Esküvő

730 44 4
                                    

A részben 18+-os jelent van !!!

Másnap Mikan ébresztett fel.
- Jó reggelt Onee – san!
- Jó reggelt Mikan!
– töröltem meg a szemeim
- Mindjárt itt lesz Temari és segítünk elkészülődni.
- Jól van. Elmegyek fürdeni.
- Jó, csak siess!
- Rendben.
Elmentem fürdeni, megmostam a hajam és megszárítottam. Felvettem a mennyasszonyi fehérneműt rá egy köntöst. Temari már megérkezett a zöld orchideákból és bézs rózsákból álló csokrommal.
- Temari ez gyönyörű!
- A virágkötők kitettek magukért. Na siessünk!
– mondta izgatottan
Ő már fel volt öltözve az ünnepi kimonójába, ahogy Mikan is. Segítettek felöltözni, majd a hajam egy részét feltűzték, a másik felét lógva hagyták.
- Biztos ne tűzzük fel az egészet? – kérdezte Mikan
- Nem Gaara azt kérte tőlem, hogy ne az egész legyen feltűzve.
- Rendben a te esküvőd.
– mondta Mikan
Kisminkeltek, majd egymást is, mikor végeztünk, oda sétáltam a tükörhöz, szemügyre vettem magam. Szolid esküvői sminket viseltem, a hajam egy picit hátul fel volt tűzve a többi egyenes szálakban hullott a hátamra egészen a fenekem aljáig. A ruha olyan volt, amilyet kértem, egyszerűen tökéletes. Gyönyörűen illett a csokromhoz.
- Onee – san gyönyörű vagy! – állt mögém a tükörnél és megfogta a vállam
- Gaara egy mázlista! – csatlakozott Mikanhoz Temari
- Nem. Én vagyok a mázlista. Teljes szívemből szeretem.
- Ahogy ő is téged.
– egészítette ki Temari.
Kopogtak az ajtón. Joshi és Genma volt az.
- Készen vagytok? – kérdezte Genma
Kimentek az ajtón majd én is. Mindegyiküknek elállt a lélegzete.
- Gyönyörű vagy kislányom! – mondta Joshi
- Nem találok szavakat. Nálad szebb mennyasszonyt nem láttam még. – egészített ki Genma – Induljunk!

Felsegítettek a hintóra, majd elindultunk az esküvő helyszínére. A tömeg várt minket. Gaara az oltárnál állt, próbált egy helyben megmaradni. Lesegítettek a hintóról, majd felcsendült a zene. Temari, majd Mikan is előttem lépkedett. Temarit Shikamaru, Mikant Neji kísérte. Mikor felcsendült a bevonuló zeném a tömeg felállt Gaara felém fordult és szemembe nézett. Láttam a szemében a boldogságot, szerelmet. Leesett az álla körülbelül. Elmosolyodtam magam majd belekaroltam Joshiba és Genmába, akik az oltár elé kísértek. Adtak egy – egy puszit, majd átadtak Gaarának, aki suttogta:
- Gyönyörű vagy!
- Te is jól nézel ki!
– suttogtam vissza.
Miután elhalkult a zene, elkezdte a pap a beszédét.
- Kedves egybegyűltek, azért gyűltünk, ma itt össze, hogy ezt a két fiatalt a házasság szent kötelékében egyesítsük. Ha valakinek valamilyen ellenvetése van a frigy ellen most szóljon vagy hallgasson mindörökre. – Csendbe maradt mindenki – Rendben, akkor folytassuk. Sabaku no Gaara feleségedül fogadod - e az itt jelenlévő Ootsutsuki Rikutokit? Kitartasz mellette jóban rosszban, betegségben egészségben, szegénységben gazdagságban, küzdelmekben, míg a halál el nem választ?
- Igen.
- Ootsutsuki Rikutoki férjedül fogadod – e az itt jelenlévő Sabaku no Gaarát? Kitartasz mellette jóban rosszban, betegségben egészségben, szegénységben gazdagságban, küzdelmekben, míg a halál el nem választ?
- Igen.
- Akkor Gaara kérlek mond el az esküdet. Közben húzd fel a gyűrűt Rikutoki ujjára!
– Apró gyémántokkal kirakott gyűrű volt, aminek a belsejébe bele volt gravírozva az esküvő dátuma.
- Nehéz szavakat találni, amit érzek, de megpróbálom. Kedvesem! Amióta megláttalak megtanultam újra lélegezni, szeretni az életet. Melletted lett célja az életemnek, miattad lettem az, aki vagyok, lettem Kazekage, lettem szerető, lettem legjobb barát, lettem lelki társ. Te jelented számomra a világot és te vagy az én otthonom. Szeretem a hosszú hajad, a tündöklő szemeid, a kecses szádat. A szépséged a napot túlragyogja. Melletted megtanultam uralkodni a bennem lakó Shukakun és elfogadni magam amilyen. Melletted leszek mikor elesnél és segítek minden egyes lépésednél. Nincs olyan erő, ami a szerelmet, amit irántad érzek felülmúlná. Örökké szeretni foglak.
Egy könnycsepp gördült le az arcomon. A padsorok felől szipogás hallatszódott.
- Most pedig Rikutoki mond a te esküdet. Közben húzd fel a gyűrűt Gaara ujjára! – Egy arany karika gyűrű volt, aminek a belsejébe bele volt gravírozva az esküvő dátuma.
- Ezt nehéz lesz felülmúlni. – mosolyogtam – Egyetlenem! Nélküled a világom sivár pusztaság lenne. Te töltötted meg élettel, szeretettel, szerelemmel. Melletted tapasztaltam meg, hogy milyen tiszta szerelemmel szeretni és szeretve lenni. Jöhetett bármilyen akadály közösen legyőztük és továbbra is lefogjuk. Te vagy a szerelmem, szeretőm, legjobb barátom, lelki társam, tettes társam, harcos társam. Melletted teljesen önmagam vagyok és megszűnik minden gondom. Szeretlek amilyen vagy. Szeretem ahogy mellettem szuszogsz, szeretem ahogy átölelsz, szeretem az érintésed minden mozzanatát kiélvezni, szeretem az édes ajkad csókolni. Számomra te vagy a tökéletes férfi, aki mellett ki tudok teljesedni. Mindig melletted leszek, jöhet bármily gond, bánat, panasz, fájdalom. Közösen megoldjuk, mert a szerelmünkkel bármit porba tiporhatunk, illetve felépíthetünk. Örökké szeretni foglak.
Végig egymás szemébe néztünk az eskük alatt. A padsorokból sűrű szipogások hallatszódtak.
- Rám ruházott hatalom által, házasságotokkal egyesítem Konohát és Sunagakurét örök időkre! Férj és feleség vagytok. Csókoljátok meg egymást.
Megcsókoltuk egymást, mindenki éljenzett.

Egy kunoichi élete Naruto világábólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora