Obito támadásba lendül

357 21 0
                                    

Éreztem chakra mozgást a harctér felől. Ő is megérezte elindult arra, követtem. Ami ott fogadott minket az leírhatatlan volt. Én is felvettem már hasonló alakot, mint Obito, de ez nem ugyanaz volt. Madara Obito mellé ugrott én meg Hashirama mellé.
- Obito a tízfarkú jinchuurikije lett. – magyarázta röviden a helyzetet Hashirama
- Észrevettem dédapa.
- Micsoda?
– kérdezte meglepetten
- Hosszú történet. A lényeg az, hogy ez nem a teljes forma.
- Honnan veszed?
- Mert én fel tudom venni a teljes alakot.
- Hogyan?
- Orochimaru mindegyik bijuuból pecsételt belém. Így én vagyok a Juubi jinchuurikije.
- Te vagy a Juubi jinchuurikije? Sandaime?
- Igen Hashirama – sama. Rikutoki uralni tudja mindegyik bijuut. De nem tudtam arról, hogy a végső formát is fel tudja venni.
- Genma tanított meg rá.
– egészítettem ki
- A senseied?
- Igen apám és anyám rendelte mellém.
– mondtam mosolyogva – Ez nem a végső forma. Obito nem képes felvenni. Meg kell állítani, mielőtt életre kelti Madarát, most is át akarja venni Madara az irányítást felette, ha teljesen uralja. Madara felveszi a teljes alakot, ha a Kyuubit és a Hachibit is megszerezte.
- Akkor én foglalkozok Madarával. A többit rátok bízom.
– mondta nekünk – Madara! Van egy kis elintéznivalónk!
- Végre egy rugóra jár az agyunk Hashirama!
Azzal félre ugrottak és harcolni kezdtek egymással.

Obito kezdte felvenni a teljes alakot. Tobirama megtámadta. Kombinált robbantást küldött rá, de Obito kivédte, hiába került egy hatalmas kráterbe, egyben ki tudott belőle jönni.
- Kivédte. – mondta Tobirama
- Azt hiszem el kell terelnem a figyelmét. – mondta Minato és mondott egy kimondhatatlannak tűnő technikát
- Te egy igazi mókamester vagy, mi? – kérdezte Tobirama – Normál esetben csak gúnyt űznék a technikáid neveiből, de mivel ezzel a fickóval állunk szemben, nincs ideje a vicceskedésnek. (Naruto Shippuuden 379. rész 09:35 – 09:44)
Sasuke és Naruto támadásba lendültek. De a fekete bottal Obito mindent védett még az Amaterasut is.
- Sasuke – kun, Naruto! Azt mondtam majd én elterelem a figyelmét! – kiáltotta Minato (Naruto Shippuuden 379. rész 09:50 – 09:53)
Sasuke és Naruto pedig tovább támadtak rá, de mindent védett Obito. Tobirama Minato vállára tette a kezét:
- Induljunk Yondaime! Kombináljuk és erősítsük fel a Hiraishinünket! Rajta, jelölj meg engem! (Naruto Shippuuden 379. rész 10:09 – 10:20)
- Igenis! Ráadásul ezekkel a testekkel akkor is tudunk mozogni, ha eltalálnak bennünket. (Naruto Shippuuden 379. rész 10:21 – 10:25)
- Naruto ezúttal a chakra szintedhez igazodom a sharinganommal. – mondta Sasuke (Naruto Shippuuden 379. rész 10:26 – 10:31)
- Nem kell ebből is versenyt csinálni... - válaszolta Naruto (Naruto Shippuuden 379. rész 10:32 – 10:35)
Naruto elkezdett egy szél elemű rasengant formálni a bijuu palásttal Sasuke pedig amaterasut és egy kombinált támadással rontottak rá Obitora. Tobirama közben Obito mögé került. Minato Narutoék elé ugrott így eltalálták, de Tobirama oda teleportálta Obitot a támadáshoz Minato helyett. Obitot elsodorta a támadás. A fekete gömbök elkezdtek odaszállni ahová Obito került, majd ezután eltűntette az amaterasu lángjait maga körül. Majd elkezdett az égbe emelkedni.
Odamentem Tobirama és Minato mellé Sasukéval és Narutoval.
- Még tökéletesebb, mint ahogy álmaimban szoktam magam elképzelni. – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 379. rész 13:15 – 13:19)
- Tényleg olyan, mintha álomszerű erőkkel rendelkezne. – tette hozzá Minato (Naruto Shippuuden 379. rész 13:20 – 13:23)
- Ez furcsa. – mondta Tobirama (Naruto Shippuuden 379. rész 13:25 – 13:26)
- Micsoda? - kérdezte Minato (Naruto Shippuuden 379. rész 13:27)
- A karod leszakadt... mostanra pornak kellene körülötte kavarognia, hogy helyreálljon. Az új testünk már nem regenerálódik. – mondta Tobirama Minatonak (Naruto Shippuuden 379. rész 13:29 – 13:41)
- Olyan erők birtokába kerültem, mint a shinobi alapítója. Hagyományos mértékekkel, amikhez hozzászoktatok, már nem lehet felfogni engem. – kiáltotta Obito (Naruto Shippuuden 379. rész 13:49 – 14:00)
- A jutsud csak nem...! – kezdett bele Tobirama (Naruto Shippuuden 379. rész 14:03 – 14:05)
- Hogy érti, hogy az ereje olyan, mint a shinobi alapítójának? – kérdezte Minato (Naruto Shippuuden 379. rész 14:07 – 14:10)
- Fény és árnyék stílus. Így hatással van az Edo tenseies testekre is, mivel minden ninjutsut hatástalanít. Most értettem igazán meg, hogy nem jelent meg Yondaime – sama keze. – mondtam ki hangosan a gondolataim
- Én is erre gondoltam. Ráadásul ha ez így van körültekintőbben kell harcolnunk ellene. De mivel a ninjutsu nem működik rajta elég rázós lesz. – mondta Tobirama
- Mi a helyzet a fizikai támadásokkal? – kérdezte Minato (Naruto Shippuuden 379. rész 14:48 – 14:49)
- Próbáljuk ki! – válaszolta Tobirama (Naruto Shippuuden 379. rész 14:50)
- Rendben! Feladom a bijuu állapotot és Kurama módra váltok! – kiáltotta Naruto. (Naruto Shippuuden 379. rész 15:03 – 15:07) Összetette a két kezét, de a chakra eltűnt körülötte. Elkezdett értetlenkedni, hogy lehet.
- Ne tedd a dolgokat, még ennél is rosszabbá! Ugyanolyan fajankó vagy, mint az apád. – mondta neki Tobirama (Naruto Shippuuden 379. rész 15:14 – 15:16)
- Sennin mód. – mondtam
- Tessék? – kérdezte Tobirama
- Sennin mód. Csak természeti energiákkal tudunk rá támadni. Naruto! – kiáltottam, majd felvettem az alap sennin módot
- Szerinted használni fog? – kérdezte tőlem
- Próba szerencse! – és küldtem felé egy természeti energiákkal dúsított lövést, amit védett egy fekete gömbbel, de az kezdett eltűnni.
Naruto erre bólintott és felvette a sennin módot, majd egy rasengant kezdett formázni. Tobirama észrevette mögé ugrott és Obitohoz teleportálta így az teljesen célba talált. Működött a rasengan, megsebezte Obitot. Obito a földre zuhant.
- Jól kinőtte magát, mi Minato? – megszólalt Kurama másik fele – Nem is csoda, hogy képes volt legyőzni a másik felem. Minato úgy tervezted, hogy a kölyköd fogja utánad feltakarítani a mocskot, igaz? Ezért is pecsételted a másik felem belé... mintha biztos lettél volna, hogy képesek lesznek együtt dolgozni. (Naruto Shippuuden 379. rész 20:46 – 21:03)
- Kyuubi... - szólalt meg Minato (Naruto Shippuuden 380. rész 01:59 – 02:00)
- Akkor meg, ne most bánd meg! Nem a te hibád, hogy Kushina meghalt és az sem volt rossz döntés, hogy a saját gyereked tetted jinchuurikivé, mert épp ő próbálja megváltoztatni, amivé a világ most vált. Ő már nem azaz esetlen újszülött többé. Mi több, holnap lesz... (Naruto Shippuuden 380. rész 02:01 – 02:26)
- Kurama figyelj kicsit rám össze kell kapcsolódnotok a másik Kuramával chakra ügyileg. Szükségünk van egy kis nagyobb löketre, amit csak úgy tudunk elérni. – mondtam Minato Kuramájának
- Te meg, hogy tudsz velem beszélni?... Ááá már értem. Te is jinchuuriki vagy. Rendben! Minato öklözz egyet Narutoval!
Közben beszéltem a másik Kuramával is, hogy így könnyebben tud chakrához jutni.
Naruto visszatért hozzánk Tobiramával.
- Hogy – hogy tudtad, hogy működni fog? – kérdezte Naruto
- Gondolom te is érezted, mikor a chakra mennyiséget akartad behatárolni, hogy csak csupa természeti energiából áll. - Naruto bólintott én folytattam: - Természeti energiát, csak természeti energiával onthatsz ki. – magyaráztam neki. – Most pedig, ha megkérhetnélek benneteket Yondaime – sama kérlek öklözz egyet Narutoval.
Kirakták egymás felé az ökleiket. Hirtelen a két nagy Kurama egymás mellett termett.
- Halihó másik felem! Mi a helyzet? Megosztanád velem a chakrád egy részét? – kérdezte Naruto Kuramája (Naruto Shippuuden 380. rész 07:31 – 07:39)
- Hogy saját magamtól kérjek szívességet kissé fura. (Naruto Shippuuden 380. rész 07:41 – 07:46)
- Nincs idő ezen filozofálni, kérlek benneteket... - szóltam rájuk
- Rikutoki nem lesz probléma. – mondta Minato Kuramája és összeérintette a két Kurama az öklét.

Egy kunoichi élete Naruto világábólHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin