jsem byl mladší ,rozkřiklo se, že jsem gay? Nebylo to moc dobré. A jednou, když jsem šel domů, někdo mě stáhl do křoví. A no... řekněme to tak... Nebylo to vůbec příjemné," mumlal jsem a přitom jsem se uklidňoval jeho vůní.
"Od té doby jsem jenom top. Na zadku mám jěště doteď nepěkné šrámy. A právě proto chci, aby tvé poprvé bylo krásné! Jednoduše dokonalé."Pane bože. Tohle se opravdu stalo? Můj drahý Harry. Jemně jsem mu pusinkoval obličej. Snad se díky tomu uklidní.
"Je mi opravdu líto, že se ti tohle stalo. A vážím si toho, že chceš pro mě udělat něco krásného, jako moje poprvé, které má být dokonalé a nezapomenutelné. Děkuji.""Pro tebe cokoliv, Lou," pousmál jsem se a jemně jej hladil po zádech, až jsem ho nakonec políbil.
"Moc ti děkuji, že jsi tu pro mě. Proto pro tebe udělám cokoliv. A tvoje poprvé bude nezapomenutelné z toho dobrého směru, slibuju," zamumlal jsem mu do rtů a následně se vyšvihl do sedu.
"Co tak sprchu nebo vanu, Lou. Co ty na to?""Ty můj ochránce milovaný," pousmál jsem se a natáhl se pro další pusu.
"Hmm, nejsem proti," usmál jsem se a zvedl se také.
"Ale asi spíš sprchu, aby tvůj zadeček a boky moc netrpěli," dodal jsem ještě a vydal se do koupelny. Slyšel jsem jak za mnou rychle jde taky a v koupelně mě tuze zezadu objal. Náš odraz v zrcadle byl opravdu krásný."Co sleduješ?" zamumlal jsem do jeho krku a opatrně do zubů vzal kousek jeho kůže.
"Myslím si, že ti to opravdu přistane s mými pažemi kolem tvého těla," zasmál jsem se nakonec a raději pustil sprchu, aby se koupelna zaplnila párou. Když jsem se otočil, za mnou už stál Loui v celé své kráse.
"Už jsem ti někdy řekl, že jsi nádherný?"
ČTEŠ
My horse Harry ~ Larry ✓
FanficLouis je podle slov svých rodičů hodně problémový, s podivnou partou přátel. Přihlásí ho na jezdecký kurz, kde by se mohl změnit k lepšímu. Čekal, že to bude absolutně trapné a bavit ho to rozhodně nebude. Co však Louis rozhodně nečekal, je trenér s...