46.

1.6K 121 18
                                    

"Heeej a já tě topit nemůžu? To co je za spravedlnost!" pohoršil jsem se se smíchem při pohledu na ty dva blázny.
"Ty jsi jeho přítel Hazz, ty ho máš chránit. Já jeho přítel nejsem, já můžu!" odvětil mi bleskově Niall a oba se zas začali cákat. Já si jenom sedl na kámen ve vodě a sledoval je. Hráli si jako koťata.

Naštěstí Niallovi nenapadlo tahat mě do hluboké vody a tak jsem moc velkou šanci k utopení neměl.
"Hej! Ne! Aaaaaa!" utekl jsem před ním s křikem.
"Jen počkej! Jsem Lochnesská příšera!" křičel za mnou.
"Harry, pomooc! Zachraň mě před tou obludou!"

"Pojď sem, ty koalo!" zasmál jsem se nad tím mím zlatíčkem.
"A ty, Lochnesko, nech ho!" odehnal jsem toho blázna, který nás cákal.
"Už klid vy dva, přišli jsme se normálně koupat a ne si ubižit, dobrá?" dokončil jsem s úsměvem a posadil Louiho vedle mě do vody, kde byl veliký placatý kámen.

"Děkuju, děkuju, děkuju, můj zachránce," děkoval jsem a líbal mého Harryho všude po tváři.
Rád jsem si k němu přisedl. Bylo tady moc hezky. "Na tohle bych si zvykl," usmál jsem se a opřel si hlavu o jeho rameno.
"No tak, vy dva, to mám plavat sám?"

"Nemáš plavat vůbec, pojď si sednout k nám a ticho," nakázal jsem Niallovi se smíchem, ať tam neplave jako želva sám. Nejdřív se na nás koukal, až pak si k nám opravdu sedl a opřel se o mě z druhé strany. Museli jsme vypadat jako sendvič.
"Tak ale kluci, teď vážně! Jěště ste spolu nespali?"

Cítil jsem, jak se kolem mého boku omotala silná paže mého přítele a přitáhla si mě víc na svůj bok. Spokojeně jsem se k němu natiskl a naslouchal Niallovým otázkám.
"Ne, Nialle. My spolu vážně ještě nespali," řekl jsem mu. Je vidět, že nám až doteď nevěřil. Vypadal hodně překvapeně.
"Teda kámo, jsi borec, já nevím, jak bych se udržel. Koukni jakýho pěknýho přítele máš!"

"Já vím a právě proto se držím. Navíc, studená sprcha taky pomáhá," zakřenil jsem se, ale byla to pravda.
"Ale já bych se neudržel, tedy aspoň ne tak dlouho!" zhodnotil s úšklebkem Niall a koukal střídavě na mě a na Louiho, pak se však zakoukal jenom na něj. "A tobě to nevadí?!"

Oh, Harry. Ty moje zlato.
Políbil jsem ho na rameno a dál je poslouchal. Niall byl neodbytný. Asi nedokázal pochopit, že Harry nechce spěchat. On by to očividně nedokázal.
"Co jestli mi nevadí?" nechápal jsem.

"Že jsi bez sexu! Já bych nevydržel! Opravdu ne, prostě sex je nejlepší věc na světě!" povídal to s takovým zápalem, až jsem se musel smát! Ten kluk je živel! Nevím od kdy se masturbace bere jako sex, ale každý to vidí jinak.
Loui zrudl jako rajčátko. Zlato moje.

Nervózně jsem se podíval na Harryho. Tváře jsem měl rudé tak moc!
"Nialle, víš, já... Já ještě sex neměl, takže mi to vadit a ani chybět moc nemůže," zasmál jsem se, ale přesto jsem se nepříjemně ošil a poposedl.
"Cože?" Vykulil na mě nevěřícně oči. "T-ty... Ty jsi..... Wow," vydechl nakonec. "A já tě málem přetáhl, do prdele práce. Teď se za sebe stydím ještě víc," zakňučel lehce.
"Vždyť já už ti odpustil," usmál jsem se na něj.
"Tak ale to tě teď obdivuju Harry ještě víc. Takové neviňátko..."

