- Rajta Kurama! Kiszabadítjuk őket és mindenkit megmentünk! – kiáltotta Naruto (Naruto Shippuuden 329. rész 13:42 – 13:50)
Egyszer csak hirtelen máshol találtuk magunkat Narutoval.
- Hé vártuk már a találkozást! – mondta egy hang (Naruto Shippuuden 329. rész 13:59 – 14:00)
- Most mélyebben vagyunk, mint a négyfarkú esetében, ide nem tud a maszkos fickó bejutni. – világosított fel minket Kurama (Naruto Shippuuden 329. rész 14:14 – 14:20)
- Kurama! – visítottam és ráugrottam elkezdtem simogatni, mitől hanyatt vágta magát – De szép nagy vagy!
- Rikutoki... Ó ne, a fülem viszket.
- És még te mondtad Kurama, hogy nem szereted, ha háziállatként bánnak veled. – mondta Naruto durcásan majd elnevette magát
- Már vártuk a találkozást. Legyetek üdvözölve Uzumaki Naruto és Ootsutsuki Rikutoki. – mondta egy srác
- Jéé, de szép nagyok vagytok. Sziasztok! Matatabi, Isopu, Kokuo, Saiken, Choumei. – mondtam és integettem nekik
- Ez nem igazság! Te mindegyiküket ismered! – rivallt rám Naruto
Rá mosolyogtam és törökülésbe leültem mellé.
- Még sosem láttalak együtt benneteket nagynak. – mondtam mosolyogva
- Rikutoki, most nincs idő bámészkodni, mondani akarnak valamit a nagytestvéreink. – mondta a kicsi Kokuo.
- Bocsánat, figyelek. – mondtam és megvakartam a fejem
- Akkor még egyszer belekezdek. Üdvözöllek benneteket. – mondta a srác újra
- Sokkal alacsonyabb és gyengébb vagy, mint én. Biztos nagyon rossz volt neked a Jinchuuriki lét. Azokon, amiken keresztül kellett menned... És ilyen fiatalon eltávozni az élők sorából. Olyan szomorú vagyok. Sosem volt alkalmad megkóstolni a rament. Sose volt alkalmad megcsókolni egy lányt. – Pityeregte Naruto (Naruto Shippuuden 329. rész 14:52 – 15:14)
- Hé! Még te sem smároltál még egy lánnyal sem! Neked csak Sasukéval sikerült smárolnod! – mondta Kurama gúnyosan. (Naruto Shippuuden 329. rész 15:14 – 15:23) Naruto arca kővé dermedt, én meg halkan kuncongtam.
- Én vagyok a negyedik Mizukage. Engem sokan tiszteltek és szerettek és felnőtt vagyok! – kiabálta a kis srác
Felálltam és felugrottam mellé, majd megszólaltam mikor magamhoz mértem, az államig ért.
- Jéé... Te még nálam is kisebb vagy. – megborzoltam a fejét – Megnyugodtam, hogy nemcsak én maradtam meg gyerek méretben. – mondtam nevetve
- Hé több tisztelettel beszéljetek velem! – kiáltotta – Amúgy a nevem Yagura.
- Bocsánat Yagura – sama! – komolyságot erőltettem magamra és meghajoltam, majd visszaugrottam Naruto mellé.
- Eszembe se juttasd Kurama! Vááá! – kiáltott fel Naruto
- Héé figyelsz rám egyáltalán. Ahogy a négyfarkú is mondta nehéz lekötni a figyelmed. – mondta Yagura (Naruto Shippuuden 329. rész 15:36 – 15:38)
- Son is itt volt? – kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 329. rész 15: 43)
- Így igaz.
- Akkor a szakállas vén fószer is itt volt? – kérdezte ismét Naruto
- Pontosan. – mondta a hétfarkú hátán ülő csaj, ha jól emlékeztem Fu a neve.
- A négyfarkú miatt jöttünk most itt össze. Elmondunk nektek pár dolgot. – mondta Yagura
- Örülök, hogy így összegyűltünk és együtt töltjük az időt. – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 329. rész 17:46 – 17:50)
- Naruto! Erre most nincs időnk! – szólt rá Kurama
- De Rikutokinak szabadott nekem miért nem? – kérdezte
- Ez a négyfarkú és Roshi eltűnése után történt. – mondta Kokuo jinchuurikije. (Naruto Shippuuden 329. rész 17:50 – 17:54)
- Gyertek közelebb. Rikutoki neked feltöltjük az eddig felhasznált chakrádat. Narutonak meg adunk. – mondta Matatabi
Közelebb léptünk.
- A nevem Matatabi. – mutatkozott be Narutonak (Naruto Shippuuden 329. rész 18:10 – 18:11)
- Nii Yugito – mondta a jinchuurikije. (Naruto Shippuuden 329. rész 18:12 – 18:13)
- A nevem Isopu. – mondta a háromfarkú (Naruto Shippuuden 329. rész 18:14)
- Én Yagura vagyok, a néhai Mizukage. – mondta a jinchuurikije (Naruto Shippuuden 329. rész 18:19 – 18:22)
- Kokuo vagyok. (Naruto Shippuuden 329. rész 18:24)
- Han (Naruto Shippuuden 329. rész 18:25)
- Engem Saikennek hívnak. (Naruto Shippuuden 329. rész 18:27 – 18:29)
- Az én nevem Utakata. (Naruto Shippuuden 329. rész 18:30)
- Én a szerencsés hetes Choumei vagyok. (Naruto Shippuuden 329. rész 18:33 – 18:35)
- Fu (Naruto Shippuuden 329. rész 18:35)
Egymásra tették a kezüket.
- Érintsétek meg! – mondta Matatabi
Megérintettük és éreztem, hogy a chakrám növekedik. A bennem lévő bijuuk erősebbek lettek.Egyszer csak újra kijutottunk és Naruto kihúzta az összes rudat. Erre a Gedo mazo elnyelte a bijuukat.
- Sose hittem volna, hogy egyszer képes leszel irányítani a Kyuubit! – mondta a maszkos – De ahogy elnézem, nem tudod sokáig fenntartani. Ez semmin sem változtat. (Naruto Shippuuden 329. rész 20:26 – 20:35)
- Nagyon is sok minden változott. Épp most tanultam meg egy csomó nehéz nevet. – mondta fellengzősen neki Naruto. (Naruto Shippuuden 329. rész (Naruto Shippuuden 329. rész 20:57 – 21:04) Rá mosolyogtam.
- Nehéz nevek? Mégis miről beszélsz? – kérdezte a maszkos (Naruto Shippuuden 330. rész 11:14 – 11:18)
- Neked fogalmad sincs róla igaz? – kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 330. rész 11:20 – 11:22)
- Ha tudni szeretnéd minden bijuunak külön neve és személyisége van! Idióta balfácán! – kiáltottam.
Kinyújtottuk a nyelvünk Narutóval. Gyuuki elnevette magát
- Úgysem fogjuk elárulni neked! – vágott vissza Naruto
- Ahogy látom őket egymás mellett. Gyengének és öregnek érzem magam. – mondta Gai a hátunk mögött
- Épp ezt te mondod? Furcsa lehet ezt pont tőlem hallani, de a fiatalságunknak még nincs vége. – mondta Kakashi izgatottan (Naruto Shippuuden 330. rész 11:52 – 12:02)
- Hallgass már! Azt akarod, hogy még rosszabbul érezzem magam? – kérdezte Gai (Naruto Shippuuden 330. rész 12:03 – 12:05)
Elkezdett hirtelen esni az eső. Tovább harcoltunk a maszkossal.
Kis idő elteltével elkezdtek világítani az Edo Tenseiiel feltámasztott testek, majd a lelkeiket láttuk a magasba emelkedni.
- Eltűntek. – mondta a nyolcfarkú
- Hé te meg mit nézel? – kérdeztem a maszkostól – Előtted állunk és nem a hátad mögött! – kiáltottam
- Én vagyok az ellenfeled! – kiáltotta Naruto
- Valamint én Konoha Fenevada! – kiáltotta Gai
- Úgy tűnik, hogy megszüntették az Edo Tenseit. – mondta Kakashi
Éreztem, hogy Madara chakrája is kezd eltűni, majd hirtelen stabilizálódik neki. Indulni akartam, mikor Naruto megszólalt:
- Megígértük, hogy rájuk bízzuk emlékszel? – kérdezte Naruto
- De...
- Én is érzem. De bízz bennük! Ha a többi kagéban nem is, de Gaarában bízz.
Gaara nem halhatsz meg, még fel kell nevelni a lányainkat gondoltam.
- Szedd össze magad, próbálj meg ide koncentrálni! – húzott vissza a valóságba Naruto
- Rendben van. – mondtamA támadó Gedo Mazo szobrot vettük célba, Kakashi villámkábelt használt, Gai a hatodik kaput nyitotta meg. Naruto egy hatalmas pofont adott neki hátulról, én egy villámdárdát dobtam felé. A szobor eldőlt.
- Nem nézel ki túl boldognak. – mondta Naruto a maszkosnak (Naruto Shippuuden 340. rész 19:53 – 19:56)
- Ezzel meg mire célzol? – kérdezte a maszkos (Naruto Shippuuden 340. rész (Naruto Shippuuden 340. rész 19:57 – 19:58)
- Mivel rejtegeted az arcod csak találgatni tudunk. Nyugodtan vedd le azt a maszkot. – mondtam neki higgadtan
Erre megjelent a maszkos mellett egy kosár és egy tök. A kilencfarkú chakráját éreztem benne.
- Igazából teljes formájában szerettem volna feléleszteni, de... Bár ezek csak kis darabkák, de ugyanakkora erővel bírnak. – mondta és a szobor elnyelte az ereklyéket. (Naruto Shippuuden 340. rész 20:33 – 20:49) Kinyílt a szobor összes szeme. Én tudtam mit jelent.
- Vigyázzatok, megidézi a Juubit! – kiáltottam és félre rántottam Narutot
A szobor hatalmasat ordított.
- Elérkezett az idő. – mondta a maszkos - Jól nézzétek meg és tapasztaljátok meg a saját bőrötökön. A tízfarkú visszatér! A vég kezdete! (Naruto Shippuuden 341. rész 13:19 – 13:31)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanficEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...