34.

1.8K 126 6
                                    

Zarazil jsem se. "C-co?" Společná sprcha?! To nevím, jestli zvládnu.
"N-nemohl bych jít až po tobě?" zakoktal jsem se. Opět...
Harryho ruce mě jemně hladili po boku a po zádech. Bylo to moc příjemné! Jeho dech mě šimral na krku společně s jeho rty.
"H-harry," vydechl jsem.

"Hm?" zamumlal jsem mu do kůže, která teď voněla pizzovým kořením, tak jsem se chtěl mazlit. Jeho pokožka mě vábila.
"Ale když nechceš, v pořádku," zhodnotil jsem a pomaloučku rukou vklouzl pod jemnou látku jeho trika a jemně ho hladil po kůži.

Čekal jsem, že toho nechá, když řekl, že je to v pohodě, ale on nepřestal. Tedy, slovy ano, ale jeho ruce dál bloudily po mém těle, teď dokonce pod oblečením.
"Na někoho tady jdou vášně," zasmál jsem se lehce a on si mě víc přitáhl k sobě.

"Divíšse mi, když mám při sobě tak dokonalou osobu, jako jsi ty? Které tak nádherně voní kůže a má tak jemné vlasy?" zamumlal jsem mu do kůže pod uchem a jemně ho tam kousl. Chtěl jsem si hrát.

Překvapeně jsem na něj zamrkal. "To není pravda. Nejsem dokonalý," zachichotal jsem se a nechal se dál hladit.
"Hmm," zapředl jsem, když mě jemně kousl pod uchem a pak mi na to místo věnoval malou pusinku. Bylo to rozkošné.

"Ale ano, jsi dokonalý, dokonalý pro mě. Máš ty nejdokonalejší oči, které jsem kdy viděl. Ty celý jsi dokonalý. A můj," usmál jsem se a políbil ho na čelo, pak na tbář a skončil jsem zas a opět na jeho krku, který jsem jemně oždiboval, okusoval, olizoval a pusinkoval. Chtěl jsem se tulit a on byl na to tak dokonalý.

Užíval jsem si jeho rty a jazyk na své kůži. Silné paže si mě přitahovaly každou chvíli blíž a blíž k sobě. Nakonec jsem skončil povalený pod jeho velkým a pevným tělem, s vyhrnutým tričkem a s ním těsně u mě. Ruce jsem mu omotal kolem krku a zapletl mu je do vlasů, za které jsem lehounce zatahal.
"Můj Harry," pronesl jsem spokojeně.

Zastavil jsem rukou ve středu jeho malinké hrudě, když jsem zaslechl ty dvě slovíčka.
"Jsem tvůj?" zeptal jsem se s úsměvem na rtech a přisál se na tu jemnou kůži, která byla tak voňavá a po mé péči i hodně citlivá. Krásně narudlá a někde se už tvořily modřinky. Jednoduše nádhera!

Překvapeně jsem otevřel a následně i zavřel svou pusu. Vážně jsem to řekl?
"J-jo...?" řekl jsem, ale spíše to vyznělo, jako otázka.
"Nejsi? Neměl jsem to říkat?" nechápal jsem jeho udivení.
Ale jeho úsměv mě na chvíli uklidnil, než se na mě vrhl.
Prostě wau! Dostávalo se mi tolik péče a já ani nevěděl za co.

Poté, co jsem si dohrál, jsem se nakonec uložil na jeho hrudi a poslouchal tlukot jeho srdce, kterému jsem očividně patřil.
"Vůbec nevadí, že si to řekl. Tak moc mě to potešilo." Usmál jsem se mu hrudě, kde jsem ho opět políbil.
"Promiň, že tě tak otravuju, ale chci se tulit."

Ruce jsem mu zapletl do těch jeho dokonalých kudrnatých vlasů. Rád jsem se nimi prohrabával a Harryho spokojené mručení a úsměv na těch malinový v rtech mě uklidňovali.
"Klidně se ke mně můžeš dál tulit, nevadí mi to. Naopak, líbí se mi to," zaculil jsem se

"Ale, ale, ale, co tak najednou? Něco se změnilo? Nebo za to snad můžu já?" zeptal jsem se udiveně, snad až s přehnaným akcentem a smíchem v hlase.
"Pokud za to můžu já, jsem opravdu spokojený a tahle změna se mi líbí!"

Zasmál jsem se a rukou se mu prohrábl ve vlasech.
"Tohle je jiné, teď mě nepícháš senem. Teď je mi to moc příjemné, jenom tak se k sobě tulit," zamumlal jsem mu do vlasů a nehty mu jemně přejel po zádech.

"Snažil jsem se být romantický! Nemůžeš čekat moc od kluka od koní. V mém repertoáru je toho velmi málo. Krom toho už mám jenom vyjížďku někam do hor. A to je tak všetko. A s tím pohybem ani nezkoušej přestat!" zasmál jsem se a skoro až vrněl nad jemnými tahy jeho nechtíků na mých zádech.

"Oh, ty můj romantiku," zachechtal jsem se a dál pokračoval v lehounkém drbání jeho zad. To, jak vrněl, bylo tak sladké.
"Dokud si mě nepleteš s koněm, nejsem proti, ty kluku od koní." Rukama jsem si ho přitáhl víc k sobě a tuze jej objal, nasávajíc jeho krásnou vůni.

"Koně jsem jěště nezkoušel líbat, ani mě zatím žádný nedrbal na zádech. Takže neboj, s koněm si tě nepopletu. To bych musel být opilý a asi bych na tebe dal ohlávku a zavedl tě do boxu. To není až tak zlé, nebo jo? Ráno bych tě tam našel," povídal jsem jen tak blbosti a užíval si jeho starostlivost.
"Tahle poloha se mi moooc líbí."

Vykulil jsem na něj oči. "Není až tak zlé? Mám z toho husí kůži. Nechci do boxu!" vrtěl jsem zběsile hlavou. To ať ho ani nenapadne!
"Takhle se ti líbí?" usmál jsem se jemně a přejel mu nehty po zádech.

"By si si pospinkal v boxu, nemusíš se bát. I já jsem tak párkrát spal a není to tak hrozné, jak to zní," zamumlal jsem mu do kůže a políbil ho na prohlubeň krku.
"Takhle se mi líbí moc! Protože si tady pode mnou a nikam mi neutečeš," doplnil jsem a pozoroval jeho tvář.

"Ale určitě si tam nespal s ohlávkou," přimhouřil jsem na něj oči. Ten se jenom zasmál a dal mi další polibek na krk. Spokojeně jsem natočil hlavu na bok, aby měl lepší přístup.
"Nikam bych ti neutekl," špitl jsem a podíval se do těch jeho krásných zelených očí.

"Jen aby, jen aby," zasmál jsem se a věnoval mu poslední políbek než jsem si ho vyhodil na sebe a tak obrátil pozici. Teď on ležel na mně a já mu pomaloučku hladil záda až jsem nakonec rukou skončil na jeho pozadí.
"Tohle je moje."

Užíval jsem si jeho polibky, které mi věnoval všude po krku.
"Anoo, neutekl," zasmál jsem se a následně vyjekl, když nás přehodil. Jeho velké dlaně mě hladili po zádech stejně, jako já předtím jeho. S tím rozdílem, že teď jedna skončila na mém velkém zadku.
Zrudl jsem a schoval si hlavu do jeho hrudi. "Není, to je moje," zamumlal jsem mu do trika.

"Opravdu? Mně se to nezdá, podle mě je to moje," zabroukal jsem a jednu polovinu jemně stiskl.
"I on si myslí, že to je moje," doplnil jsem a znovu ho jemně pohladil.
"Takže jsme dva proti jednomu. Myslím, že jsem vyhrál. A cena se mi moc líbí."

"Ne ne ne, je to moje, nebudu se o tom s tebou hádat," zavrtěl jsem hlavou, kterou jsem zvedl k němu. Díval se na mě sebevědomím pohledem. Jakoby říkal 'stejně mám pravdu já' a zmáčkl jednu půlku.
"Nejsem cena Harry. A ten zadek je můj." Další zmáčknutí. Vykouzlilo mi to malý úsměv na rtech.

"Já. Si. Myslím. Že. Můj," zamumlal jsem do jeho rtů v polibku a po každém slůvku jsem ten jeho nádherný zadeček zmáčkl.
"A tvoje tělo se mnou asi souhlasí. Nebo máš v teplácích banán?"


My horse Harry ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat