Másnap reggel miután megkávéztunk, felöltöztünk és elmentünk a gyűlésre. A gyűlésterembe lépve köszöntöttük a tanácstagokat, majd Gaara leült a helyére. Megszólalt az egyik öregúr:
- Vágjunk is bele, azért kellett, hogy mindketten megjelenjetek, mert kaptunk egy sürgető üzenetet Konohából. Ootsutsuki Rikutoki holnap küldetésre indulsz.
- Tessék? Máris? – kérdeztem
- Igen. Az akatsukiról kaptunk információkat, amiket meg kell erősítened! Elméletileg a szervezetük Amagekuréban tartózkodik. Az a feladatod, hogy el kell menned Amagekuréba és információkat szerzel a szervezetről, majd Konohában kell a jelentést leadnod, annak a másolatával térsz vissza Sunagakuréba. Értetted?
- Igen. Mennyi időt kapok rá?
- Három hónap. Most menj és készülődj.
Gaarára néztem, akit teljesen megleptek a hallottak. Meghajoltam és távoztam a gyűlésteremből.Csendben mentem végig folyosón, nem törődve a velem szembejövőkkel. Mikor bementem a lakosztályba, leültem a földre. Sokkolt a hír, hogy máris el kell válnom Gaarától. Eszembe jutott a falunak tett esküm, hogy életem árán is megvédem. Hirtelen eszembe jutottak Jiraiya szavai: Az Akatsuki a bijuukat akarja befogni, nem tudni mikor lendülnek támadásba. A tagjai mind elit ninják.
A bijuukat... Felvillantak az agyamban a bijuuk képei és a hozzájuk tartozó jinchuurikik. Meg kell védenem Gaarát és Narutot. Erőt vettem magamon és elkezdtem pakolni. Elővettem az idéző tekercsem, a kardom, a fegyvereim, majd elpakoltam a kémkedő ruhám és pár ninja ruhát is kesztyűkkel. Amikor Gaara hazaért az esküvői videó felvételt néztem a fényképeket már albumba rendeztem és párat ki is akasztottam. Épp az esküknél tartottam, nem vettem észre, hogy Gaara hazajött, csak akkor mikor leült mellém a kanapéra, és megfogta a kezem. Látta rajtam, hogy nem vagyok önmagam.
- Mi bánt? – kérdezte. Nem válaszoltam a videót néztem és egy könnycsepp gördült le az arcomon, amit letörölt a kezével. Maga felé fordított: - Kicsikém ne aggódj hamar eltelik az a három hónap.
- Nem az idő miatt aggódom, hanem miattad. Mi van, ha valami történik veled, míg oda leszek? – kérdeztem felé fordulva könnyes szemekkel
Elmosolyodott, majd megcsókolt.
- Ne aggódj! Nem fog történni semmi, meg Kankuro itt van vigyázz rám. Ne feledd az egész falu mögöttem áll. Meg tudom magam védeni és amint hazatérsz, már csak egy rossz emlék lesz a távol töltött idő.
Újra megcsókolt.
- Tudom, hogy tudsz magadra vigyázni, de...
- Mi de?
- Az álmom, nem hagy nyugodni. Mi van, ha a jövőt mutatta nekem? Ahogy már korábban is és amíg nem vagyok itt, kiveszik belőled a bijuut.
- Ne butáskodj! Shukakut nem könnyű legyőzni, ahogy engem sem. Ne aggódj miatta!
Megsimogatta az arcom és megcsókolt, majd a karjaiba vont, amitől eltöltött a nyugalom. Kézen fogott, majd a fürdőbe vezetett. Lezuhanyoztunk, majd a hálóban egymásnak estünk. A szenvedélyes szeretkezés után a mellkasára vont, majd mondta:
- Szeretlek!
- Én is szeretlek!
Becsuktam a szemem és elaludtam.Reggel Gaara még az ágyban aludt lassan kicsúszantam mellőle. Vagyis csak akartam, mert megfogta a kezem.
- Hová igyekszel?
- Csak kávét főzni.
- Nem, nem. Bújj vissza, majd főzök.
Visszahúzott és megcsókolt.
- Nincs ellenvetés. – mondta mosolyogva, majd kiment a konyhába és lefőzte a kávét. Behozta a két csészét, majd az enyémet felém nyújtotta.
- Köszönöm! – vettem el tőle
Miután megittuk kérdezte:
- Mindent összekészítettél?
- Igen. Mikor kell indulnom?
Az órára nézett, majd mondta
- Nemsokára. Kikísérlek a főkapuhoz.
Bólintottam, majd felöltöztem a kémkedő ruhámba. Ő is felöltözött hétköznapi ninja ruhába. Mielőtt kimentünk volna a lakosztályunkból magához húzott és megcsókolt, majd a szemembe nézett és mondta:
- Ne aggódj! Itthon foglak várni. Higgy nekem!
- Megígéred?
- Megígérem. – mondta mosolyogva és visszamosolyogtam rá.
Kézen fogva elindultunk, lassan elsétáltunk a főkapuhoz. Kankuro ott várt minket, mikor odaértünk Gaara maga felé fordított:
- Vigyázz magadra és térj haza épségben! – átölelt majd megcsókolt
- Rendben. Igyekezni fogok! – mondtam mosolyogva – Szeretlek!
- Én is szeretlek! – mondta és ismét megcsókolt
- Kankuro vigyázz rá! – utasítottam
- Rendben! Szerencsés utat Rikutoki. – válaszolta
Gaarával még utoljára megöleltük és megcsókoltuk egymást
- Kuchiyose no jutsu! – megidéztem Zoet
- Nem lesz ez túl feltűnő? – kérdezte Gaara
- Nem mert álcázom magunkat, hamar oda kell érnem Amagekuréba. – majd felpattantam a sárkány hátára és elindultam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy kunoichi élete Naruto világából
Fiksi PenggemarEgyszer régen évekkel ezelőtt, született egy leány Senju Tobayashi és Uchiha Nina gyermekeként. A Rikutoki nevet adták neki. Megvédve a neve miatt ránehezedő sorstól Ootsutsuki vezetéknevet adták a szülei. A kislányt gyerekkorában odaígérték a negye...