Csapatmunka

196 15 2
                                    

- Ha még továbbra is ellenálltok, akkor ti is úgy végzitek, mint ő. Egy halom csontkupacként. – mondta fekete Zetsu (Naruto manga 687. fejezet 17. oldal)
- Nem gondolod, hogy feleslegesen beszélsz? Blabla így blabla úgy. Mikor megszólalsz nagyrészt csak felesleges hangok hagyják el a pici szádat! Ja, hogy nincs is szád? Mert az anyád még azt sem adott és nem utolsó sorban a jó modorra nem tanított meg! Sasuke! Naruto! Most! – kiáltottam a fiúk hirtelen csaptak le rá több oldalról. Majd Naruto nyolc klónt idézett meg, mindegyik bijuutól kapott chakrát így különböző elemű rasen shurikeneket hozott létre.
- Senpo bijuu rasen shuriken! (Naruto manga 688. fejezet 11. oldal)
- Senpo mini bijuu bombák!
Egyszerre lőttünk felé 18 bombát. Láttam, hogy Kaguya próbálja őket elnyelni, majd egy hatalmas porfelhő, minek az ereje végig söpört rajtunk. Mikor a porfelhő leült azt láttuk, hogy Kaguya mindkét keze megvan duzzadva és próbálja elnyelni a bombákat.
- Ne anya! Ne itt! – visította a fekete Zetsu (Naruto manga 688. fejezet 13. oldal)
Hirtelen a nagy adag chakra kezdte feltölteni Kaguyát és egy érdekes alakot vett fel. Naruto megszólalt:
- Nézd mekkora! Mi ez róka vagy mosómedve talán borz, esetleg nyúl? (Naruto manga 688. fejezet 14. oldal)
- Számít ez? – kérdeztem tőle mosolyogva
- Így sokkal könnyebb lesz lepecsételni. – tette hozzá Sasuke (Naruto manga 688. fejezet 14. oldal)
Láttuk, hogy egyáltalán nem stabil a forma, hirtelen fehér kezek kezdtek kinyúlni belőle.
- Ne engedjétek, hogy a fehér kezek elkapjanak. Abban a pillanatban felszívnának! – kiáltottam és folyamatosan tértem ki a kezek közül.
- Tudom! – kiáltották
Láttam, hogy Sakura felé is közelít egy. Hirtelen megjelent egy Susanoo, Kakashi volt az.
- Mindhárman figyeljetek rám! Egyesült erővel kell támadnunk, hogy elzárhassuk! – kiáltotta nekünk.
- Az nem lehet, csak nem mangekyou sharingan van mindkét szemében... - mondtam ledöbbenten
- Mit vársz? Mégis csak Kakashi – senseiről van szó! – kiáltotta ujjongva Naruto
Elmosolyodtam magam és Kaguyára koncentráltam. Kakashi Susanooja shurikent használt fegyverként.
- Kamui shuriken! – kiáltotta Kakashi elhajította őket Kaguya irányába, aki még mindig egy formátlan kupac volt. Levágta a kezeket. (Naruto manga 689. fejezet 5. oldal)
- Hűha ez még nálatok is nagyszerűbb volt! – mondta meglepetten nekünk Naruto (Naruto manga 689. fejezet 5. oldal)
Hirtelen azt vettük észre, hogy Kaguya kezdi visszanyerni az eredeti formáját. Hirtelen új dimenzióba kerültünk.

- Ez az első dimenzió, ahol közvetlenül tud chakrát elszívni a Mugen Tsukuyomi hatása alatt álló ninjáktól, ez anya különleges területe. A bijuu már stabil és anya megidézte a Gudou – damát. Szél, tűz, villám, fa, ying – yang az összes elemet kombinálta ebben a Gudou – damában. Minden vérvonal képesség benne van. Ez egy új dimenzió létrejötte és ti mind az áldozatai lesztek! – kiáltotta fekete Zetsu (Naruto manga 689. fejezet 7. oldal)
- Nézzétek az egy olyan gömb, mint amilyen Rikutoki és az én hátam mögött van. – mondta Naruto
- Csak sokkal nagyobb és folyamatosan növekszik. – tettem hozzá
- A kamui nem tud elteleportálni egy ilyen hatalmas dolgot. Még ha el is menekülnénk, ha el is teleportálnánk a tér idő dimenzióba, ha ez a gömb ilyen iramba növekszik. Nem tudnánk visszatérni. – mondta Kakashi (Naruto manga 689. fejezet 8. oldal)
- Akkor viszont meg kell állítanunk. – mondta Sasuke (Naruto manga 689. fejezet 8. oldal)
- Vagyis nem tehetünk mást, le kell pecsételnünk a nyúlbanyát. – tette hozzá Naruto (Naruto manga 689. fejezet 8. oldal)
- Én halhatatlan vagyok. De ha kettőtök közül egy is meghal, már nem tudtok elzárni. Tehát... Melyikkőtök lesz az első áldozatom? – kérdezte Kaguya és közben visszanyerte az eredeti állapotát. (Naruto manga 689. fejezet 9. oldal)
- Én leszek az ellenfeled lotyó! – kiáltotta Naruto és csinált pár kage bunshint (Naruto manga 689. fejezet 9. oldal)
- Nem együtt intézzük el! – kiáltotta neki Sasuke (Naruto manga 689. fejezet 9. oldal)
Naruto és Sasuke elkezdtek Kaguya felé menni. Kaguya ekkor támadt Kakashira, de ő átengedte magán a csont rudat hála Obito képességének.
- Kamui Raikiri! – támadt rá Kaguyára Kakashi (Naruto manga 689. fejezet 12. oldal)
Hirtelen levágta Kaguya jobb karját, de ő visszanövesztette. Ezt az időt használtuk mi ki. Naruto és Sasuke oldalról rontott Kaguyára. Kaguyának nem volt ideje elportálni, így Sasuke felé kilőtt egy csont rudat, de az csak Naruto egyik klónja volt. Hirtelen lőni akart a másik felé is, de a védőpajzs technikám, amit Naruto elé emeltem elszívta. Hirtelen megjelent Sasuke Kaguya másik oldalán már majdnem elérték Kaguyát, hogy lepecsételhessék. Láttam, hogy portálni akar.
- Senpo Homok kötés! – és megkötöztem alulról Kaguyát, aki így nem tudott elportálni.
- Az nem lehet! – visította a fekete Zetsu (Naruto manga 689. fejezet 17. oldal)
Sakura pedig egy shannaroval támadt rá felülről.
- Most! – kiáltotta Sasuke (Naruto manga 689. fejezet 18. oldal)
- Ezaz! – kiáltotta Naruto (Naruto manga 689. fejezet 18. oldal)
- Shannaro! – kiáltotta Sakura (Naruto manga 689. fejezet 18. oldal)
- Chibaku Tensei! – kiáltotta Naruto és Sasuke egyszerre (Naruto manga 690. fejezet 4. oldal)
Lepecsételték Kaguyát! Felugrottam a levegőbe!
- Ezaz! – ujjongtam

Egy kunoichi élete Naruto világábólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora