51.

1.7K 102 4
                                    

Niall mě zatáhl do stáje a hned mi podal smeták. On si vzal lopatu, že jde kydat. Všude byla sláma a bylo třeba ji vrátit k ostatní, ať to tu není všude. Pracovali jsme několik minut, neslyšel jsem, že by někdo za mnou přicházel, ale najednou se na mě někdo vrhnul a dopadli jsme do kupy sena.
"Nialle!" křikl jsem po něm, no on se smál.
"Jenom si hraju," obraňoval se.
"Teď je to všude!" zhrozil jsem se a začal opět uklízet. Ale s Niallem to moc nešlo. Pořád mě strašil, honil mě po celé stáji, házel mě do sena a tak dále... Slámu jsem měl i ve vlasech a na tvář (nevím jak se to stalo) jsem měl bláto.
Harry nás vyhnal do sprchy, tak mě Niall zase přitáhl k sobě a nechtěl od sebe pustit.

Když jsem uviděl, jak se na sebe natiskli, ihned jsem to zastavil. "Niallere! Do sprchy každý sám a neštvi mě, jinak uvidíš!" zavrčel jsem a raději sám doprovodil Louiho do sprchy na spodním patře a Nialla do toho v horním patře.
"Čekám dolu, zatím vám naložím," usmál jsem se chviličku před tím, než jsem zabouchl dveře od koupelny.

"Proč mi vždy kazíš zábavu?" zakňučel Niall. Pak jsem ale slyšel, jak Niall, zřejmě, dostal pořádný pohlavek od Harryho. Zasmál jsem se, svlékl se a nastavil si teplou vodu.
Když jsem vylezl, čekalo mě čisté oblečení, asi tady byl Harry. Rychle jsem se oblékl a doběhl do kuchyně.
"Krásně to voní!"

"To jsem rád, koťátko," usmál jsem se na něj. Byl tady dřív než Niall. Jsou dvě věci, co miluje: jídlo a horká sprcha.
"Doufám, že ti bude chutnat," zamumlal jsem mu do vlásků a položil před něj plný talíř těstovin. Sám jsem si naložil a nechal talíř při hrnci, aby si mohl pak vzít i Niall.
"Dobrou chuť, Lou."

Já už měl asi půlku v sobě a Harry taky, když se dolů dovalil jako velká voda Niall.
"Já i zapomněl na to božské jídlo!" vykřikl zděšeně a hned si šel naložit porci.
"Dobrou chuť," zasmál jsem se. Niall si sedl a já teď byl přesně uprostřed mezi nimi.

"Ty jsi jak velká voda Nialle!" pokáral jsem ho a sledoval, jak si užívá jídlo. Když Loui dojedl, zatahal jsem ho za rukáv, aby se na mě koukl.
"Jdeme se rozvalit na gauč?" zeptal jsem se s jiskrou v oku. Vím, měl bych trénovat, ale natrénovaných mám tolik hodin, že i oddych je potřeba.

Usmál jsem se na něj natěšeně. Po té práci se rád hodím s ním v objetí na gauč. Přikývl jsem a on už mě táhl za ruku do obýváku. Oba jsme se tam přímo hodili.
Já ležel dole a on se hlavou přitulil k mé, oproti té jeho, menší hrudi. Mé ruce se automaticky začaly prohrabávat jeho vlasy.

"Ohohohoh... Nepřestávej!! Když už jsi začal, ani nezkoušej přestat," zamumlal jsem a užíval si tak krásnou péči.
"Tohle musíš dělávat častěji," usmál jsem se mu do hrudi a jemně skousl kůži na jeho rameně.
"Takhle se mi to moooc líbí, Loui," pochválil jsem ho a jemně ho hladil po hrudi.

"Au!" vypískl jsem. "Ty jedna piraňo," zasmál jsem se a pořádně ho podrbal na vrchu hlavy a za uchem. Kdyby byl Harry kočka, určitě by předl jako divý. Takhle jenom lehce vrněl a usmíval se mi do ramene.

Jak krásný byl tenhle okamžik, že jsem se nechával opečovávat.
"Moje zlatíčko, tohle budeš dělat furt!" mumlal jsem pořád a pusinkoval ho po hrudi. Najednou k nám skočil i Niall, z úst mu pořád trčela špageta.
"Hej, Hazzy, ty jsi dnes bottom? Jak se na to tak koukám..." zapředl a přejel mi přes záda až na zadek, který jemně poplácal.
"Hmmm, asi to tak vidím. Ale moje díra je pro tebe zakázané území, jinak asi dnes ano," vyloudil jsem ze sebe nesrozumitelnou větu a čekal, co přijde. Úpřímně? Těšil jsem se.

Oba jsme se s Niallem zasmáli a to se Niallovy ruce opět objevily na Harryho pozadí a začaly ho mačkat.
"Já se klidně spokojím s tím kolem tvé dírky," zapředl Niall a dál hladil jeho pozadí.
Malinko jsem se nadzvedl, abych měl lepší výhled na to, co dělá.
Harry vypadal, že je mu to jaksi příjemné.

Spokojeně jsem mručel nad skvělým pocitem, který Niall dopřával mému pozadí. Jemné doteky a občasné štípnutí.
"Vždyť víš, že být někdy bottom není na škodu," pousmál jsem se a položil se na záda, abych posunul zadek víc do jeho dlaně.
"Ty malej nadržence!" zasyčel na mě Niall a pořádně mě štípl do zadečku.

Sledoval jsem ty dva. Niall mačkal jeho pozadí, jako by to byla ta poslední věc, co ho udrží naživu. Harry byl očividně spokojen s Niallovou péčí. Viděl jsem ho tak prvně... jako někoho, kdo byl ten dole. I když jenom na malou chvíli.
Niall asi vycítil můj pohled a ušklíbl se na mě. "Neboj, o chvíli se bude věnovat i tobě, zlato," mrkl na mě. Pohotově mi začali hořet tváře studem.

"Loueh... Neboj se, klidně se zapoj, " zavzdychal jsem a přitáhl jeho ruku na mou hruď. Chtěl jsem, aby se osmělil. Občas jsem i já potřeboval tvrdou ruku a trochu mazlení.
"Neboj se, neuděláš mi nic..." pípl sem, když mi Niall silně stiskl zadek. Užíval si tu nadvládu nade mnou.
"Niallere!"

"No co, rád si hraju," zasmál se a mrkl na něj. Opět mu zadek zmáčkl, až Harry vzdychl.
Měl bych taky něco dělat, Harry mě přece pobídl. Navíc, on se staral o mě, měl bych mu to oplatit. Chci, aby byl šťastný a zažil ten super pocit, který mi dopřává i on.
Rukou jsem mu přejel po celé hrudi až dolů a zpátky. Posunul jsem se níž, abych měl lepší přístup a začal ho líbat na krku a prsty kroužit kolem jeho bradavky.
Snad se mu to bude líbit a neudělám chybu.

"Bože, Loueeh!" zavzdychal jsem. Na bradavkách jsem byl opravdu citlivý a to věděl jenom Niall, který se smál při mé reakci.
"Tak, Loui, užívej si to, že máš nad ním kontrolu. Takhle mu přeblikne jenom občas. Takže užívej si jak je ti odevzdaný," mumlal mu Niall instrukce a jednou rukou přejel po té Louiho - po prstech, kterými drželi mou bradavku.
"Ah! Niallere!!" zakňučel jsem a mé hrdlo se stáhlo.

Niall držel mou ruku v té své a pohyboval s ní, mačkal. Nakonec mi ji ale pustil a ona sama pracovala. Harrymu jsem tričko posunul nahoru, abych měl lepší přístup k jeho bradavce. Jedné jsem se věnoval rukou a druhé jazykem. Niall se zatím dál věnoval jeho zadečku.

"Bože, kluci!" zakňučel jsem umordovaně. Bylo to až zvláštní, jak jsem si to užíval a jak si Louis užíval vládu nad mým tělem.
"Ale no, Hazza, přece by si neprosil jako nějaká děvka!" zasmál se mi do ouška Niall a tvrdě mi skousl lalúček.
"Já...!"

Typ starostlivosti o jeho bradavky jsem po chvíli vyměnil. Nakonec jsem se přesunul i na krk a začal ho olizovat a okusovat. Chtěl jsem si ho označit, jak to dělá i on. Jen jsem doufal, že to vyjde.
"Ty co?" ptal se provokačně Niall a víc mu mačkal zadek. Musím uznat, že tahle změna postavení byla příjemná, pečovat o nej, mít ho pod sebou.

"Nejsem... nejsem děvka..." zavrčel jsem mezi vzdechy, které opouštěli v rychlém sledu mé hrdlo.
"Louisi ! Ach, prosím, ano zlatíčko," pípl jsem, když mě kousl silně do krku. V ruce jsem stiskl jeho koleno a mé pozadí bylo mučeno v Niallových rukách.
"Ni... Týráš mě!

Sám pro sebe jsem se usmál, když mi stiskl to koleno a vzdychal mé jméno. Vzdychal kvůli mě! Byl to báječný pocit, vědět, že to já mu dělám dobře.
"Jsem rád, že se ti to líbí," mrkl jsem na něj a věnoval se dál jeho krku a i ramenu. Šel jsem postupně níž a níž, všude jsem ho líbal a kousal.
"Já tě netýrám," uculil se Niall. "Jen si to užívám, dokud mohu."

"Zabiju tě..." zavrčel jsem na něj, určitě s plamínkem v očích, když opět přešel prstem přes mou dírku. To mi opravdu příjemné nebylo, a tak jsem kroutil zadkem, aby se jeho středu nedotýkal. Narozdíl od toho mě Louiho doteky uklidňovali. Byli sice jemně hrubé, ale dokonalé! Dokonale krásné.
"Lou, Lou, Loueh."

My horse Harry ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat