Genmát kikísértem, majd visszaültem Gaara mellé. Az ölembe vettem a dobozt és kinyitottam. Rengeteg fénykép volt benne. Elkezdtem a kis asztalra kirakni őket, mindegyikből kettő volt. Miközben épp pakoltam ki a képeket, Gaara egyet felvett az asztalról és nézegetni kezdte. Mikor végeztem a rendezkedéssel észrevettem, hogy Gaara még mindig azt a képet nézi. Az volt az, amin az ölében aludtam el és ment le a Nap.
- Mintha láttam volna már ezt a képet. – mondtam magam elé merengve felálltam, majd a kezembe vettem a keretet, amiben a régiek voltak. Rámutattam a teljesen ugyanolyanra. – Nézd!
Elmosolyodott.
- Azt hiszem meg van az új kedvencem. – mondta ki hangosan a gondolatait
- Nekem is. Elég jól sikerültek, valamelyiknél észre se vettem, hogy fényképez. – mondtam mosolyogva
- Én sem.
A doboz aljába érve két album volt benne meg négy keret. Ráírva: Pakoljátok bele! Genma
- Azt hiszem megfogadom a tanácsát. – mondtam – De az egyik keretet vegyesen akarom pakolni. Mit szólsz kettő a tied, kettő az enyém.
- Rendben, de majd én otthon pakolom bele őket a keretbe, most csak az albumba rakom.
Először én is az albumba pakoltam, amit nem akartam keretbe rakni, majd elővettem a régi képeket és elkezdtem őket vegyesen rakni. Bepakoltam őket a keretbe az újakkal. Magam elé tartottam.
- Így ni. – mondtam és mutattam Gaarának a pillanatképeket raktam ki nagyrészt meg egyet amin a kamerába nézünk és mosolygunk, miközben hátulról átölelem ülve, meg amin csókolózunk.
- Jó lett. – mondta mosolyogva.
Kiraktam a szekrényre, majd az albumot a fiókba és elővettem a két ajándékot. Először a dobozt nyitottam ki. Gaara figyelte a mozdulataimat. A dobozban több régi kép volt, ami nekem nem volt meg illetve mostaniak is. Kiraktam őket az asztalra. Minden évből egy – egy. Gaara kezébe vette őket.
- Nem sokat változtál. – mondta – Gyerekkorodban is szép voltál, de most még szebb vagy.
Elmosolyodtam, majd puszit adtam a szájára. A dobozban még apróságok voltak. Egy új fejpánt, egy írótoll, egy pár kesztyű és egy lap. Azt kinyitottam és olvasni kezdtem, ami bele van írva:
- Hosszú útra indulsz, amiről soká fogsz visszatérni. De ne feledd a lépésekkel csak előrébb jutsz az életben. A megtett út alatt, gondolj azokra, akik mindig vigyáztak rád ők tesznek igazán erőssé. Soha ne add fel önmagad, gondolj a kitűzött céljaidra és azok átsegítenek minden akadályon. Mindörökké a kishúgunk maradsz. Nagyon szeretünk!
Szeretettel: Kotetsu és Izumo
Ui.: Ne felejtsd el sose a két bolond bátyádat!
Egy halvány mosoly jelent meg a szám sarkában és egy könnycsepp gördült végig az arcomon, amit Gaara letörölt. Elővettem a másik csomagot, majd kibontottam. Egy bőrkötésű vaskos könyv volt. Kinyitottam, majd belelapoztam üres volt. Visszalapoztam az első oldalakhoz, amin az állt:
- Ootsutsuki Rikutoki naplója. Elolvasni csak saját felelőséggel lehet. – volt benne egy fecni mire az volt írva: Tudjuk sosem írtál naplót, de ha egyedül érzed magad, ez a kis könyv a gondolataidat magába fogja inni. Írjál bele a dobozban található tollal, így nem fogja senki illetéktelen a gondolataidat olvasni. Kotetsu és Izumo
Mosolyogva felálltam a kanapéról és félreraktam a dolgokat, majd visszaültem. Gaara kérdő tekintettel nézett rám, látta, hogy a gondolataimba burkolóztam.
- Bocsi. – mondtam neki nagy levegőt vettem és folytattam – Csak hát nehéz rá szavakat találni.
- Valami baj van? – kérdezte majd átölelt
- Igazából igen is meg nem is.
Maga felé fordított.
- Mondjad nyugodtan.
Nagy levegőt vettem, majd belekezdtem.
- Tudod, azért volt ez a két ajándék a bátyáimtól, mert elutazom. Hosszú időre, körülbelül három évig leszek távol Konohától. Küldetésen leszek Jiraiyával és Narutóval. Narutonak meg kell tanítanom pár dolgot. Közben pedig, amiket kapok utasításokat végre kell hajtanom.
- Milyen utasításokat?
- Szerintem kémkedés, illetve ilyesmik, azért kaptam tőlük, mert igazából ezek búcsúajándékok. Tizennyolc éves leszek, mire visszatérünk.
Nem szólt semmit, felálltam, majd járkálni kezdtem.
- Gaara ismét nem láthatlak évekig... - nem tudtam folytatni, mert elkezdtek folyni a könnyeim. Felállt magához húzott és átölelt. A karjaiban kezdtem megnyugodni, miközben simogatta a hátam. Felemelte az állam, majd így szólt:
- Figyelj ide Kiki! Ezt a kis időt, amit veled tölthettem nem cserélném le semmiért. Ha az a boldogságunk ára, hogy több évig ne lássalak, ám legyen! Én várni fogok rád. – mélyen a szemembe nézett.
- Én is várni fogok rád! Mindennél és mindenkinél jobban szeretlek.
- Nagyon szeretlek! – mondta majd megcsókolt
A forróság végig áradt a testemen, amitől megremegtem, éreztem Gaarát is elöntötte a forróság. Ahogy egymás szájában a nyelvünk, úgy járt táncot egymással a chakránk. Minden egyes pillanatot ki akarok élvezni, amit vele tölthetek. Gondoltam magamban. Mikor a szánk elvált egymástól, halkan a szemébe nézve suttogtam:
- Van kedved velem tölteni az elkövetkezendő pár napot?
- Minden vágyam az.
Újra megcsókolt, kibontotta a hajam beletúrt, a másik kezével szorosan magához húzott. A nyakába csimpaszkodtam. Nem akartam, hogy a pillanat véget érjen, de véget ért egy kis idő elteltével.
- Van kedved éjszakára maradni? – suttogtam a fülébe pirultan
Teljesen elvörösödött. Lehajtottam a fejem, amit az államnál fogva felemelt és a szemembe nézett.
- Nagyon szívesen. – nyögte
Megcsókoltam ő visszacsókolt. Teljesen elgyengültem a karjaiban. A csók után a szemembe nézett, amiben szerelmet láttam, törődést és vágyat. Nagy nehezen megszólaltam:
- Ha gondolod fürödhetsz előbb, aztán én is, majd megnézhetünk egy filmet a szobámban.
Nehezen elszakadtunk egymás ölelésétől, elővettem egy törülközőt és a kezébe adtam. Majd elment fürödni, míg fürdött csak bambultam a TV-t és Genma régi szavai csengettek a fülembe.
- Rikutoki, most kényes témáról fogunk beszélgetni, de valakinek ezt is el kell mondania neked.
- Hallgatlak sensei.
- Tudod, hogyan lesz a kisbaba?
- Sensei most felvilágosító órát fogsz nekem tartani?
- Tudod mikor egy nő és egy férfi nagyon szeretik egymást, akkor csókolóznak és a csókolózásból taperolás jön. Testi kapcsolatot létesít a nő és a férfi egymással, de nagyon fontos a védekezés! – teljesen vörös volt
- Sensei nyugodj meg! Nanami már megtartotta a felvilágosító órát nekem és Mikannak. Tudom fontos a védekezés, de én úgysem fogok fiúval lenni. Én csak Gaarával lettem volna, de ő halott.
- Jó csak jobb ha tudod a dolgokat! – mondta elpirulva maga előtt legyezve a kezét
- Nyugodj meg mindent tudok.
Elmosolyodtam az emlékképre, de szerintem még ehhez fiatalok vagyunk, de hálát adtam most, hogy meghallgattam nevelőanyám szónoklatát egy nő és egy férfi kapcsolatáról, illetve hogyan kell védekezni, ha szükséges. Észre se vettem, hogy Gaara kijött a fürdőből. A haja vizes volt és egy alsógatya volt csak rajta. A haját törölte, mikor rám nézett és megszólalt:
- Jól vagy? Nagyon vörös az arcod.
Ránéztem és még vörösebb lettem. Megráztam hirtelen a fejem. Láttam elneveti magát, majd felvett egy pólót. Legalább picit palástolta az izmos felső testét. Olyan gondolatok cikáztak a fejembe, hogy teljesen zavarba jöttem. Képes lettem volna a mellkasa minden pontját végigcsókolni. Még vörösebb lettem.
- Ha gondolod haza mehetek. – kajánul élvezte a helyzetet
- Nem! Nem! – vágtam rá gyorsan – Elmentem fürdeni, mindjárt jövök. Addig nézzél TV-t. – és berohantam a fürdőbe
- Okés! – mondta mosolyogva
Langyos vízben zuhanyoztam, hogy egy kicsit hűtsek magamon. Szidtam magam, hogy micsoda perverz gondolatok cikáznak a fejembe. Én még ehhez fiatal vagyok, ahogy Ő is. Jaj de jóságos ég azzal a sexi vizes hajjal. Éreztem, hogy ég az arcom, gyorsan a zuhanyrózsa alá dugtam. Mikor már úgy éreztem kellően lehűtöttem magam elzártam a csapot, megtörölköztem és felvettem a hálóingem egy rövidnadrággal. Kimentem a fürdőből, a nappaliba. Gaara teljesen vörös lett, ahogy végigmért. Gondoltam jól van, nem csak én érzem magam zavarban. Odamentem a szekrényhez és elővettem a DVD tokot, majd lehuppantam Gaara mellé a kanapéra.
- Milyen filmet szeretnél nézni? – kérdeztem tőle
- Nekem teljesen mindegy, valami izgalmasat.
- Jó! – keresgéltem majd megakadt egy filmen a tekintettem – Mit szólnál ehhez?
Mutattam rá a Beavatottra.
- Még nem láttam. Milyen?
- Én sem láttam. Mikan azt mondta jó film Nejivel nézték meg valamelyik nap.
- Akkor megnézhetjük, ha gondolod.
Bólintottam, kivettem a DVD-t majd visszaraktam a tokot a helyére. Bementünk a szobámba kézen fogva.
- Helyezd magad kényelembe. Én addig ezt berakom.
Bólintott, majd lefeküdt az ágyra. Éppen lehajoltam berakni a DVD-t mikor éreztem, hogy bámul. Teljesen zavarba jöttem, így nehézkesen, de beraktam a DVD-t. Mikor felé fordultam, direkt máshova nézett, pedig tudtam, hogy a fenekemet stírölte teljesen vörös volt. Lehuppantam mellé az ágyra és hozzábújtam. A mellkasára hajtottam a fejem ő pedig átölelt. A film végén kikapcsoltam a TV-t, majd megszólaltam:
- Hogy tetszett?
- Szerintem jó volt. – lehajolt és megpuszilta a fejem – Tényleg szeretnéd, hogy maradjak? Nem szoktam aludni.
- Akkor nem alszunk.
- De pihenned is kell valamennyit.
- Eleget pihenek a karjaidban.
Felemeltem a fejem, ő az állam alá tette a kezét és megcsókolt. A lábamat ráraktam a derekára ő a szabad kezével simogatni kezdte a hátam én meg az arcát. A szívem vadul kalapált, nehezen kaptam levegőt. Éreztem az ő szívverését is, ami ugyanolyan volt, mint az enyém. Mikor abbahagytuk a szemébe néztem és mondtam neki:
- Szeretlek!
- Én is szeretlek!
Újra megcsókolt. A keze néha – néha letévedt a fenekemre a kezemmel beletúrtam a hajába. Tudtam, hogy teljesen odáig vagyok érte és ő is értem. A szánk nehezen szétvált egymástól, majd megszólalt:
- Kiki szerintem próbáljunk meg aludni. – nyögte ki nehezen
- Ha így látod jónak. – suttogtam
Bólintott. Szorosan magához húzott, majd mondta:
- Ráérünk még mindennel. Nagyon szeretlek. Álmodj szépeket.
- Nagyon szeretlek. Próbálj meg aludni, nyugodj meg, nem megyek sehova.
Mosolyogva bólintott, majd lehunytam a szemem. Összebújva elaludtunk.
VOUS LISEZ
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanfictionEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...