Hirtelen Obito fejében találtuk magunkat Narutoval.
- Egyszer azt mondtad senki vagyok. Nem akarok valaki lenni. – mondta Naruto Obitonak, Obito mellé léptem. (Naruto Shippuuden 384. rész19:52 – 19:56)
- Azt mondom Obito lehetsz valaki, ha mellénk állsz. – mondtam
- Szálljatok ki a fejemből! – kiáltotta (Naruto Shippuuden 384. rész 19:57 – 20:01)
- De az igazság az, hogy Hokage akartál lenni pont, mint én. – kezdte Naruto (Naruto Shippuuden 384. rész 20:05 – 20:09)
- Én ott köthettem volna ki, ahol te, de sosem adtam fel az álmaim. – folytattam
- Eldobtam a múltam és a naiv énem. Szóval ne mondjátok nekem... (Naruto Shippuuden 384. rész 20:22 – 20:24)
- Akkor miért láthatjuk ezt? – kérdeztem
- Nem bújhatsz egy maszk mögé! Kakashi – sensei barátja voltál, apám tanítványa, Uchiha, mint Sasuke és Konohai shinobi, aki az én álmomon osztozott. – magyarázta neki Naruto (Naruto Shippuuden 384. rész 20:29 – 20:46)
- Szerettél, tiszteltél becsültél embereket! Még a szerelmet is megismerted. – egészítettem ki
- Mit akartok pontosan velem? (Naruto Shippuuden 384. rész 20:46 – 20:51)
- Emlékeztetni. – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 384. rész 20:53)
- Hogy te vagy Uchiha Obito – mondtuk ki egyszerre (Naruto Shippuuden 384. rész 20:54 – 20:56)
- Uchiha Obito? Mit jelent ez a név ebben az állapotomban? Most, hogy eggyé váltam a Tízfarkúval. Felsőbbrendűvé váltam és megvilágosodtam. Más szavakkal már nem vagyok ember. Én vezetem, majd az emberiséget a következő korszakába. Ugyanazt a testet öltöttem fel, mint a hat út bölcse. Én vagyok a második hat út bölcse! (Naruto Shippuuden 386. rész 02:52 – 03:19)
- Tévedsz! Te Uchiha Obito vagy! – kiáltottam rá
- Amikor érintkezett a chakránk láttam a múltad. A személyes múltunk, hogy Hokage váljon belőlünk. Teljesen megegyezik! – mondta Naruto (Naruto Shippuuden 385. rész 03:25 – 03:35) folytattam:
- Egyikünk sem ismerte a szüleit. Mindketten vesztettünk el számunkra fontos embereket. Ezért akartál mindkettőnket, azzal megrémiszteni, hogy a magány lesz a rémálmunk.
- Kezdetben csak azt akartad, hogy elismerjenek, ezért akartál Hokage lenni! Ugyanolyan, vagy mint én! – győzködte Naruto (Naruto Shippuuden 385. rész 03:49 – 03:59)
- De nézzél magadra! Minden shinobi ellenségévé váltál. Olyan képtelenségeket kiabálsz, hogy ezt a világ békéjéért teszed, pedig csak saját magadért! Senki, azok közül, akik fontosak számodra, senki nem ismerné el a jelenlegi álmaid. – kiáltottam
- Közös álomban osztoztunk, de most a Hokage ellentéte vagy! – egészítette ki Naruto (Naruto Shippuuden 385. rész 05:08 – 05:13)
- Nem, azért váltam ilyenné, hogy lássam a kétségbeesést a szemeitekben. Vagy szerettem volna újra meggyőzni magamat, hogy amit választottam út, az a helyes. Naruto, ma mikor veled harcoltam a fiatalkori önmagamat jutattad eszembe. Ezért teszteltelek. Látni akartam, hogy olyan mint te, vagy egy olyanon mint te Rikutoki eluralkodhat – e a kétségbeesés és képes feladni az álmait.
- Te mindent feladtál és elmenekültél! – kiáltotta Naruto (Naruto Shippuuden 385. rész 05:57 – 06:01)
- Nem, a tetteim nem különböznek a Hokage tetteitől. Sőt, mi több. Többet is teszek annál. Elhozhatom a valódi békét. – próbált minket győzködni (Naruto Shippuuden 385. rész 06:03 – 06:13)
- Komolyan beszélsz? Te ezt tényleg elhiszed? – kérdeztem meglepetten
Nagyon dühös voltam rá. Úgy éreztem képes lennék bemosni neki. Naruton is láttam, hogy így érez. Majd megszólalt Obito
- Igen. Pont így érzek! Nincs értelme a járt ösvényt követni, ha nem tudjuk, hova vezet. A bajtársaid holtteste helyére állsz. Mindenki a megjósolható végkimenetelt választaná. A Hokage céljának a világ békéjének megteremtése kellene, hogy legyen. (Naruto Shippuuden 385. rész 08:11 – 08:36)
- Miről beszélsz? Én nem csupán a megjósolható végkimenetel miatt akartam ezt. Szerettem volna bejárni ezt az ösvényt! – kiáltotta neki Naruto. (Naruto Shippuuden 385. rész 08:37 – 08:48) Közben ökölbe szorult a keze.
- Még mindig azt mondod, hogy ez a végső állomás, amiben mi megegyezünk? – kérdezte Obito (Naruto Shippuuden 385. rész 08:51 – 08:58)
- Az elején ki tudja megmondani, hogy melyik lesz a veszélyes végkimenetel? Addig nem tudod, míg valaki el nem kezdi bejárni az utat. – mondtam neki és elindultam felé (Naruto Shippuuden 385. rész 08:59 – 09:06)
- A Hokage egy olyan személy, aki eltűri a fájdalmat, és átveszi a vezéri szerepet. – sétált mellém Naruto – Szóval egy Hokage nem áll az elesett bajtársai teteme fölé. Nincs kitaposott út a Hokage címhez! És aki egyszer az lett nem léphet vissza! Nem igaz? (Naruto Shippuuden 385. rész 09:06 – 09:25)
Obito félre fordította a tekintetünktől a szemét, majd végigmért mindkettőnket. Látta rajtunk, hogy nagyon dühösek vagyunk rá. Kinyújtotta maga elé az egyik kezét és azt nézte.
- Te... azt mondtad Kakashi – senseinek, hogy eldobnád a barátaidról őrzött emlékeid. De amikor a Juubi jinchuurikije lettél és majdnem átvette feletted az irányítást. Nem próbáltad elnyomni a Tízfarkút. Mert nem akartad ezt? – kérdezte Naruto (Naruto Shippuuden 386. rész 18:23 – 18:50)
- Az ok, amiért irányítani tudod még mindig a Juubit, az, hogy szembeszálltál vele és eldobtad a múltad és önmagad maradtál nem így van? Nem tudtad eldobni az emlékeidet Minato –samáról, Kakashi – senpairól, és Rinről igaz? Így tudtál Obito maradni még azután is, hogy a Juubi jinchuurikije lettél. Tévedek? De nem engedem, hogy magaddal húzz mindenkit ezen az úton! Visszahozzuk a régi Uchiha Obitot! Konoha shinobiját és jóvá fogod tenni a bűneid! Megpróbáltál minden elől elfutni. Tudom, hogy Rin is azt mondaná, hogyha itt lenne. Ne viselkedj keményen és ne rejtsd el a sérüléseid! Mindig vigyázok rád. Te önmagad vagy, a fenébe is! – korholtam le (Naruto Shippuuden 386. rész 19:18 – 20:51)
- Ne menekülj! Csatlakozz hozzánk! – utasította Naruto (Naruto Shippuuden 386. rész 20:51 – 20:56)
- Obito! – kiáltottuk egyszerre Narutoval és kitartottuk felé a kezünket.
Meredten nézett ránk. Látni lehetett, hogy emésztik az elhangzott szavakat. Majd elindult felénk egyik kezével megragadta Naruto torkát a másikkal az enyémet és magasba emelt minket.
- Soha nem fogok csatlakozni! Nem bántam meg semmit mostanáig. (Naruto Shippuuden 387. rész 02:33 – 02:40)
- Mondtuk, hogy mindent láttunk. – nyögtem ki
- Akkor meg, ne... képzelődj olyanokról, hogy egyszer Hokage lesz belőled! – törtünk ki a szorításából, majd Naruto pofon vágta, amitől elrepült. (Naruto Shippuuden 387. rész 02:47 – 02:55) Meglepetten nézett ránk.
- Rin nem a mostani személynek mondta, hogy vigyázni fog rá, hanem Uchiha Obitonak. Rin akire vigyázni akart, az Uchiha Obito! – kiáltottam rá (Naruto Shippuuden 387. rész 03:13 – 03:20)
Naruto odasétált hozzá és megragadta a kezét és így szólt:
- Csak gyere át, te bolond! Mindenkinek van ereje! – kiáltotta neki (Naruto Shippuuden 387. rész 04:51 – 04:56)Hirtelen kint találtuk magunkat. Obitoból hirtelen kiszakítottuk a bijuukat.
- Kint vannak! – kiáltottam
Mindenki a földre zuhant.
- Megcsináltuk! – kiáltották
A bijuuk hirtelen felvették az alakjukat. Obito az eredeti alakjában a földre zuhant. Én kiugrottam az egyesített alakból, amit a fiúk megszűntették. Gaara mellém repült és kérdi:
- Jól vagy?
- Most már igen. – mondtam mosolyogva. Egy gyors csókot lehelt az ajkamra. Előttünk volt a másik hét Jinchuuriki teljes alakban. Obito a hátán feküdt és nézte a Holdat. Megmozdította az egyik kezét amit maga fölé emelt. A bijuuk hátranéztek és megszólalt Son
- Betartottad az ígéreted Naruto! Tényleg megmentettél minket! – kiabálta (Naruto Shippuuden 387. rész 09:09 – 09:13)
- Son! – visítottam és a lábához futottam
- Hmm?
- Itt vagyok lent! – kiabáltam neki
- Áááá te vagy az? Rikutoki igaz?
- Végre leesett... Ezt nekem is köszönhetitek... - duzzogtam
A kezét felém irányította, majd az öklét odanyújtotta
- Tessék kislány töltődj fel, mert úgy érzem fogytán vagy szuplával. – mondta
Öklöztem vele egyet. Éreztem, hogy teljesen feltöltődtem
- Köszönöm! – mondtam neki mosolyogva.
Sasuke hirtelen elindult kivont karddal Obito felé. Naruto utána. Hirtelen egy örvény jelent meg Obito felett és megjelent Kakashi Obito mellkasán egy kunaiial.
- Kakashi... - suttogta Sasuke (Naruto Shippuuden 387. rész 10:21 – 10:22)
- Sasuke, majd később beszélünk. Bocs, hogy ilyen váratlanul tűnök fel. De egyszer az osztálytársa és barátja voltam. Szóval kérlek, hadd gondoskodjak róla én. (Naruto Shippuuden 387. rész 10:23 – 10:33)
Kakashi hirtelen le akarta szúrni Obitot, de hirtelen ott termett Minato és megállította.
- Obito... Amikor az előbb kötelet húztuk, a szívedbe tudtam látni. Úgy tűnik a fiam és Rikutoki megdorgált és kioktatott kissé. De ez a feladat valójában rád hárul. – mondta Kakashinak – Azt hiszem az, aki igazán megérti Obitot és beszélnie kellene vele, az te vagy, a barátja, Kakashi. Nem igaz Naruto? – kérdezte Narutotól Minato. (Naruto Shippuuden 387. rész 11:04 – 11:51) Naruto Sasukéra nézett.
- Naruto nektek és az egyesített shinobi haderőnek az első Hokagénak kellene segítenie, hogy lepecsételhessétek Madarát. – mondta Minato (Naruto Shippuuden 387. rész 12:09 – 12:16)
- Óh igaz, Madara még nincs lepecsételve! – tudatosult benne, majd elkezdett kifelé igyekezni és kiáltotta: - Igyekezünk! (Naruto Shippuuden 387. rész 12:16 – 12:21)
Mindenki elindult kifelé, de a sok gyökértől nem lehetett belátni a terepet. Naruto a virág tetejére ment és csinált egy hatalmas rasen shurikent, mivel kivágta a maradék gyökeret, így a terep is beláthatóvá vált és eltalálta Madarát.
YOU ARE READING
Egy kunoichi élete Naruto világából
FanfictionEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...