Tahal jsem ho opravdu skoro všude. Někam sice odmítl jít, ale na většinu se mnou šel. Navíc mi vystřelil tu růži a koně. Dnešek byl opravdu skvělý.
Na konci jsme se svezli na ruském kole, kde jsem se k němu přitiskl. Byl odtamtud krásný výhled.
"Nemusel si mi vystřelit i toho koně. Je krásný, ale ta růže mi stačila," zasmál jsem se."Pro tebe všechno, lásko moje," usmál jsem se a políbil ho na jeho tak nádherně krojené rtíky.
"Chci, aby si měl všechno, co chceš, protože chci, aby si se při mně cítil dobře." Můj pohled musel být snad sladší než cukr, ale já potřeboval vědět, že se cítí dobře.
"A večer dáme mazlení na posteli."Pozorně jsem ho poslouchal a nemohl se neusmívat. Určitě jsem vypadal jako blázen, nebo spíš sluníčko na hnoji...? Jedno z toho určitě.
"Oh, Harry. Já nepotřebuju věci, které mi dáváš, abych se s tebou cítil dobře. Mně ke štěstí stačíš ty. Ty jsi všechno, co chci, abych se cítil dobře," šeptl jsem mu do rtů a políbil ho na ně.
"A s mazlením milerád souhlasím," uculil jsem se s lehce rudými tvářemi.
"Jen ti dva na pokoji budou malinká překážka," zachichotal jsem se."Neboj, nám ukradnu ten samostatný pokoj... aspoň na dnes, dobře? Neboj, všechno mám vymyslené do puntíku," usmál jsem se nakonec a políbil ho rychle na tvář, než jsme zastavili, aby nás lidé zbytečně neokukovali.
"Tak pojď, medvídku, jdeme, aby mi tě zbytočně neodsuzovali," usmíval jsem se a táhl ho za sebou.
"Teď pojď, koupime jěště nějakou dobrotu a pak na pokoj..."Musel jsem se zasmát, měl to vše jaksi až moc přemýšlené. Ale vůbec jsem neprotestoval. Budeme mít soukromí jak my dva, tak i Niall s Rickem. Snad Nialla nenapadnou nějaké skopičiny a nezmorduje toho chlapce.
Zastavili jsme se ještě na hranolky, které jsme po cestě snědli a museli si koupit něco jiného. Takže jsme si ve stáncích nabrali mnoho sladkého v podobě bonbónů a šli s velkým smíchem dál.Po cestě na pokoj jsme se bavili tím, jak jsme si do úst navzájem házeli karamelky. Ani jsem se nenadál a už jsme stáli před pokojem.
"Tak a teď potichu, kluci budou možná spát," zasmál jsem se, opatrně odemknul a měl jsem pravdu. Niall ležel na gauči a Rick na posteli obalený dekou.
"Tak pojď, potichounku."Dnešek byl naprosto dokonalý. Nevím, čím by ho mohl zdokonalit, snad už opravdu jen tím mazlením, které mi sliboval v nějakém pokoji, který byl asi přidělen k tomu našemu, jen jsem si nevšiml dveře.
Ti dva byli sládcí, když spali. Taková štěňátka. Ale mně napadlo rošťáctví. Skočil jsem Harrymu na záda, nač on těžce vydechl, ale pak nade mnou pobaveně pokroutil hlavou.
"Já už zahájil mazlení," zahihňal jsem se tiše, objal jej kolem krku a přitulil se k němu."Koalo," zamumlal jsem se smíchem a zmáčkl mu zadek v mých dlaní. Najednou se ale Niall pomrvil a posadil. Když nás uviděl jen se lehce usmál, přiložil si prst na rty a mrkl na nás. Já jenom kývl a pokračoval i s Louim na zádech dál do odděleného pokoje.
"Ty jsi teda zlobilo!"Byl jsem vážně dost rád, že si Niall s úsměvem jen bez řečí lehl a dál spal. Asi byl dost ospalý.
Harry otevřel dveře od pokoje a my tam vešli. "Já nejsem zlobidlo, já se jenom chci mazlit, jak mi bylo slíbeno," zamumlal jsem mu do krku.
Uprostřed byla manželská postel a celkově to tady bylo hezké. No moc času na rozkoukání jsem neměl, neboť tady pan Styles se k posteli obrátil zády a hodil mě na ni."Tak se tedy pojď mazlit," zasmál jsem se už obkročmo nad ním s úsměvem přes celou tvář. Opatrně jsem si rozmotal drdol a po mých tvářích se spustili mé vlasy, které skončili těsně nad Louiho pokožkou. Ale ne na dlouhou. Když jsem se sklonil po další polibek, jeho tvář si užila šimrání až až.
"Lepší?""Juchuuuuu, mazlení!" vypískl jsem a čekal, co bude dál.
"Rozpuštěné vlasy ti moc přistanou," usmál jsem se zasněně. Hned mě s nima polechtal na tváři.
"Už jsem spokojený," zasmál jsem se a vlasy mu prohrábl. Spokojeně zamručel.
"Vypadá to, že i ty jsi," ušklíbl jsem se na něj."Ani netušíš jak. Tohle mám moc rád!" zavrněl jsem spokojeně, když se jeho prstíky vnořili do mých kudrlin.
"Jestli se ti takhle líbím, budu to nosit častěji, ale teď nechci, aby si věnoval pozornost mým vlasům, ale něčemu jinému," zamumlal jsem těsně předtím, než jsem sklouzl jazykem na jeho klíční kost."To by bylo skvělé!" prohlásil jsem s širokým úsměvem přes celou tvář. Byl jsem tak rád, že se rozhodl vlasy opět nosit rozpuštěné, tak rád jsem se jimi prohrabával a už mi to chybělo.
Najednou se ale jeho jazyk dotkl mé odhalené klíční kosti. Malinko jsem pootevřel ústa a jen ho sledoval. Jeho jazyk se líně třel o onu kost, než se na kůži přisál rty a já ze sebe vydal malý a tichý vzdych."Ale, ale, ale... ty jsi mi nějaký citlivý," zasmál jsem se mu do pokožky a pomaloučku jel dál po jeho pokožce.
"A co například tady," zamumlal jsem a přisál se mu na jednu bradavku, která pod mým jazykem stvrdla.
"Líbí, zlato?""Pane bože!" vypískl jsem a mírně se prohl v zádech. On si snad ze mě dělá srandu! On mě tady umučí už jenom tímhle škádlením.
"Harry," vzdychl jsem, když se začal věnovat i druhé bradavce. Ruce jsem mu zapletl do vlásků a tahal ho za ně."Můj krásný citlivý kluk," zasmál jsem se mu do kůže a opatrně ho kousl do jemné kůžičky.
"Moje zlatíčko, zkusíme i něco jiného," umanul jsem si. Celou plochou jazyka jsem olízl citlivou kůží a násedně na ni foukl. Louiho skroutilo jako žížalku.
"Líbilo?"Cítil jsem se malinko jako pokusní králík, když na mě chtěl všechno zkoušet. Ale když se tak nad tím víc zamyslím, vůbec mi to nevadí. Naopak, dělá mi to dobře.
"Hazz," vydechl jsem s úsměvem. Dost se mnou tehdy otřáslo. Bylo to tak skvělé."Myslím si, že ano." Vytáhl jsem se k němu nahoru a přešel mu nosem pohraně obličeje. Má ruka zatím opatrně jela až k jeho rozkroku.
"Nelekni se lásko," zašeptal jsem mu do ouška, než se moje prsty obtočili kolem jeho krásné chlouby. Opatrně jsem ho stiskl a přejel od špičky až dolů. Loui lapal po dechu. Raději jsem se tedy kousek odtáhl, aby jsem se na něj mohl podívat.
"Tak nádherného kluka jsem jěště nikdy neviděl."Ani nevím jak nebo kdy, ale Harry si mě tam postupně svlékal. Nestačil jsem všechno vnímat. Jeho péče byla sakra dobrá na to, abych sledoval i dění kolem a všechno to vnímal.
Jeho ruka jezdila pomaloučku po mé chloubě, jakoby se bál, že mi ublíží. Ale když se ode mně na malinko odtáhl, uvnitř mě se zrodilo něco, co ho potřebovalo co nejblíž u sebe.
"Hazzy," vydechl jsem zadýchaně a za krk si ho přitáhl do polibku. Potřeboval jsem ho blízko. Ruce jsem omotal kolem celého jeho trupu a pomalu mu tričko roloval nahoru."Počkej ,Lou," zasmál jsem se nad jeho pokusy mi stáhnout triko. Kousek jsem se od něj odtáhl a rychlím pohybem si přes hlavu přetáhl můj vrchní díl oblečení. Triko letělo někam do stratosféry a já se k němu ihned přitulil a užíval si pocit kůže na kůži.
"Lepší, lásko?"Sledoval jsem jak to tričko ze sebe málem až strhl. Ještě jsem věnoval rychlý pohled tričku, které letělo pryč a dopadlo někde daleko, kam jsem nedohlédl. Pak už jsem se konečně přitulil k Harryho hrudi.
"O hodně lepší," ušklíbl jsem se na něj a rukama začal mapovat a zkoumat jeho dokonalou kůži a svaly.
ČTEŠ
My horse Harry ~ Larry ✓
FanfictionLouis je podle slov svých rodičů hodně problémový, s podivnou partou přátel. Přihlásí ho na jezdecký kurz, kde by se mohl změnit k lepšímu. Čekal, že to bude absolutně trapné a bavit ho to rozhodně nebude. Co však Louis rozhodně nečekal, je trenér s...