"Jo to je a je to moje neviňátko. Víš, co to pro tebe znamená Horane? Znamená to, že dáš od něj ruce do háje, protože je jenom můj," vysvětlil jsem mu se smíchem, aby si nemyslel, že mu Louiho náhodou přenechám. Ani náhodou, Loui je jenom a jenom můj, nikoho jiného!j
"Ale ty si opravdu... Eh, já myslel... Ale tak tedy, no... čekal jsem, že v tvém věku. Je to neobvyklé," habkal a mumlal Niall. My s Louisem jsme se jenom smáli.

"Nialle," zasmál jsem se," nejsem žádná patnáctiletá děvka, která chce jenom to jedno a je jí jedno kde, kdy, jak a s kým."
"To já vím, ale i tak, je to zvláštní... na tvůj věk," uchechtl se a podrbal se na zadní straně krku. Jeho pohled byl velice zvědavý.
"18 se ti zdá moc? Času mám ještě dost než umřu," zasmál jsem se.

"Vždyť mně to je jasný a jěště víc, že ti Harry dá v posteli co proto hned jak bude moct," mrkl na něj a já přikývl jenom tak se smíchem, protože je to pravda.
"To potvrdzuju! Ale neboj, beru ohled," pousmál jsem se a pohladil ho po zádíčkách.
"Chci pak video!"

Nejdřív jsem se lekl, že to pak opravdu udělá. Myslel jsem si, že Niall zas a opět jenom přehání, ale, sakra, Harry to potvrdil!
"Díky zlato," usmál jsem se na něj a políbil ho na tvář. Hned jsem byl klidnější po jeho slovech.
"Žádné video! Smůla Nialle!" vykřikl jsem a zrudl jako rajče.
"Ale no taaaak, tak se aspoň chci dívat!" Ten si snad nedá pokoj...

"Žádné takové!! Tahle prdelka je jen a jen moje. A o tom vpředu a uvnitř ani nemluvím! Je jenom můj. A všechno kolem něj taky!" vrčel jsem a tiskl si k sobě Louiho.
"Ale notaaak! Takovéhle video nikde nenajdeš! Dva nejvíc sexi kluci spolu v posteli, navíc první sex! To by bylo video!!" vykřikoval Niall a já se musel jenom smát.

Harry si mě k sobě tiskl, až jsem skončil na jeho klíně. Ne že bych si stěžoval, moc se mi tam líbilo. Ruce jsem omotal kolem jeho krku, kam jsem se pak i rty přisál. Jeho vůně byla krásná.
"Nialle, máš smůlu," zasmál jsem se s nimi.

"Tak, tak, jenom můj a nevím jak vám, ale mně je zima. Tak pojďme, ať jsme doma za světla. Doma si můžeme roztáhnout gauč a koukat na filmy, okay?" zasmál jsem se a opatrně vylezl z vody. Venku už byla celkem zima. Všechni jsme vylezli na koně a jeli směrem k ranči. Když jsme přijeli, jenom jsme odstrojili koně a zalezli do domu. Já rozložil gauč a kluci nanosili deky. Skončili jsme tak, že jsem ležel uprostřed, Louis na jedné straně hrudníku a Niall na té druhé. Muselo to vypadat zajímavě.

Už jsme byli v teple a leželi na gauči. Všichni osušení a převlečení. Jenom já ve svetříku a legínách... Vybíral Harry, pochopitelně.
Celou dobu ležení u televize jsem byl nalepený na něm a on mě hladil po zádech a někdy i zadečku. Spokojeně jsem zavřel oči, místy i zamručel, než jsem někde uprostřed filmu a jejich debaty usnul.

S Niallem jsme si povídali a kecali o hovadinách při filmu. Pak ale Loui usnul, tak jsem dával pozor, abych ho nevzbudil. Usmál jsem se na Nialla, který Louiho jemně pohladil po tváři.
"Jak si ho mohl najít? Je tak krásný. Tak čistý a tak milý. Je dokonalý," usmíval se od ucha k uchu a já taky.
"Asi štěstí, taky to pořád nechápu. Asi ho jdu zanést nahoru a lehnu si taky, dobrou Ni," popřál jsem mu tiše a vynesl Louiho do mého pokoje, kde jsem se k němu přitulil.

My horse Harry ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat