Az akaratom Kaguyáé

244 21 0
                                    

- Ragyogj a világra! Végtelen a Tsukuyomi. – kiáltotta Madara (Naruto Shippuuden 425. rész 20:59 – 21:04)
Sasuke hirtelen leszállt a tökéletes Susanoojával!
- Hé Sasuke! Finomabban szállj le legközelebb eltalálhattalak volna! – kiáltotta neki Naruto (Naruto Shippuuden 426. rész 05:36 – 05:40)
Madara létrehozta a Mugen Tsukuyumit. Naruto ki akart menni.
- Naruto! Még ne tedd! A Susanoo nélkül, amit a szemem alkotott te is a genjutsujába ragadnál. – mondta neki Sasuke
- Várnunk kell a megfelelő pillanatra. – mondtam
- Mi történik most odakint? – kérdezte Sakura (Naruto manga 678. fejezet 4. oldal)
- Nem tudsz ellene tenni úgyse semmit! – hurrogta le Sasuke (Naruto manga 678. fejezet 4. oldal)
- Nem ez a lényeg Sasuke. Mindenki tudni akarja, hogy tudjunk gondolkozni egy lehetséges megoldáson. – mondta Kakashi (Naruto manga 678. fejezet 4. oldal)
- Kakashi... Most te olyan vagy, mint Sakura! Hallgassatok! Én osztom az utasításokat! – erősködött Sasuke (Naruto manga 678. fejezet 4. oldal)
- Baromarcú! Csapatmunkát kell alkalmaznunk! – őrjöngött Naruto (Naruto manga 678. fejezet 4. oldal)
- Most nincs idő vitatkozni! – ugrottam közéjük – Madara elkezdte a genjutsuját. Ez egy nagy erős illúzió. A kint lévők közül valószínűleg mindenki a hatása alá került. Feltételezhetően csak mi vagyunk biztonságban. Hála Sasuke Susanoojának. – mondtam
- Vagyis akkor mindenki? – kérdezte Naruto (Naruto manga 678. fejezet 5. oldal)
- Egy álomba került. – fejezte be Sasuke (Naruto manga 678. fejezet 5. oldal)
- Mindenkit bábként bevont a fa. Addig nem mehetünk ki, amíg ragyog a Hold. – mondtam
- Hogyan tudnánk mindenkit felébreszteni? – kérdezte Naruto (Naruto manga 678. fejezet 13. oldal)
- Egy rinnegannal létrehozott genjutsut, egy másik rinnegan képes hatástalanítani. Sasuke? – kérdeztem
- Bízd csak rám! – mondta nekem
- Azt nem fogom hagyni! Már csak ti maradtatok. – mondta Zetsu kint (Naruto manga 678. fejezet 13. oldal)
Hirtelen hatalmas porfelhő és megjelent Madara mellettünk Zetsuval.
- Én vagyok a világ megmentője, majd én elintézem őket! – ordította Madara (Naruto manga 678. fejezet 14. oldal)
- Látom szert tettél egy újabb szemre öreg... - préseltem ki a fogaim közül
- Nem hagyom, hogy bármit is tegyetek. Épp most állítottam meg ennek a világnak a végzetét. Megszabadítottam az embereket a szenvedéstől, fájdalomtól és a magánytól! A poklot mennyországgá változtatom! Fel kell fognotok, hogy már vége! (Naruto manga 678. fejezet 15. oldal)
Hirtelen a fekete Zetsu hátulról átkulcsolta Madarát, úgyhogy megakadályozta a mozgásban.
- Nem Madara... Nem te vagy a megmentő. Obitóval ellentétben, te miért gondolod azt, hogy mindenki mást felhasználhatsz? Nem önhittség, azt gondolni, hogy más vagy mint a többiek? – kérdezte Zetsu (Naruto manga 678. fejezet 16. oldal)
- Miket beszélsz? Én hoztalak létre! Te az én akaratom vagy! – dühöngött Madara (Naruto manga 678. fejezet 16. oldal)
- Ez sem igaz. Az akaratom Kaguyáé! – kiabálta fekete Zetsu (Naruto manga 678. fejezet 16, 17. oldal)
- Mi történik? – kérdezte Sasuke (Naruto manga 678. fejezet 17. oldal)
- Mi? – kérdezte Naruto (Naruto manga 678. fejezet 17. oldal)
- Egymás ellen fordultak volna? – kérdeztem
Értetlenül szemléltük a történéseket.
Madara üvölteni kezdett.
- Mi történik? Hihetetlen a chakrája! – kiáltotta Naruto (Naruto manga 679. fejezet 5. oldal)
Miközben Madarából tört ki a chakra!
- Védőfal technika...- nem tudtam befejezni, mert egy hatalmas chakra lökéshullám érkezett felénk.
- A chakrát, ami a földből jön magába szívja... - mondta Kakashi (Naruto manga 679. fejezet 7. oldal)
- Mégis honnan jött ez a tömény chakra? – kérdezte Sakura (Naruto manga 679. fejezet 7. oldal)
- Valószínűleg a Mugen Tsukuyomi hatása alatt álló emberekből. - mondta Sasuke (Naruto manga 679. fejezet 7. oldal)
Madara kezdett felfújjodni a töménytelen chakrától
- Srácok! Meg kell állítanunk! Ez már több chakra, mint a tízfarkúé! – kiáltottam
Hirtelen támadni kezdett Naruto és Sasuke, de elkapta őket az örvény.
- Két apró bogár berepült a tűzbe. – mondta fekete Zetsu (Naruto manga 679. fejezet 9. oldal)
Mi Sakurával támadni akartunk, de Kakashi elénk állt
- Várjatok! Terv nélkül semmire sem megyünk! – mondta nekünk (Naruto manga 679. fejezet 9. oldal)
- Nyugalom, nem fogom megölni őket. Kaguya életben akarja őket hagyni, csak a Mugen Tsukuyomi hatása alá akar keríteni mindenkit, hogy létrehozza belőlük a katonáit. – mondta fekete Zetsu (Naruto manga 679. fejezet 10. oldal)
- Létrehozza? Hogy érted ezt? – kérdezte nehezen Sasuke (Naruto manga 679. fejezet 10. oldal)
- Úgy látszik nem vagy olyan okos, mint Itachi. Azt hiszed, hogy sima emberek hasznosak lehetnek a csatában? – kérdezte fekete Zetsu (Naruto manga 679. fejezet 10. oldal)
Mindannyian meglepetten néztünk rá. Majd fekete Zetsu folytatta:
- Fehér Zetsukká lesznek változtatva. A Mugen Tsukuyomiban rekedt emberek csak burkai lesznek a régi önmaguknak. Fehér Zetsukká válnak. Lassan végbemegy az átalakulás. – mondta fekete Zetsu közben levált teljesen Obitoról. (Naruto manga 679. fejezet 10. oldal)
Hirtelen a nagy mennyiségű chakrától még nagyobbra fújjodott Madara, majd kezdett felvenni egy alakot. Majd megjelent egy nő.
- Ez lehetetlen! – kiáltottam meglepettségemben
- Ez a nő, akiről az öreg beszélt! – kiáltotta Naruto (Naruto manga 679. fejezet 13. oldal)
- Ootsutsuki Kaguya! – fejezte be Sasuke (Naruto manga 679. fejezet 13. oldal)
Kaguya hirtelen ellökte magától Narutot és Sasukét, akik a földbe csapódtak.
- Sasuke – kun! Naruto! – kiáltotta Sakura és hozzájuk próbált volna sietni, de Kakashi megállította (Naruto manga 679. fejezet 15. oldal)
- Ne csinálj semmi meggondolatlanságot. Nem esett bajuk. – mondta Kakashi (Naruto manga 679. fejezet 15. oldal)
- Azok ketten Hagoromónak és Hamurának a... Nem inkább Indráé és Ashuráé? - kérdezte Kaguya (Naruto manga 679. fejezet 15. oldal)
A szemeivel végig nézett rajtuk.
- Tehát Hagoromótól kapták azokat jutsukat. (Naruto manga 679. fejezet 16. oldal) De az a lány... Lehetetlen a két vérvonal... - mért végig engem. A hideg futkosott a hátamon tőle. Sasuke és Naruto mellénk ugrott.
- Mi a célod? – kérdezte Kaguyától Kakashi (Naruto manga 679. fejezet 17. oldal)
- Ez a hely az én becses faiskolám. Nem hagyhatom, hogy kárt tegyetek benne. Hagyjuk abba a harcot. – mondta (Naruto manga 679. fejezet 17. oldal)
- Hogyan? – kérdeztem
- Kitöröllek titeket a létezésből! – kiáltotta és a magasba emelkedett. (Naruto manga 679. fejezet 18. oldal) Majd egy lökéshullámmal mindannyiunkat a földre terített, de a föld hirtelen elkezdett eltűnni alólunk és zuhanni kezdtünk.
Gyorsan kell cselekedni gondoltam.
- Kuchiyose no Jutsu! – kiáltottuk Sasukéval egyszerre. Sasuke a sasát én Zoet a sárkányomat idéztem meg.
- Sasuke arra! – kiáltotta Naruto (Naruto manga 680. fejezet 3. oldal)
Sasuke megragadta Narutot
- Mit csinálsz? Ne engem! – értetlenkedett Naruto (Naruto manga 680. fejezet 3. oldal)
Elkaptam Kakashit és Sakurát.
- Jól vagytok? – kérdeztem tőlük
- Hajszál híja volt Rikutoki! – kiáltotta Kakashi
Elkezdett lefelé csúszni Sakura fejpántja, ami a mélybe zuhant és ott elporladt a tűzben.
- Gyertek fel Zoe hátára, mert így nehezebben tudunk manőverezni! – kiáltottam nekik és közben a kezem nyújtottam. Egyesével felszálltak. Először Kakashi Obito testét adta fel, majd Sakurát és majd maga is felszállt.
- Nagyszerű vagy Rikutoki! – kiáltotta Naruto
- Előre figyelj Naruto! Egyszerűen és világosan elmondom! Csak ti vagytok képesek elzárni azt az erőt! Én jelenleg csak támogatni bírlak benneteket! Csak a te Yang erőd és Sasuke Ying ereje képes rá. Ha nem tudunk megfelelő csapatmunkában dolgozni, akkor a világ el fog veszni! Megértettétek? – kérdeztem. (Naruto manga 680. fejezet 6 - 7. oldal) Hirtelen eszembe jutott Nina és Karura nem szabad őket elveszítenem. Nem szabad elveszítenem a Gaarával való közös életünket. Könnybe lábadt a szemem, de mielőtt legördült volna egy könnycseppem is megráztam a fejem és előre figyeltem.
- Igen. – válaszolta Naruto
- Tiszta sor. – mondta Sasuke
Sasuke és Naruto felkészültek a támadásra.
- A chakra csak az enyém. Újra egyesíteni fogok minden chakrát! – kiáltotta Kaguya (Naruto manga 680. fejezet 15 – 16. oldal)
Hirtelen egy újabb lökéshullámot engedett felénk. Homokkal rögzítettem magunkat a sárkányhoz. Naruto lerepült a madárról, de nem zuhant le, mert elkezdett lebegni.
- Tudok lebegni? Végülis, ha belegondolok Madara és Rikutoki is tud. – mondta Naruto meglepetten (Naruto manga 680. fejezet 14. oldal)
- Ne ezen filozzál! Koncentrálj! – kiáltottam rá és mögéjük repültünk.
Naruto egy bijuu bombával támadt Kaguyára, aki mosolyogva fogadta, ezt használta ki Sasuke és felülről támadt rá a Susanooval. A Susanoo hirtelen eltűnt, Naruto meg pörögni kezdett a levegőben.
- Homokkar! – kiáltottam és elkaptam Narutot. Sasuke elkapta Naruto lábát, mielőtt a földre zuhant volna.
- Még a Susanoo sem működött. – mondta Sasuke (Naruto manga 681. fejezet 4. oldal)
Hirtelen egy fekete talapzat jelent meg Sasuke lába alatt.
- Elfelejtettem, hogy tudsz közlekedni, mint a Shunshin no jutsuval. – mondta Sasukénak Naruto (Naruto manga 681. fejezet 5. oldal)
- Mint ez a talapzat, mind azért van, hogy megkaptuk rikudou erejét. De ha nem zárjuk el Kaguyát ez mind értelmetlenné válik. – mondta neki Sasuke (Naruto manga 681. fejezet 5. oldal)
- Úgy látszik felfogtátok! Figyeljetek menekül! – kiáltottam nekik
Kaguya hirtelen eltűnt a falban és Sasukéék mögött tűnt fel és maga felé fordította őket nyakuknál fogva. Végigmérte őket és elkezdett folyni a könnye. A fiúk nem bírtak megmozdulni
- Elveszi a chakránkat! – kiáltotta Naruto (Naruto manga 681. fejezet 8. oldal)
- Amikor Kaguya rátok nézett, a fiai jutottak eszébe. Hát nem aranyos? Őt a két fia pecsételte le. Milyen szánalomra méltó anya? – szólalt meg fekete Zetsu Naruto testén (Naruto manga 681. fejezet 8. oldal)
- Miért zárta volna el Rikudou az anyját? Hát nem a tízfarkút pecsételte le? – kérdezte Naruto (Naruto manga 681. fejezet 9. oldal)
- Szerintem te félreértesz valamit. – mondta neki fekete Zetsu (Naruto manga 681. fejezet 9. oldal)
- Ki vagy te fekete Zetsu? – kérdezte Sasuke ő rajta is volt egy fekete Zetsu (Naruto manga 681. fejezet 9. oldal)
- Én Kaguya gyermeke vagyok. Minden eseményt rögzítettem, míg az anyám távol volt. És létrehoztam egy történetet. A shinobik története, azért lett megalkotva, hogy az anyám életre kelhessen. – mondta fekete Zetsu (Naruto manga 681. fejezet 9. oldal)
- Hogy érted ezt? – kérdezte Naruto (Naruto manga 681. fejezet 9. oldal)
- Hogyha tudod az anyám nevét, akkor találkoztál Hagoromóval. A lélekörökség útján lehet vele találkozni és megkapni az anyám lepecsételéséhez szükséges erőt. Szokatlan látvány, hogy Indra és Ashura lélekörökösei ennyire együttműködnek. Mivel, úgy tűnik, nem tudtok, semmit, míg elszívom a chakrátokat elmesélem a történetet. Ahogy már mondtam az anyámat a két fia pecsételte le. Az egy nagyon erőteljes pecsét volt. Maga a tízfarkú lett a Chibaku Tensei magja... és így jött létre a Hold. De még a lepecsételés előtt megszülettem én. Mégpedig azért, hogy anyám egy nap visszatérhessen. Megmutatom nektek. Pattogatott kukoricám nincs, de a képekben anélkül is gyönyörködhettek. Először is a Tízfarkú... Az nem csak a Szent fa volt. Az anyám is része volt. Nem a Szent fa megtestesülése volt, ami visszapróbálta venni a chakra gyümölcsöt. Hanem az anyám akarata, aki vissza akarta szerezni a chakrát, ami a két fia között oszlott meg. Erről még Hagoromo sem tudott. Ahogy arról sem, hogy Kaguya visszatérésének előkészítésén ténykedem. A tudatlan Hagoromo felnevelte Indrát és Ashurát. És még egy olyan butaságot is létrehozott, mint a ninshuu. Mindazonáltal én mindezt feltudtam használni anyám felélesztéséhez. Amikor Indra elvesztette a ninshuu vezetéséért folytatott harcot, megkísértettem őt. Aztán úgy döntöttem, hogy az ő leszármazottai az Uchihák, lesznek a történetem szereplőgárdája. Némileg módosítottam azt a blablát, amit Hagoromo írt. Indra és az Uchihák, Ashura és a Senjuk. Harcoltak egymással a hatalomért. Bár mindig törekedtem arra, hogy a két klánban lélekörökösök közelébe kerüljek, de minden próbálkozásom ellenére nem tudták felébreszteni a rinnegant. Viszont amikor Uchiha Madara és Senju Hashirama lettek a lélekörökösök biztos voltam benne, hogy Madarának sikerülni fog. És ez lett az első lépés anyám felélesztéséhez. Bár Uchiha Madara veszített Senju Hashirama ellen. A shinobik számára Madara teste egy kincsesbánya volt. Tobirama, aki a sharingant tanulmányozta, úgy döntött, hogy nem szabadul meg a holttestétől. És a Rejtett Levél erdőinek mélyén rejtette el azt. De Madara nem volt ostoba. A Mangekyou sharingannal létre lehet hozni olyan jutsukat, amelyek csak egy bizonyos idő után aktiválódnak. Ahogy Itachi is a szemeidben hagyott egy Amaterasu töltetet Sasuke. Madara egy Izanagit helyezett el a jobb szemében. Feláldozta a jobb szemét, újraírta személyes valóságát és feltámadt. A holttestét pedig Kage bunshinnal helyettesítette. Ezt csak az unokája Uchiha Nina tudta, hogy életben van. A drága jó anyád Rikutoki. Madara felöklendezte azt a darabot, amit Hashirama húsából harapott ki és beültette a saját sebébe. Úgy már képes volt felébreszteni a rinnegant és megidézni a Gedo Mazot. Madara a húsát kezelésbe vette a Mazoval, így próbálta meghosszabbítani saját életét. Ennek a nem várt melléktermékei a fehér Zetsuk. Még Nina segített Madarának rácsatlakozni a Mazora. De a melléktermékeket nem nézte jó szemmel. Tudta, hogy valami probléma fog belőle készülni. Madara utasításba adta neki, hogy csábítsa el, hogy Senju Tobayashit. Próbáltam nyomon követni az eseményeket, de Nina jól eltakarta a szálakat. Így nem is tudtam a létezésedről Ootsutsuki Rikutoki, pedig mennyivel könnyebb lett volna, így maradtam az eredeti tervnél. Nina jól sejtette, hogy a fehér Zetsuk nem jót jelentenek, de Madara nem hallgatott rá. A fehér Zetsuk olyan emberek voltak, akik egyszer csapdába estek a Mugen Tsukuyomiban, akiket egyszerűen csak előhívtam a Mazoból. Ahogy az Uchiha kőtáblán is írva volt, Madara megerősítette a Hashiramához fűződő kapcsolatát. És a két ellentétes erő működése hozta létre a mindenséget. Elköteleztem magam az Uchiháknak. De persze úgy, mintha minden Madara ötlete lett volna. Létrehoztam az Akatsukit, a bijuuk begyűjtésének tervét, és úgy irányítottam a dolgokat, hogy mindez háborúba torkolljon. Hogy fokozzam a katonai erőnket, szándékosan hagytam Kabutónak, hogy felfedezze Madara holttestét. Később hagytam, hogy Madara testét felhasználva együttműködésre bírja Obitot. És végül, ahogy terveztem a Mugen Tsukuyomi aktiválódott, és a rengeteg chakra összegyűjtésével. Fel tudtam éleszteni az anyámat. – mondta fekete Zetsu (Naruto manga 681. fejezet 9 – 17. oldal) majd megszólalt Kaguya:
- Gyűlöllek benneteket. Hagoromo, Hamura, ti az enyém vagytok. (Naruto manga 681. fejezet 18. oldal)

Egy kunoichi élete Naruto világábólWhere stories live. Discover now