Út a jövő nemzedéke felé

608 36 3
                                    

Távol a harcoktól, hallottam a robbanásokat és láttam a porfelhőket. Lefektettem Gaarát a földre ellenőriztem az életjeleit. Semmi, de nem adtam fel.
- Kuchiyose no jutsu! Kérlek Zedo segíts! – néztem könnyes szemekkel a ragacsomra. Ő körbefonta Gaarát a ragacsra tettem a kezem, hogy chakrát áramoltassak.
- Rikutoki – sama semmi haszna. – mondta kis idő elteltével lehangoltan
- Az nem lehet! Gaara nem halhatsz meg! Nem hagyhatsz egyedül, abba belepusztulok. Inkább veled halok én is! – Levettem a hátamról az óriás pergament. Kihajtottam, majd beleharaptam az ujjamba és rátettem Momo jelére a kezem.
- Kuchiyose no jutsu! Kérlek Momo nem halhat meg!
- Minden tőlem telhetőt megteszek.
– Betakarta a szárnyaival és elkezdte gyógyítani. Nekem patakzottak a könnyeim. Éreztem, hogy semmi chakrája nincsen. Próbáltam a sajátjából visszaadni, próbáltam Shukakuéból, még vegyesen is, de semmi. Közben elhallgattak a robbanások hangjai. Éreztem kevés chakrám maradt, de meg kell próbálnom.
- Rinnegan! – néztem Gaara testét, de semmi chakra áramlást nem láttam. Ekkor érkezett meg Gai, Neji, Lee, Ten - Ten, Kakashi, Naruto, Sakura és Chiyo. Neji megfogta a vállam.
- Sajnálom Rikutoki – san nem látok semmilyen chakra áramlást.
- Az nem lehet. Akkor felélesztem a Rinne –tenseiiel.
- Rikutoki azt nem lehet! Belehalsz!
– korholt le Chiyo
- Inkább vele halok, mint nélküle éljek! – kiáltottam kikelve magamból. Éreztem kezd elhagyni a chakrám. De kézjeleket próbáltam formálni.
- Naruto vidd hátrébb Rikutoki – sant! – mondta Sakura határozottan
Naruto a vállamra tette a kezét.
- Ne érj hozzám! – kiáltottam és félrelöktem. Kakashi és Gai mellém ugrottak és hátrahúztak és nem engedtek Gaara közelébe. – Engedjetek vissza hozzá! Használnom kell a Rinne – tenseit! – Teljesen kikelve magamból ordítottam, közben Sakura letérdelt Gaara mellé és próbálta gyógyítani.
- Micsodát? – kérdezte Lee meglepetten
- Azzal életre tudná kelteni Gaarát. Mivel birtokolja a rinnegant. – mondta Chiyo egyszerűen
Mindegyikük a szemembe nézett, kivéve Sakurát, aki Gaarára koncentrált. A szemeim könnyben áztak, de a rinnegant lehetett látni. Eltűnt Zedo, majd Momo is, mert a chakrám a végét járta az önkontroll hiánya miatt. Sakura felállt Gaara mellől és megrázta a fejét.
- Engedjetek oda! – próbáltam kitörni a szorításukból
- Rikutoki nincs elegendő chakrád! – kiáltotta Kakashi
- Nem érdekel! Akkor belehalok... - csuklott el a hangom. A könnyeim elkezdtek még jobban folyni. De annyi erőm sem maradt már a düh, harag és bánat miatt, hogy Gai és Kakashi fogásából kitörjek.

Mindenki szomorúan nézett Gaarára. Naruto próbálta a dühét és a sírást visszatartani. De nem sok sikerrel, mert elkezdtek neki is folyni a könnyei.
- Miért? Miért kellett így végeznie? Miért kellett meghalnia? – felé sétált – Te vagy a Kazekage a fenébe is! Szükségünk van rád! Főleg Rikutokinak! – kiáltotta sírva (Naruto Shippuuden 29 - 30. rész 38:24 – 38:38)
- Csillapodj Uzumaki Naruto! – szólt rá Chiyo (Naruto Shippuuden 29 – 30. rész 38:44 – 38:46)
- Fogja be a száját! – kiáltott rá sírva Chiyora (Naruto Shippuuden 29 – 30. rész 38:47 – 38:48) – A maga hibája! Ha az átkozott homok ninják nem tették volna bele az Ichibit, akkor ez sosem történt volna meg! Van egyáltalán fogalma arról, hogy milyen terhet kellett cipelnie? (Naruto Shippuuden 29 – 30. rész 38:57 – 39:11) Nézzen rá Rikutokira is! El tudja képzelni, hogy összetört?!
- Naruto...
- suttogtam – Engedjetek oda! Nem veszíthetem el! – próbáltam kitörni ismét, de semmi erőm nem maradt. A szemeim is visszaváltoztak. Sakura hozzám ugrott, hogy gyógyítson, de félrelöktem a kezét.
- Tudja azt, hogy mit jelent a jinchuuriki? Önkényesen így neveztek el minket, de nem volt hozzá joguk! – Narutonak potyogtak a könnyei. (Naruto Shippuuden 29 – 30. rész 39:18 – 39:27)
Chiyo lehajtotta a fejét. Kakashiék elengedtek, mert láttak, hogy a szemeim visszaváltoztak. Térdre estem. Naruto odajött hozzám és felsegített. Csak sírtam és sírtam. Naruto miközben ő is sírt a vállamra tette a kezét. Egymás szemébe néztünk és mondtam neki:
- A férjem, az életem, a boldogságom... - nem bírtam folytatni, mert elcsuklott a hangom és térdre rogyva sírtam tovább. Naruto folytatta:
- Nem tudtam megmenteni Sasukét. Nem tudtam megmenteni Gaarát... Három évnyi kemény edzés... és mégsem változott semmi... - küszködött a könnyeivel Naruto (Naruto Shippuuden 29 – 30. rész 39:54 – 40:08)
Chiyo felegyenesedett, majd Gaara felé indult. Odament hozzá, majd letérdelt mellé. Rátette Gaara mellkasára kezét és koncentrált. Elkezdett chakra kijönni a kezeiből. A levegő hullámzott körülötte. Felemeltük a fejünk és ránéztünk.
- Chiyo baa – sama, ha ezt a technikát használja, akkor... - kezdte Sakura. Mindannyian ránéztünk. (Naruto Shippuuden 29 – 30. rész 41:15 – 41:17)
Chiyo minden koncentrációját bevetette.
- Mit csinál? – kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 31. rész 02:18 – 02:19)
Neji byakugannal nézte, összeszedtem magam és felálltam.
- Életenergiát ad át, amire én már nem voltam képes a zavarodott chakrám miatt. – mondtam a könnyeimet letörölve
- Mit művel? – kérdezte Naruto és el akart indulni Gaara felé, de Sakura megállította (Naruto Shippuuden 31. rész 03:07 – 03:09)
- Épp azon van, hogy visszahozza Gaara – samát az élők sorába. – mondta neki Sakura. (Naruto Shippuuden 31. rész 03:30 – 03:33)
Kezdtem visszanyerni az erőm a bijuujaimnak hála.
- Visszahozza az élők sorába? – mondta maga elé merengve Naruto – Tényleg képes erre? (Naruto Shippuuden 31. rész 03:46 – 03:56)
- Ez egy egyedi technika. Magasabb fokú, mint az enyém. Chiyo baa – sama ismeri csak. – mondtam
- Tényleg? – kérdezte Naruto
- Én chakrát tudok áramoltatni az élő testbe. De ő a halottba életenergiát is képes. – magyaráztam
Chiyo kezdett kifogyni az energiából, de erősen koncentrált.
Elindultam felé.
- Nem maradt elég chakrám – nyögte – Nem! (Naruto Shippuuden 31. rész 04:48 – 05:10)
Naruto kinyújtotta elé a két kezét én a vállára tettem.
- Használja a chakránkat! – mondtam – Naruto add a sajátjából és a Kiyuubiéból én adok a sajátomból és az Ichibiéből.
- Használja! Akkor képes lesz rá, igaz Baa – chan?
– kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 31. rész 05:34 – 05:36)
Elkezdtük áramoltatni belé a chakránkat. Nem sokáig bírtam, mert nem regenerálódtam teljesen. De Naruto tovább bírta.
- Örülök, hogy ebben a ninja világban, amit létrehoztunk, vannak még olyan emberek, mint ti. – mondta Chiyo meghatottan (Naruto Shippuuden 31. rész 07:20 – 07:31)
Összerogytam, Sakura egyből mellém ugrott és gyógyítani kezdett.
- Jól vagyok Sakura. – mondtam – Csak pihennem kell egy kicsit. – de ő csak gyógyított tovább. Becsuktam a szemem, hogy hamarabb regenerálódjak chakra ügyileg. Szívtam magamba a természeti energiákat és alakítottam át.
- Minden, amit eddig tettem hiba volt. De most, az életem alkonyán. Végre képes leszek jót is cselekedni. Sunagakure és Konoha nemcsak a házassággal lettek örökre szövetségesek. Az én időmhöz képest teljesen máshogy fog alakulni a faluk sorsa. A rejtélyes erő, amit Kakashi említett... Az nagy hatással lesz a jövőre. Légy olyan Hokage, amilyen egyikük sem volt előtted, Naruto. Rikutoki! (Naruto Shippuuden 31. rész)
- Igen? – nyitottam ki a szemem, majd felegyenesedtem.
- Támogasd továbbra is Gaarát, de ne felejtsd a céljaitokat valóra váltani! Remek Kazekagené vagy és leszel is. És Sakura! (Naruto Shippuuden 31. rész)
- Igen? (Naruto Shippuuden 31. rész 08:32)
- Legközelebb azokat mentsd meg, akik kedvesek számodra. Ne egy ilyen vényasszonyt. Te és én nagyon hasonlítunk. Felül fogod múlni a mestered. (Naruto Shippuuden 31. rész 08:34 – 08:42)
Folytak a könnyeink.
- Rikutoki, Naruto halljátok meg az öregasszony utolsó kérését. Nagyon jól megértitek Gaara szenvedését. Rikutoki te boldogságot hozol az életébe. Egy teljesen más ember lett, mióta újra találkoztatok. Legyetek boldogok együtt. Mutassatok utat a jövő nemzedékének. (Naruto Shippuuden 31. rész)
- Köszönök mindent! – mondtam a könnyeimet letörölve. – Valakik közelednek!
Támadó állásba helyezkedtek a többiek.
Gaara hirtelen felült, nem hittem a szemeimnek. Naruto a vállát fogta és rámosolygott
- Gaara... (Naruto Shippuuden 31. rész 10:49)
- Naruto... (Naruto Shippuuden 31. rész 10:58)
Hirtelen odafutottam hozzá és átöleltem.
- Gaara!
- Rikutoki... -
mikor felfogta, hogy nem álmodik átölelt.

Egy kunoichi élete Naruto világábólTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon