Örökkön örökké

380 16 1
                                    

A rész 18+-os jelenetet tartalmaz

Másnap összepakoltunk mindent, hogy a délelőtt folyamán el tudjunk indulni. Genma, Kotetsu és Izumo is csatlakoztak.- Merre jártatok ebben a pár napban? – kérdeztem tőlük mosolyogva
- Lazultunk. – mondta mosolyogva Genma
- Voltunk egy közeli fürdőben, már hiányzott az a hely. – tette hozzá Kotetsu
- Linnek meg udvarlója van? – kérdezte Izumo
- Igen. – válaszolta Gaara maga elé merengve
- Átérzem. – mondta neki Genma – Én is ugyanígy éreztem magam mikor Kikinek udvaroltál.
- Apa! – szóltam rá
- Mégis csak a lányomként neveltelek. Nem igaz? – kérdezte
- De igen. – rámosolyogtam és hozzábújtam
- Ezeket vihettem? – kérdezte Izumo a folyosón levő bőröndökre mutatva.
Bólintottam.
Mitsuki kopogott a nyitott ajtón
- Jó napot! – kiáltotta be
- Gyere be Mitsuki. – hívta be Gaara
- Jó napot! – köszönt még egyszer
- Te vagy Mitsuki? – kérdezte Genma
- Igen. Ön pedig Shiranui Genma, ha jól tudom. – válaszolta
- Jól vág az esze a gyereknek. Minket, hogy hívnak? – kérdezte Kotetsu nevetve
- Rikutoki – sama régen csak úgy nevezte Önöket, mint a trükkös duó Hagane Kotetsu és Kamizuki Izumo.
- Trükkös duó? – kérdezte meglepetten Izumo
- Jaj igen! – túrtam bele a hajamba nevetve – Gyerekkoromban mindig úgy hívtalak titeket. De te ezt honnan tudod Mitsuki?
- Rikutoki – samáról nagyon sokat mesélt a hetedik nekünk, illetve Temari – senpai és Mikan – senpai.
- Akkor a lányok jártatták a szájuk. – gondolkoztam hangosan
- Nem is tudtam, hogy így hívtál minket. – nézett rám Izumo
- Én emlékszem. – mondta nevetve Kotetsu – Te is jössz Sunába? – kérdezte Mitsukitól
- Igen. Kazekage – sama engedélyt adott rá. – mondta félénken
- Gaara? – kérdezte Kotetsu
- Yep!
- Akkor adjad bedobom a kocsiba. – mondta Kotetsu és elvette Mitsuki csomagját. Szépen lassan mindent összepakoltunk, majd készen álltunk az indulásra. A búcsúra eljött Naruto és Boruto is. Sasuke otthon maradt, mert még pár napot a családjával tölt.
- Vigyázz magadra Mitsuki! – köszönt el tőle Boruto és öklöztek egyet
- Te pedig saját erődből vizsgázz le. – mondta mosolyogva neki
- Sok sikert Boruto! – mondta neki Lin
- Jó utat! – mosolgott rá Boruto, majd Lin Mitsukival odament a testvéreihez.
- Vigyázzatok az úton! – ölelt át Naruto
- Te pedig a falura. – mondtam neki mosolyogva
- Hallom újra esküvőtők lesz? – kérdezte nevetve Naruto
- Honnan tudod ezt? – kérdeztem
- Gaara kérdezte tőlem, hogy szerintem érdemes lenne még egyszer megkérni a kezed és megújítani az eskütőket én jó ötletnek tartottam.
- Gaara! – kiáltottam nevetve
- Kihúzta belőlem. – mondta nevetve
- Vigyázz magadra haver! – mondta neki Naruto és hátba veregették egymást
- Te is. Meg a fiadra nagyszerű ninja már most. – mondta Gaara, majd mi is odamentünk a többiekhez. Majd elindultunk hazafelé. Az út szokásosan három napig tartott. Kankuroval Sunagakuréban találkoztunk, mert ő korábban haza indult, hogy felügyelje az esküvői előkészületeket. Gaara Mitsukit Genmáéknál szállásolta el, hogy szem előtt legyenek a gyerekek, ha nem nálunk vannak. Az esküvőre lázasan készülődtünk. Előkerestem a régi esküvői kimonómat és elmentem vele a szabóhoz. Ott varrattunk a lányoknak koszorús lány ruhát is. Egyre jobban közeledett az esküvő napja, és ugyanúgy izgultam, ahogy 21 évvel ezelőtt. Most nem volt se leány se legénybúcsú. Gondoltuk majd utána bulizunk.

Az esküvő napja.
Reggel korán keltem és befoglaltam a fenti fürdőszobát, miután lefürödtem kinyitottam a fürdő ajtaját, hogy a lányok is tudjanak készülődni. Gaara Kankuronál készülődött a nagy eseményre.
- Hogy lesz a hajad anya? – kérdezte Karura
- Kiengedve, mint régen. Csak a tetejét tűzzük fel egy hajtűvel. – válaszoltam mosolyogva
- Nem tűzzük fel az egészet? – kérdezte meglepetten Nina, ő közben Lin haját tűzte fel.
- Nem apátok, nem szereti. – válaszoltam
A lányok feltűzték még egymás haját, majd szolidan kisminkeltük egymást, kivéve Lint. Majd lesétáltunk a nappaliba. Ott volt Genma, Kotetsu és Izumo.
- Gyönyörűek vagytok. – dícsért meg minket Genma
- Mintha újra élném a 21 évvel ezelőtti napot. – fűzte hozzá Kotetsu mosolyogva
Karura szürkészöld szeme vékonyan fekete tussal volt kihúzva. A fenékig érő vörös haja fel volt tűzve egy kontyba és világoskék kimonó volt rajta. Ninának a szürkészöld szeme szintén fekete tussal volt kihúzva, a haját feltűzte a rövidebb tincseit a lépcsőzetesre vágott haja miatt kibontva hagyta és zöld kimonót viselt. Linnek a szürke szemei csillogta a boldogságtól, szintén fel volt tűzve a hát középig érő vörös haja és halványrózsaszínű kimonót viselt.
- Indulhatunk? – kérdeztem mosolyogva
Bólintottak. A szertartás helyszíne ugyanott volt, mint régen a közeli parkban. Ugyanúgy volt feldíszítve, mint 21 évvel ezelőtt. A két fiam segített kiszállni a kocsiból. Majd előre kisérték a lányokat. Kenji Ninát, Nobu pedig Karurát. A barátnőjük a sorokban ültek, majd a bevonulás után leültek melléjük, ahogy Nina a barátja Sasaki Takeshi mellé, aki Zebizu legidősebb fia 18 éves. Karura barátja pedig Ariwara Kazuki a másik testőröm Ayaménak az unokatestvére mellé, ő is szintén 18 éves volt. Lin Mitsuki mellett ült. Az esküvőre eljött még Mikan, Neji és a fiúk Naoko ezenkívül még Temari, Shikamaru és Shikadai. Kankuro volt Gaara tanúja az enyém ismét Mikan. Az oltárnál Genma adott át Gaarának.
- Káprázatosan festesz. – mondta mosolyogva Gaara
- Jól nézel ki. – mondtam mosolyogva
Elkezdte a pap a beszédét.
- Kedves egybegyűltek, azért gyűltünk, ma itt össze, hogy ezt a két fiatalt a házasság szent kötelékében újra egyesítsük. Sabaku no Gaara feleségedül fogadod – e újra az itt jelenlévő Ootsutsuki Rikutokit? Kitartasz mellette jóban, rosszban, betegségben, egészségben, szegénységben, gazdagságban, küzdelmekben, míg a halál el nem választ?
- Igen.
- Ootsutsuki Rikutoki férjedül fogadod – e újra az itt jelenlévő Sabaku no Gaarát? Kitartasz mellette jóban, rosszban, betegségben, egészségben, szegénységben, gazdagságban, küzdelmekben, míg a halál el nem választ?
- Igen.
- Akkor Gaara kérlek mond el az esküdet.
- Mondhatnám a 21 évvel ezelőtti eskümet is, mert tudom fejből. – nevette el magát, mindenki felnevetett. – Komolyra fordítva a szót. Kedvesem! Amióta megláttalak megtanultam újra lélegezni, szeretni az életet. Melletted lett célja az életemnek. Miattad lettem az, aki vagyok. Lettem Kazekage, lettem szerető, lettem legjobb barát, lettem lelki társ, lettem apa. Te jelented számomra a világot és te vagy az én otthonom. Ezalatt a huszonegy év alatt mindent átvészeltünk. Lett öt csodálatos gyerekünk. Megnyertünk egy háborút. De nekem a háború akkor ért véget, mikor beléd szerettem. Mert melletted mindennap béke honol. Mióta megláttalak tudtam, hogy veled fogom leélni az életem. Tiszta szívemből szeretlek!
Egy könnycsepp gördült le az arcomon. A padsorokból szipogás hallatszódott.
- Most pedig Rikutoki mond a te esküdet.
- Ezt nehéz lesz felülmúlni. Igaz én is tudom a régit. – mosolyogtam – Egyetlenem! Nélküled a világom sivár pusztaság lenne. Te töltötted meg élettel, szeretettel, szerelemmel. Melletted tapasztaltam meg, hogy milyen tiszta szerelemmel szeretni és szeretve lenni. Jöhetett bármilyen akadály közösen legyőztük és továbbra is lefogjuk. Te vagy a szerelmem, szeretőm, legjobb barátom, lelki társam, tettes társam, harcos társam. Te ajándékoztál meg azzal a hatalmas kinccsel, hogy milyen anyának lenni. Szeretlek amilyen vagy. Számomra te vagy a tökéletes férfi, aki mellett ki tudok teljesedni. Huszonegy évvel ezelőtt, itt azt mondtam, hogy a szerelmünkkel bármit a földig rombolhatunk, illetve felépíthetünk. Nem egy példa volt rá. Köszönöm, hogy a férjemnek nevezhetlek és köszönöm, hogy ilyen csodálatos életet élhetek melletted. Teljes szívemből szeretlek!
Végig egymás szemébe néztünk az eskük alatt. A padsorokból sűrű szipogások hallatszódtak.
- Rám ruházott hatalmamnál megújítom eskütőket. Férj és feleség vagytok! Csókoljátok meg egymást!
Gaara szenvedélyesen megcsókolt.
A fiúk fütyültek a padsorokból. Gaara rájuk nevetett, majd odajött mindegyik gyerekünk, szorosan átöleltük őket és mondtam nekik:
- Ti vagytok az életem legnagyobb kincsei. Szeretlek benneteket!
- Mi is szeretünk benneteket. Igaz, hogy sokszor rosszak vagyunk, de ti mindig is az édesanyánk és édesapánk lesztek. – mondta Nina
- Így van. – mondták a többiek.
Majd elengedtük egymást. Egyenként mindenki gratulált, aki eljött.
- Apa ugye most iszol? – kérdezte nevetve Kenji
- Fiam, ne akard apád részegen látni. – nevettem
- Talán inni akarsz? – kérdezte Gaara Kenjitől
- Egy rövidet csak ihatok veled nem? – kérdezte nevetve
- Na akkor menjünk. – mondta Gaara mosolyogva
Elmentünk a buli helyszínére. Egy kisebb szórakozó helyet béreltünk ki. Ugyanúgy volt feldíszítve, mint anno a nagyterem. A menü ramen leves volt, sózott nyelv, sózott zúza és sült hús. A kajálás után következett a torta felvágása. Egy háromemeletes csoki tortánk volt. Fehér mázzal bevonva és rózsaszín cseresznyefa virágokkal. A kajálás után közösen ittunk egy rövidet az idősebb gyerekeinkkel, majd Genmával, Kotetsuval és Izumoval is. Külön Mikannal és Nejivel. Majd külön Kankuroval, Temarival és Shikamaruval. Sokat táncoltunk, önfeledten buliztunk. Éjfél tájékán szóltunk Genmának, hogy a gyerekeket, majd holnap hozza haza, mert kettesben szeretnénk tölteni az éjszakát.
- Érezzétek jól magatokat! Ne aggódjatok miattuk.

Ezután hazamentünk. Gaara ölben vitt be a házba, majd bezárta a bejárati ajtót, ismét ölbe kapott és bevitt a hálónkba. Kibontotta a kimonóm övét, ahogy én is az övét. Így szétnyíltak egyből. A melleimet a kezébe vette. Levettük a másikról a kimonókat, miközben csókolóztunk. Leült Gaara az ágy szélére széjjelterpesztette a lábait, közben beálltam közé. Kivette a hajtűt a hajamból. Megcsókolta a nyakam, majd elkezdett egyre lejjebb menni. Kikapcsolta a melltartóm, majd magára húzott az ágyon. Felmentünk a tetejére, majd fölém tornyosult. Elkezdte a mellem először a kezével izgatni. Majd mikor a szájával odaért finoman megnyalta mellbimbóm, amitől ívben megfeszítettem a hátam, majd elkezdte csókolni és szívni. A kezével pedig benyúlt a csipke bugyim alá és elkezdte izgatni a csiklómat. Teljesen felkészültem a befogadására. Majd a szájával elkezdte csókolni a hasam, majd a csípőm. Lassan a bugyimhoz ért, amit a kezével letolt. Először csak finom csókokat adott rá, majd elkezdte nyalni. A csiklóm óvatosan megszívta. Hirtelen orgazmus tört rám. A nevét kiáltottam:
- Gaara!
Rám mosolygott majd felmászott hozzám. Ezután én mentem felfedezőútra. Végigcsókoltam a mellkasa minden pontját, közben a kezemmel kiszabadítottam a boxeréből a hímvesszőjét. Elkezdett a kezem fel – alá mozogni. Kéjesen nyögött mellé. Mikor leértem a csípőjéhez lehúztam róla a boxert és a számba vettem a szerszámát. Elkezdtem orálisan izgatni.
- Kiki mindjárt elmegyek. – felhúzott magához. Majd a hátamra fordított, betérdepelt a széjjelterpesztett lábaim közé és belém hatolt, amitől mindketten kéjesen felnyögtünk. A csípője elkezdett fel – alá mozogni. Hirtelen orgazmusa lett mindkettőnknek. Szusszantunk egy picit, majd folytattuk. Végig szeretkeztük az egész éjszakát. Hajnaltájban kidőltünk és a mellkasára vont.
- Szeretlek. – mondta
- Én is szeretlek.
- A világon bármilyen akadály jöhet, tudom, hogy együtt legyőzzük. – mondta és megcsókolta a homlokom
- Ez így igaz életem. Ez így igaz. Szeretlek örökkön örökké. – suttogtam
- Örökkön örökké.
Ezután becsuktuk a szemünk és elaludtunk szerelemmel telve.

Egyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól az Ootsutsuki vezetéknevet választották a szülei. Édesanyja születése után meghalt, édesapja a kilencfarkú rókadémon támadásakor. Shiranui Genma nevelte fel közösen Hyuga Joshival és Hyuga Nanamival. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negyedik Kazekage fiának Sabaku no Gaarának, akibe az egyfarkú mosómedve démont pecsételték. Őszinte gyerek szerelemnek indult minden. Idővel a lányt elrabolták, majd beleültették mind a kilenc bijuunak egy – egy chakra darabját, így ő lett a Juubi. A lány megtanult beszélni és bánni a bijuukkal, barátai lettek. Mikor kiszabadították életre keltette a legnagyobb Uchiha örökséget a Mangekyou sharingant. Két lábon járó fegyverként használták, amitől sensei védték. A lány rendkívüli képességekkel volt megáldva idézni tudott, védőpajzs technikát használt, a sharingan és a rinnegan erejét birtokolta, ezenkívül, minden elemet irányított. A sors kilenc év elteltével összehozta gyerekkori szerelmével, akiből az idők során gyilkoló gép lett. De a lány utat talált a fiú szívéhez és egy rendkívüli szerelem vette kezdetét. A két fiatal lett Sunagakure vezetője, mivel a fiú lett Kazekage, a lány pedig a feleségeként a Kazekagené. Szerelmük gyümölcse egy iker lány pár, egy iker fiú pár és egy leánygyermek lett. Róluk szólt ez a történet.

Egy kunoichi élete Naruto világábólOnde histórias criam vida. Descubra agora