Találkozás a kagékkal

309 24 0
                                    

A lépcsők alján megláttuk Genmát. Odamentünk hozzá.
- Sziasztok! Látom szerencsésen megérkeztetek. – mondta és átölelt
- Igen. Gaara? – tértem a lényegre
- Fent van. Mondta várjalak itt benneteket. Fogjátok! – kezünkbe adott egy – egy fejpántot
- Shinobi? – kérdezte Kotetsu
- Igen. Vegyétek le a régi fejpántotokat és vegyétek fel ezeket. Kotetsu, Izumo ti csatlakozattok a I. egységhez. Darui a parancsnokotok. Ten - Tenéket keressétek.
- Rendben.
– mondta Kotetsu és átöleltek egyenként majd elindultak.
Felraktam a fejpántot és felkötöttem a hajam.
- Gyere! Már várnak rád! – mondta Genma bátorítólag
- Rendben. – mondtam határozottan

Genma elindult felfelé a lépcsőkön követtem, mikor felértünk körbementünk az üveges kupola előtt. Előttem volt az öt ezred parancsnoka, akikből csak párat ismertem. Genma megállított, mielőtt Gaarához odamentem volna. Lentről nagy hangzavar hallatszódott fel, több ninja szóváltásba eredt.
- Nos, akkor Gaara – sama! Te vagy a főparancsnok. Kérlek, mondj valamilyen beszédet, ha készen állsz. – mondta Kakashi (Naruto Shippuuden 261.rész 01:59 – 02:05)
Gaara nagy levegőt vett. A zavargások egyre hangosabbak kezdtek lenni. Háttérbe húzódott a többi parancsnok, Gaara előrébb lépett. A tömeg elcsendesült és egyenesen Gaarát nézték. Lent újabb zavargások kezdtek kitörni. Épp tenni akartam volna ellene, mikor Genma elém rakta a kezét.
- Hagyd, majd ő elintézi.
Bólintottam és nyugton maradtam.
Az ellentétes falvak folyamatosan szidták egymást, már majdnem tettlegességig fajult a dolog, amikor Gaara homokja kettéválasztotta a veszekedőket. Mindegyikük meglepődött.
- A falu és a nemzet haszna és profitja érdekében. A shinobik gyűlölték egymást és ártottak egymásnak sok éven át, az elsőtől a harmadik nagy Ninja Háborúig. Ez a gyűlölet magasabb hatalomért kiáltott, és ennél fogva születtek meg a jinchuurikik. A múltban én is gyűlölet, harag és hatalom voltam. Egy jinchuuriki és gyűlöltem ezt a világot, a benne élő emberekkel együtt és el akartam pusztítani őket. Az Akatsuki pontosan ezt próbálja megtenni most. Azonban két ninja Konohából megállított és megváltoztatta az életem. Azóta a lány a feleségem és két gyermekem anyja. Mindegyikük sírt értem az ellenségükért! Megsebesítettük egymást harc közben, de mégis teljes szívéből szeretett, a másik meg barátjának nevezett. Megmentettek! Ellenségek voltunk, de mindhárman jinchuurikik, amikor ugyanazon a fájdalmon osztozunk, nem létezhet rossz vér! Itt senki sem ellenség! Mivel mindannyian osztozunk a fájdalmon, amit az Akatsuki okozott. Sunagakure, Ishigakure, Konohagakure, Kirigakure és Kumogakure nincs többé! Mostantól csak shinobik vannak! – A tömeg ledöbbent, de folytatta - Ha még mindig nem tudtok megbocsájtani Sunagakurénak, miután a háború véget ér, a fejemet vehetitek! Az ellenség most a barátomat akarja, aki megmentett engem! Ha az ellenség kezei közé kerül vége a világnak! Meg akarom védeni a barátomat! És ezt a világot is! Bár még tapasztalatlan vagyok a világ megmentése terén! Kérlek, adjátok nekem az erőtöket! – (Naruto Shippuuden 261.rész 13:19 – 14:00; 15:39 – 17:52) a tömeg éljenzett. Elégedetten mosolyogtam Genma rám nézett és ő is mosolygott. Nagyon büszke voltam rá.
- Az én férjem. – suttogtam
Majd Gaara folytatta:
- Mindenki aki úgy érez, ahogy én! Kövessenek! – kitartotta a karjait hatalmas éljenzés fogadta. (Naruto Shippuuden 261.rész 19:22 – 19:25)

Kis idő múlva megfordult és észrevett. Látta, hogy elégedetten mosolygok pár lépést tett felém és kitartotta a karjait, nekem sem kellett több. A karjaiba vetettem magam, szorosan átölelt, majd megcsókoltuk egymást. Kakashi köhécselt egyet.
- Üdvözlünk köreinkben Rikutoki – san!
- Üdvözöllek senpai!
– és meghajoltam
Közelebb lépett a többi kapitány is, akiket Gaara sorra bemutatott:
- Rikutoki hadd mutassam be a kapitányokat. Ő itt Darui az I. hadosztálya parancsnoka középtávolsági harci egység.
Darui meghajolt viszonoztam.
- Ő itt Kitsuchi a II. hadosztály parancsnoka közelharci egység.
- Üdvözlöm Rikutoki – san! Sokat hallottam Önről.
Rámosolyogtam és meghajoltam. Visszamosolygott.
- Kakashit ismered. Ő vezeti a III. hadosztályt közbeeső távolsági egység. Ő itt Mifune az V. hadosztály vezetője speciális harci egység.
- Üdvözlöm.
– mondtam és meghajoltam
- Üdvözlöm Kazekage – samané, már vártunk Önre!
- Ő a feleségem Ootsutsuki Rikutoki!
– mondta Gaara a többieknek.
- Gaara – sama ideje indulnunk. – mondta Kakashi
- Én is megyek. – mondtam
- Nem te itt maradsz és szépen bemész a többi kagéhoz, bekísérlek. – mondta Genma
Gaara bólintott.
- De... - épp beszélni akartam volna, de Gaara az ujját a számra tette.
- Psszt kicsikém! Majd eljön a te időd is. Genma gondoskodj arról, hogy nyugodtan el tudjon vonulni, ha szükség van rá és fel tudja venni a sennin módot.
- Értettem.
– mondta Genma neki – Gyere Rikutoki, Tsunade – sama már vár rád.
Gaara magához húzott hirtelen és megcsókolt, majd mondta:
- Fogadj szót Genmának! Szeretlek!
- Szeretlek!

Egy kunoichi élete Naruto világábólDove le storie prendono vita. Scoprilo ora