A nevem Ootsutsuki Rikutoki. Édesanyám: Uchiha Nina, édesapám: Senju Tobayashi. Édesanyám születésem után közvetlenül meghalt, örökül hagyva mangekyou sharinganját és a naplóját az életéről. Édesapám a Kyuubi konohai elszabadulásakor a falu védése közben életét vesztette. Halála előtt legjobbarátját Hyuga Joshit kérte meg, hogy neveljenek fel a feleségével Hyuga Nanamival. Közös gyermekük, akit húgomként szeretek és tisztelek Hyuga Mikan. Valódi édesapámról és édesanyámról a nevelő szüleim, a senseiem Shiranui Genma, illetve a nagynéném Senju Tsunade (ötödik hokage) tudott. Később a két bátyámként szerető személy Kamizuki Izumo és Hagane Kotetsu is értesült valódi szüleim személyéről senseiemtől. Vérszerinti édesapámról nagyon sokat hallottam a senseimtől illetve a szüleimtől, édesanyámról csak annyit, hogy egy visszahúzódó, de édesapámmal bolondos nőszemély volt, de annak ellenére nagyon veszélyes és kegyetlen kunoichi.
Születésem előtt, hogy béke legyen Konoha és Sunagakure között odaígértek feleségül a negyedik Kazekage legkisebb gyermekének, aki még akkor ugyanúgy édesanyja hasában volt, mint én. Édesapám és édesanyám azzal indokolták döntésüket, hogy ez jó mindkét falu számára, mivel sejtették, hogy én szabályozni fogom a Gaarába ültetett Ichibit vagyis Shukakut a sharinganomnak köszönhetően. Bíztak benne, hogy anyám révén életre tudom kelteni a sharingant, annak ellenére, hogy csak félig vagyok Uchiha.
Másfél éves koromig elszigetelten éltünk nagynénémmel és édesapámmal Konoha határában. A Kyuubi támadásakor apám Hyuga Joshit és Hyuga Nanamit levélben kérte meg, hogy neveljenek fel saját gyermekükként. Külön megkérte őket, hogy 18 éves koromig csak annyit tudjak anyámról, hogy Uchiha volt, ha felébresztem a sharingant. Ezt saját biztonságom érdekében tette, mivel attól tartott, hogyha valaki rájön kiknek a gyermekei vagyok, elrabolnak és a saját célra használnak fel. A levelet nagynéném adta át, majd távozott a faluból. Külön kikötésként szerepelt a levélben, hogy mihamarabb kezdjék el ninja kiképzésem az akadémiai tanulmányok előtt. Fogadjanak fel mellém egy tanárt Shiranui Genma személyében, akit második apámként tisztelek és szeretek. Így keveredtem közel, ahogy csak én hívom őket a trükkös duóhoz. Így kisgyermekkoromban hárman tanítottak, Genma, Izumo és Kotetsu, azt mesélték szófogadó voltam és gyorsan tanultam. Havi rendszerességgel találkoztam a leendő férjemmel Sabaku no Gaarával, akit első alkalommal a negyedik Kazekage, az édesapja Sabaku no Rasa hozott Konohába. 3 éves korunkban vált hivatalossá az eljegyzésünk, hogy 18-19 éves korom között Konohából Sunagakuréba kell költöznöm, és ha akarom, ha nem, hozzá kell mennem feleségül, nem lehet semmilyen féle ellenvetésünk a béke érdekében. A későbbi találkozókra Gaarát anyai nagybátyja Yashamaru kísérte.
Négy éves koromra, csodák csodájára elsajátítottam a sharingant, ezen mindenki meglepődött. Ezután kezdett el velem foglalkozni titokban Uchiha Itachi anyám végakarata szerint, mely az volt: Ha lányom Rikutoki felébreszti az Uchiha örökséget egy faluhoz hű Uchiha, vagyis Uchiha Itachi titokban kezdjen el tanítani. Itachinak hála hamar elsajátítottam a tűz technikát is.
Hat éves koromig havonta találkozhattam Gaarával, így kialakult mindkettőkben mi is a ragaszkodás, szeretet, barátság. Találkozóinkat Genma és Yashamaru felügyelte. Sokat játszottunk, beszélgettünk, gyakoroltunk, edzettünk. Gyermekkorunkból rengeteg közös fénykép készült rólunk. Gaara egyszer azt mondta nekem mikor utoljára kicsiként találkoztunk, hogy:
- Tudom, hogy felnőttként a feleségem leszel, de ha nem is rendelték volna el, akkor is feleségül vennélek, mert téged szeretlek a világon a legjobban.
Erre én azt feleltem gyerek fejjel és nem is sejtettem milyen jó hatással lehet a későbbiekben, hogy:
- Elém a világ összes akadályát is gördíthetnék, az irántad érzett szerelmem bármit legyőz!
Apám és anyám titokban sejtették előre, hogy teljesen össze fogunk illeni, mikor Gaarával voltam nyugodt volt, tudott aludni, pihenni, a Shukaku nem zargatta. A chakránk teljesen összehangolódott egymás közelében jelezve, hogy összetartozunk.
YOU ARE READING
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanfictionEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...