Követtük a nyomokat Kakashi felderítő kutyáinak a segítségével, akik könnyen követték Gaara szagát. Pakkun hamar meg is találta az Akatsuki rejtekhelyét, ahová Gaarát vitték. Megkeresett minket és jelentette nekünk hol van, majd követtük. Végig a sivatagon, majd bementünk egy erdőbe. Időközben csatlakozott hozzánk Gai, Neji, Ten – Ten és Lee.
- Mi visszamegyünk a sivatagba, hogy biztosítsuk a falu határait! – mondta Gai
- Legyetek óvatosak! – mondta Kakashi
Egyszer csak érzékeltem, hogy valaki figyel minket. Megálltam és körbenéztem.
- Mi az Rikutoki? – kérdezte Kakashi
- Mintha éreztem volna valamit. Sharingan! – körbenéztem – Semmi. Menjünk tovább!
Időközben a másik csapatot megtámadta Kisame, így harcba keveredtek vele. Mi mentünk tovább. Ismerős chakrát kezdtem érzékelni. Ez nem lehet gondoltam magamban. Elértünk egy tisztáshoz és egy ismerős alak állt előttünk.
- Uchiha Itachi! – kiáltott fel Naruto meglepetten (Naruto Shippuuden 12. rész 19:57- 19:58)
- Ő az a kölyök, aki az egész klánját kiirtotta? – kérdezte Chiyo (Naruto Shippuuden 13. rész 00:45 – 00:48)
- Rég találkoztunk Kakashi – san, Rikutoki – chan, Naruto – kun.
- Mocsok! Nemcsak engem, de Gaarát is?! – förmedt rá Naruto – Majd én elbánok veled! (Naruto Shippuuden 13. rész 01:09 – 01:12)
Itachi mozdult, majd Kakashi elkiáltotta magát:
- Ne nézzetek a szemébe vagy végetek! (Naruto Shippuuden 13. rész 01:50 – 01:52)
Itachi kézjelet formázott.
- Itachi szemtechnikákat használ. Egyszóval a látáson keresztül hatnak. Nincs gond, amíg nem nézel a szemébe. – mondta Kakashi (Naruto Shippuuden 13. rész 04:20 – 04: 27)
- Tudom. – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 13. rész 04:28 – 04:29)- De akkor, hogy harcolhatnánk ellene? – kérdezte Sakura (Naruto Shippuuden 13. rész 04:30 – 04:33)
- A lábaira és a testére koncentráljatok, így kövessétek a mozgását. – válaszolta Kakashi (Naruto Shippuuden 13. rész 04:50 – 04:53)
- Könnyebb mondani, mit csinálni – mondta ki az észrevételeit Sakura (Naruto Shippuuden 13. rész 05:03 – 05:06)
- Rég harcoltam szemtechnika használóval. (Naruto Shippuuden 13. rész 05:10) Ha egy az egy ellen harcoltok, fuss el. Ha ketten, akkor kapd el hátulról. – mondta Chiyo – Mivel többen vagyunk, valaki foglalja le. A többiek támadjanak hátulról a sharingan vakfoltjánál. (Naruto Shippuuden 13. rész 05:26 – 05 32)
- Értem – mondta Sakura
- Várjatok! – mondtam
- Mégis mire? – kérdezte Naruto
- Azt mondod, hogy a feltevésem hibás? – kérdezte tőlem Chiyo
- Ha egy átlagos szemtechnikáról lenne szó, akkor menne, de Itachié nem az.
- Miért? – kérdezte Chiyo
- Mangekyou sharingant használ. – válaszoltam – Menjetek tovább én lefoglalom. –majd Itachi felé fordulva mondtam – Múltkor mikor használtad a mangekyou sharingant visszavonultatok. Mennyire romlott meg a látásod sensei? – aktiváltam a sharinganom.
- Rikutoki!? – szólt rám Naruto
- Menjetek ezt intézem.
- Légy óvatos! – fűzte hozzá Kakashi és tovább indultak. Itachi rájuk akart volna támadni, de megállítottam a támadását.
- Rég harcoltunk sensei! Nem engedem, hogy megállítsd őket! - Lehajtottam a fejem, majd felemeltem és mondtam – Mangekyou sharingan. Amaterasu!
Itachi a levegőbe ugrott. Kakashiék után akart eredni, faelemmel megállítottam.
- Sensei! Harcoljunk egy kicsit. Úgyis olyan rég szórakoztam. – éreztem, hogy a chakrám kezd kitörni, de bírom uralni. A düh a harag kezdett feltörni bennem. De tudtam jól, jobb ha kiengedem, mintha elfojtom.
- Bocs sensei, de felmérgesítettek. Villámlabda. – egy vízzel felerősített villámlabdát dobtam feléje. Ő illúzióval védte.
- Szép, azt hiszem én sem fogom vissza magam. Muszáj megállítanom őket. Bocs Rikutoki!
Genjutsut akart volna bevetni, de nem hatott rám.
- Ez meg hogy?
- Régen hatott, de olyan dühös vagyok rád sensei, hogy most senki nem bír megállítani. Kék tűzvihar. – És kifújtam a számon Matatabi lángjait - Ezt kapd ki sensei! Telibe találta és kiderült, hogy nem Itachi volt. Csak egy juunin Sunagakuréból. Elmosolyodtam. Sensei... ezzel nem bírsz megállítani, majd Narutoék után indultam.
DU LIEST GERADE
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanfictionEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...